Your lips again

360 37 13
                                    

Yeonjun ležel na posteli nahý, schoulený do klubíčka, malé slzy opouštěly jeho obličej. Strašně moc litoval toho, co právě udělal. Dával Soobinovi naděje a přitom se nechal osahávat někým jiným. Ethan byl jeho přítel a on okoukával Bina za jeho zády.
S myšlenkami ležel několik hodin. Zíral do televize, co běžela na náhodném kanále. Byl vypnutý zvuk ale to bylo jedno. Stejně ho nezajímaly zprávy. Chtěl se jen cítit volný od všech těch zmatených pocitů a potřeb.

(nějak vám musím vynahradit svojí neaktivitu UwU)
(!smut warning!)

Gyu nervózně pohupoval nohou. Učil se na přezkoušení. Uměl vše sice dokonale, ale měl strašlivý strach, že to pokazí. Proto se ani neptal Taeho, zda u něj chce přespat. Řekl mu jasně, že se bude učit a večer si chce jít lehnout a odpočívat.
Takže neočekával jeho příchod, avšak Tae byl Tae a nenechal si ujít ani jeden z večerů. Byli spolu pořád a to mělo brzy na delší dobu skončit, jelikož se Gyu chystal trávit dny u jeho babičky na nějakou dobu, aby jí mohl po škole pomoci se vším v domě.
„Učíš se prý tři hodiny, měl by jsi toho nechat.” řekl Tae.
Gyu si povzdechl a otočil se ke dveřím.
„Říkal jsem ti, ať nechodíš. Stejně nic nebude.” odsekl a položil hlavu na knihu.
Tae našpulil rty a přistoupil ke chlapci.
Pohladil jej po zádech. Rukou lehce vjel do jeho vlasů, aby ho trochu uklidnil.
Gyu uvolnil svá spjatá ramena a posunul učení od sebe.
„Díky.” zašeptal Gyu a postavil se.
Byli blízko a atmosféra během sekundy zhoustla. Gyu položil svou dlaň na Taeho hruď. Taeho srdce bušilo rychle.
„Jsi ze mě nervózní?” zeptal se tiše.
Mladší se zasmál a stiskl jeho ruku.
„Moje tělo na tebe vždycky takhle reaguje. Ale dneska se snažím držet zpátky.” odpověděl, avšak protiřečil si, jelikož za chvíli už měl staršího kluka pod sebou na posteli a líbal jeho měkké, sladké rty. Málokdy spolu byli trpěliví, většinou náruživost vyhrála. Avšak dnes Tae opečovával svého přítele pomalu.
Lehce přešel z jeho rtů na krk, kde se zastavil a začal dělat viditelná znamínka lásky. Byl pečlivý a nezapomínal mezi tím putovat rukou po zbytku těla, aby mu dopřál lepší slast. Tiskl jeho rozkrok tak, aby ho hned neuspokojil, ale Gyu se neudržel a začal boky pohybovat víš.
„Ještě ne.” nařídil Tae a ruka sklouzla na krk ubohého chlapce. Silněji jej přidržel, nečekal, že Gyu tak nahlas zavzdychá a zarije nehty do peřin jako kočka.
„Libí se ti to?” zasmál se Tae a nesundával ruku.
„Ah ano!” zakňučel a vysloužil si další překvapený pohled.
„Muh- můžeš mě svázat.” vypadlo z něj.
Tae nevěřil svým uším. Hned mu vyhověl. Použil provaz, co nosili na kempování. Byl silný a nedal se jen tak z něčeho odvázat
„Chceš víc, děvko?” zašeptal mu do ucha.
Ucítil jak Beomgyuovi zacukalo v rozkroku a erekce se více opřela o jeho nohu.
„Jen počkej, nebudeš moc chodit.” řekl a vysloužil si zoufalý vzdych plný naděje na víc dotyků.

Your touch makes me feel like nothing around us exist.

To be continue :DD
Part two of that smut next time :3.
Gyu really said choke me, like u hate me xddd.

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat