Truth in past

422 41 13
                                    

7.8 2018

Yeonjun si spokojeně prohlížel instagram. Čekal, než přijde ze školy jeho přítel, aby mohli společně strávit jeho narozeniny. Byli spolu dlouho, ale nikdy spolu nespali, proto se Yeonjun rozhodl Jina překvapit romantickým večerem, kde by se konečně mohli ve vztahu posunout. Oboum chlapcům bylo šestnáct, proto usoudil že je správný čas.

Woojin se brzy ukázal. Nebyl nějak vystrojený, ale to ani jednomu z nich nevadilo.
„Jedl jsi?" zeptal se Woojin ani Yeonjuna nepozdravil.
Jun se zasmál a pocuchal mu vlasy.
„Ano. Dneska mám v plánu něco jiného než večeři." řekl jiným tónem hlasu, načež se Woojin hned laškovně usmál. Neměl sice na mysli přímo sex, ale věděl že tenhle večer se mu bude líbit.
„Pojď za mnou." pobídl ho Jun.
Chytil Woojina za ruku a vedl ho do útrob svého luxusního domu. Nebylo tajností, že rodina Choi je bohatá a Jin si na to nikdy nestěžoval.
Znal jejich dům lépe než svůj vlastní, proto věděl, že ho Jun vede do svého pokoje. Avšak když otevřel dveře, pokoj nebyl stejný jako vždy. Postel byla hezky upravená a nacházelo se na ní víc polštářů, než obvykle.
Na stolku vedle postele stálo šampaňské, zajisté výsoké kvality, řečeno již podle složitého francouzského názvu.
„Junie, co máš v plánu dnes dělat?" zeptal se zmateně Jin a prohlédl si svého přítele od pat až po vlasy. Jako by měl jeho dnešním vzhledem zjistit pravdu jeho úmyslů.
„No, jsme spolu dlouho, napadlo mě, že bychom se mohli někam posunout." řekl Jun tiše a přiložil mu ruku na hruď.
Pomalu s ní sjel až k opasku.
Woojin se prudce nadechl a zastavil jej.
„Jsi si jistý?" optal se radši Jin a pohlédl nedočkavému chlapci do očí.
Ten rychle pokýval hlavou na hlouhlas.

A tak odstranili všechny zábrany.
Horký chtíč proudil jejich těly každým dotykem více. Vyměňovali si mokré polibky a stydlivé pohledy. Nepřestávali. Dostávali se dále. Yeonjun nekrotil své nářeky a později ani slastné vzdychy.
Byli jako v nebi. Ten úžasný pocit se nedal popsat. Potřebovali stále víc a víc.
Yeonjun prosil a Woojina to dohánělo k šílenství. Jun se choval jako malá děvka.
Prosil dál a dál dokud se oba nedostali k slastnému konci.
Vydýchavali společný zážitek s úsměvem na tváři. Drželi se za ruce a byli tiše. Nepotřebovali mluvit, stačilo jim užívat si jeden druhého.
Yeonjun však nevěděl, že Woojin cítí vše jinak.

Woojin usnul první. Jun mu kreslil malá kolečka po zádech a ztrácel se ve svých myšlenkách, když jeho příteli začal cinkat mobil. Yeonjun to dělal nerad, ale nemohl se zbavit zvláštního pocitu. Sáhl po mobilu a otevřel jej.
Po chvilce čtení konverzace se mu zalily oči slzami. Slova jako hnusný buzerant, věty jako Jsem s ním jen pro prachy a jednou s ním budu pro jeb, ho bodaly u srdce. Zvedal se mu žaludek. Woojina miloval víc než cokoliv na světě. Nikdy by nevěřil že je to taková bezcitná svině. Odložil jeho mobil, sáhl po Woojinově ukradené krabičce cigaret a šampaňském.
Odebral se na balkon, topil se v slzách smíchaných s lahodným alkoholem.
„Už nikdy nikomu neuvěřím." zašeptal do tmy noci a svezl se po studené zdi.

Trust issues.

Omlouvám se za tak sad kapitolku. Není to první, ani poslední z téhle knihy. A nebojte se, Yeonjun se z toho dostane :3

💜🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat