Life advice

288 38 19
                                    

„Viděl jsem všechno! Vím, že chceš Yeonjuna. Nikdy ti nedovolím, aby jsi mi ho vzal!” křičel blonďák na modrovláska. Yeonjun chtěl zasáhnout, ale nešlo mu hnout se z místa, byl jako socha.
„Co budeš dělat když ti ho vezmu?! Chováš se k němu strašně ty zkurvisyne!” zaječel Soobin a zatnul pěsti. Yeonjun zalapal po dechu, když Ethan začal Soobina mlátit. Všude byla krev. Ethan se záhadně vypařil a Yeonjun se konečně mohl hnout. Hned běžel za zmrzačeným chlapcem.
„Ne Bine prosím, neodcházej mi.”
Bin pohladil Yeonjuna na tváři.
„Je to v pořádku. Nebreč.”
Soobin se natáhl pro polibek. Byl procítěný a pln bolesti.

„Soobine.” promluvil Yeonjun a vzbudil se.
Byl celý zadýcháný a oči měl ubrečené.
Chvilku mu trvalo, než si uvědomil co se děje. Protáhl se a posadil.
Gyu se opřel o futra dveří a daroval mu lehký úsměv.
„Jsem si skoro stoprocentně jistý, že jméno tvého přítele je Ethan a ne Soobin.”
Yeonjun vydechl a prohrábl si vlasy.
„Je to trochu složitější.” řekl smutně Jun a dal si na klín polštář.
„Celý rok s nikým nejsi, skoro to vypadá, že už budeš nadosmrti sám a teď kolem tebe lítají dokonce dva kluci.” zasmál se Gyu a sedl si k Junovi.
„Já vím, jsem strašně zmatený. Ethan je všechno, co jsem si kdy přál, ale je strašně majetnický až mě to děsí. Rád bych mu to vytknul, ale když jsem to zkusil naposled stejně dal Soobinovy pěstí.” stěžoval si.
Gyu už tohle od Juna slyšel, chtěl spíše vědět něco o modrovlásce, protože si nemohl nevšimnout toho, že o něj má Jun zájem.
„Máš Ethana to vím, ale neříkej mi, že se ti Soobin nelíbí.”
Yeonjun se zamračil a nakrčil nos. Chtěl hned něco takového popřít, ač sám věděl, že na tom něco pravdy rozhodně bude.
„Říkám, že jsem zmatený nechci nic unáhlit. Přece jen se s ním sotva znám a určitě ani není na kluky.”
Gyu se zasmál a poplácal Juna po zádech.
„Tím bych si nebyl tak jistý. Mockrát jsme ho s Taem viděli po tobě pokukovat. Navíc Jiho slyšel jak o tobě mluví s Kaiem.” prozradil Gyu, aniž by si uvědomoval, že teď bude muset vysolit celou pravdu.
„Kdo je Jiho?” zeptal se zmateně Jun.
„Jiho je přítel Soobinovy tety. Hodně se baví s Ethanem. Jestli sis nevšiml Soobin bydlí se svou tetou.” objasnil.
Jun si začal spojovat fakta dohromady. Soobin dal facku Kaiovi protože si myslel, že Kai prozradil jeho tajemství.
Ethan vrazil Soobinovy, protože věděl že Soobin má city pro Juna.
Takže ve zkratce by znamenalo, že jediný kdo měl vědět o Soobinových citech byl Kai, ale slyšel to Jiho, který to řekl Ethanovi a ten to neunesl.
„Žárovička?” zasmál se Gyu.
„Není možný, že ke mně Bin něco cítí. Přeci se sotva známe.” diskutoval sám se sebou Jun.
„Nejlepší bude, aby sis vše urovnal v hlavě ty a pak zjišťoval, jak to má Soobin. Chápu, že je to složité, ale dám ti radu. Když jsi zamilovaný do dvou lidí, vyber si toho druhého, protože kdyby jsi opravdu miloval toho prvního, do druhého by ses nezamiloval.”

Just be honest with your lover.

Rady do života fellas. Je to pravda, druhá option je prostě lepší.

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat