Break up

286 37 14
                                    

Jiu naštvaně odložila tác a podívala se z okna. Jiho stále nikde nebyl a jí to nějak dlouhý den neulehčovalo. Dohodli se, že si spolu sednou a popovídají si. Jiho nevěděl nic o tom, co se chystala udělat. Měla své zdroje a moc dobře věděla, že Jiho házel na Soobina špínu.
Věděla také, že se kluci moc nemuseli, ale nemyslela si, že by začal Soobina pomlouvat a říkat ostatním, že je gay.
„Jsi v pohodě?" zeptal se Felix, který byl taky navštívit svého přítele Chana.
Jiu zakroutila hlavou v nesouhlas.
„Chystám se na rozchod z přítelem." řekla a upravila si vlasy, když viděla přicházet skupinku kluků do kavárny.
„Tak to se omlouvám." soucítil s ní Felix.
Jiu se jen bolestně usmála a došla ke stolu, kde seděli chlapci.

Když sepisovala objednávku, nemohla si nevšimnout pohledů blonďatého chlapce.
Měl pronikavé oči a rudé rty.
Jiu lehce zčervenala a usmála se na něj, avšak v tom do restaurace vešel Jiho a úsměv jí hned sklesl.
„Ahoj!" řekl šťastně.
Jiu něco pípla na pozdrav a šla do kuchyně.
„Dodělá ten stůl někdo za mě? Musím jít za Jihem."
Chan byl vždycky po ruce a dnes to nebylo výjimkou, takže stůl obsloužil on a Jiu mohla jít za svým přítelem, který už seděl u jejich oblíbeného stolu.
„Tak o čem jsi chtěla mluvit?" zeptal se stále šťastně.
Musela se zhluboka nadechnout, než začala s vážnou konverzací.
„Vím o všem, co jsi řekl o mém synovci." přiznala a uhla pohledem, nemohla se na něj pořádně povídat.
Jiho chvíli zůstal úplně tiše.
„Já nechtěl." snažil se vykopat z napjaté situace. Neměl nic na svou obranu.
„Tak ty jsi nechtěl? Víš jak je to pro něj těžký? Víš jak je to pro nás těžký? Ztratil matku, má mě a já mám jeho. Je pro nás těžký pouštět si lidi do života. Chtěla jsem někoho, kdo nás podpoří oba." pověděla vše upřímně.
„Chápu to, ale víš jak se ke mně choval? Je tak drzí a pesimistický. Vždycky se na mě tak naštvaně kouká." argumentoval.
Jiu si odfrkla a opřela se víc o opěrátko židle.
„Jako vážně? Je to puberťák, co sis myslel? Je jasné, že když jsi mu prakticky sebral náhradní mámu bude naštvaný. Byl zvyklý být pořád se mnou. Kdyby ses zkusil zapojit, nebo s ním normálně mluvit, mohli jste být kamarádi." začala už trošku zvyšovat hlas.
„Ale taky by se měl naučit respektovat starší."
V Jiu se přímo vařila voda.
„To, že se na tebe drze podíval, přeci není důvod, aby jsi ostatním měl sdělovat jeho soukromí! Právě že jsi starší, měl by jsi mít mozek a říct mu, že s ním nechceš vést pomyslnou válku! Celou dobu jsi dítě ty. Za takovou maličkost se pomstít. Jiho chápeš, že je to moje rodina? A tu prostě před tebou budu upřednostňovat."
Jiho nemohl uvěřit, že se za Soobina takhle postavila.
„Vlastně ti to tady vysvětlovat dál nemusím. Rozcházím se s tebou." řekla narovinu a pohodila rukama.
„Cože?! Vždyť jsem tolik neudělal!" začal vyšilovat.
„To teda udělal. Kvůli tobě jsem poprvé za několik let viděla Soobina brečet celou noc a to ti prostě neodpustím."

Family is one of the most important thing in life.

No, asi by jsi měl příště dávat pozor. 🤭

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat