Bluehaired gay

291 41 26
                                    

Soobin pomáhal Kaiovy stírat podlahu v pokoji. Barva byla naprosto všude a Kaiova matka se měla brzy vrátit z práce.
„Tímhle tempem nám to zabere další hodinu.” zazkuhral Hyuka a vymáchal si hadr v kyblíku s vodou.
„Jo. Možná jsi mohl přemýšlet, než jsi tohle udělal.” odvětil naštvaně Soobin.
Hyuka se zamračil a cákl po Binovi vodu.
Ten mu opětoval stejný obličej a vrátil se zpátky ke stírání. Barva byla přischlá k linu a šla strašně špatně dolů, navíc se rozpatlávala a dělala ještě větší binec, takže se všechno muselo stírat nejmíň třikrát, aby se smyla úplně.
„Občas mě fakt připadá, že nepoužíváš mozek.” vytknul Kaiovi.
Avšak hned toho zalitoval. Hyuka se zastavil a lehce se oklepal. Vzpomněl si na moment kdy mozek nepoužil a způsobilo mu to husí kůži.
„Promiň nemyslel jsem to tak.” začal se omlouvat Bin.
„Mám otázku.” řekl Kai a zahleděl se Soobinovi do očí. Bin kývl na svolení.
„Proč jsi mi ten večer vrazil? Nikdy jsme si to neujasnili.”
Soobina polil studený pot. Tak strašně chtěl být na Kaie hodný a pomáhat mu, ale to, co mu udělal bylo nepříjemné. Věděl, že pokud to tajemství Kai doopravdy prozradil, tady jejich kamarádství možná  skončí.
„Víš, ten večer když jsem tam byl s Amber v kuchyni, přišel tam Yeonjun. Nevzpomínám si, co jsem mu řekl, ale naštvalo to Ethana. Přišel ke mně a řekl mi, že nemám právo k Junovi nic cítit.”
Kai se snažil situaci pochopit, ale nijak mu vše nedocházelo.
„Ty jsi byl jediný člověk, který věděl o tom, že pro Yeonjuna mám city. V tu chvíli se ve mně vařila všechna krev a prostě jsem to neudržel. Musel jsem si to na někom vylít. Nebyl jsem zvyklý na alkohol, prostě jsem udělal chybu.” vypověděl vše Bin a doufal, že se Kai nerozbrečí. Ten byl ale hluboko v myšlenkách, snažíc se přijít na to, kdo jiný by mohl vědět o Soobinovi a jeho citech.
„Bine, já bych to v životě nikomu neřekl. Přísahám, že jsem držel jazyk za zuby.”
Soobin se posmutněle usmál a pohladil Hyuku po zádech.
„Já vím, vlastně mě napadl někdo, kdo by to mohl také vědět.”

Yeonjun nervózně poťukával prstem. Po hodině byla napjatá atmosféra. Changbinovi ani Junovi se nový učitel nezalíbil.
„Co vás tak žere, vypadá v pohodě.” snažil se začít konverzaci Han.
„Něco mi na něm nehraje. Vypadá jako týpek, co by si začal z žákem.” pověděl Changbin a odfrkl si. Hanem proletělo pár motýlků.
„Je taky takový zvláštní jako Modrovláska.” dodal, načež reagoval Jun lehkým úsměvem.
„No vidíš, teď jsem si vzpomněl, nejeden člověk mi už říkal, že Modrovláska je gay. Prý to mají od přítele jeho tety. Upřímně se vůbec nedivím.” sdělil pomluvy Han, bez jakýchkoliv pochyb a respektu vůči Binovi.
Yeonjun se začal dusit na pitíčku, co si zrovna rozdělal.
„C-cože gay?!” vyjekl a polovina třídy se na něj otočila. Han do něj lehce kopnul.
„Co děláš kámo? Ztiš to trochu. Nepotřebujeme, aby to věděla celá škola.” pokáral ho.
Jun se ještě stále snažil pobrat Hanova slova

No matter gay, straight or bi, lesbian transgender life, I'm on a right track baby I was born to survive!

Lady Gaga do be a queen 🏳️‍🌈🧎

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat