Property

122 13 5
                                    

Jun zaraženě seděl na posteli a čekal, co se bude dít. Ethan celou cestu autem mlčel a Jun ani neměl energii se nějak obhajovat.
„Co mi řekneš.“ přerušil ticho Ethan.
Jun nervózně sevřel v rukou peřinu.
„Já upřímně nevím. Nevím co mám říkat. Nic se tam nestalo.“ řekl Jun, ale slzy se opět chtěly drát ven.
„Nelži kurva! Myslíš, že jsem fakt úplně posraná, blbá mrdka?!“ zařval na něj, až Jun nadskočil.
„Co na mě řveš?!“ opětoval tón chlapec, který svou frustraci nemohl už dál skrývat.
„Vůbec tě nezajímám! Jsem ti úplně jedno! Přijdu k tobe domů a jediné co děláš je, že klikáš do toho pomrdanýho počítače nejaký sračky! Já kurva chápu, že to je tvá práce a chceš být zajištěný, ale ty ani po té práci nejsi v pohodě!“ naštvaně prskl Jun.
V Ethanovi jako by se vařil gejzír.
„Nezajímá mě tvůj názor, ty jsi v tomhle vztahu podřízený. Budeš poslouchat mě a držet krok.“ rozkázal Ethan a stiskl Junovo zápěstí. Jun bolestně zasténal, vytryskly mu slzy a on nevěděl co dál. Ethan ho povalil a stáhl mu kalhoty.
Jun se klepal a bolestně naříkal, když ho Ethan znesvěcoval. Nebyl to akt lásky, ale boj o území. Jun už nebyl člověk, ale majetek.
„Jestli se budeš někomu vyléval jako dětsko, jestli jen někdo bude z tebe kus chtít okusit, skončí hůř, než by sis kdy dokázal představit.“ zašeptal mu do ucha. Jun křičel a plakal. Měl mokrý ulepený obličej. Nic neviděl, jen slyšel jak se Ethan uspokojuje na jeho bezmocném těle.

„Neboj bude v pořádku.“ ujišťoval Hyuka Bina. Bin seděl se sklopeným pohledem na Kaiově gauči. Přemítal si tu naléhavou situaci. Byl tak zarmoucený Ethanovou agresivitou. Dokázal zkousnout, že Jun má přítele, ale kdyby byl alespoň o tucet lepší než je teď, cítil by se lépe.
„Tak odpovíš mi?“ naléhal Hyuka a začal do Bina dloubat prstem.
Bin jen zabručel a lehl si na bok.
„Já nechápu proč s ním je. Vždyť ten chlap je tak strašnej. Yeonjun má na kohokoliv na světě. I kdyby si vybral toho nejmilejšího, dostal by ho.“ naříkal Bin ztrpkle.
„Možná je to proto, že si sám nevěří.“ přemýšlel nad situací hloubavě Kai.
„Vybírame si lidi, o kterých si myslíme, že o nás budou stát. Jestli má Jun na sebe nízké smýšlení, dávalo by to smysl.“ rozluštil problém.
Bin se na něj přes rameno podíval. Nepochopil od kdy měl Hyuka tak vysoké IQ. Tuhle situaci rozlouskl jako oříšek.
„Já si Juna vybral, ale nemyslím, že jsem z jeho ligy.“ usoudil ale po chvíli Bin.
„No jenže ty s ním nechodíš. Sotva sis ho pustil do života. Je to dost jiná situace, než ta co je mezi tim Ethanem a Junem.“
Bin měl víc otázek než odpovědí. Musel si vzít polštář a plnými hlasivkami do něj zařvat, protože byl už opravdu zoufalý.
„No tak. Nevěš hned hlavu. Teď si to určitě s Ethanem vyříkají, rozejdou se a ty budeš mít volné pole působnosti. Jen se budeš muset snažit. Se sexem nasadil Ethan určitě laťku vysoko.“ upozornil Kai.
Binovy tváře zrudly a on byl rád, že si stále před obličejem držel polštář.
„Tak to je fakt naprd, protože já mám zkušeností v sexu asi tak jako ty v matice.“

It might just be right.

Stačí se vést intuicí ne? ;)

💜🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat