Chlapec odhodil tašku a skočil do rozvrzané postele. Prudce vydechl vzduch z plic jako by mu to mělo pomoct zapomenout na dnešní incident. Po tak dlouhé době ho viděl opět zblízka a stále jím byl okouzlen.
Soobin věděl, že si ho Jun nepamatuje. A bylo mu to líto. Neměl ani trochu hloupé odvahy na to mu říct, co se tenkrát stalo. Místo toho se utápěl v sebelítosti a smutku, o kterém nemohl nikomu říci. Jiu byla stále v práci a Hyuka nebyl zrovna dvakrát empatický. Jiu byla Soobinova teta, mnoho lidí by jí typlo spíš na jeho sestru, jelikož byla jen o pět let starší než on. Je to sestra Soobinovy zesnulé matky. Nikdy se moc jako sestry nechovali, přeci jen mezi nimi byl opravdu velký věkový rozdíl. Ale nebyla mezi nimi taková nenávist, že by po její smrti svého synovce nechala ve štychu.Bin nežil nějak zvláštní život. Vstal šel do školy nebo na brigádu a zase domů, či za Kaiem. Kai byl jeho kamarád jen pár let a byl to taky jediný člověk, který ho dokázal rozmluvit, protože je prostě jedinečně živý. Neustále musí něco dělat a to občas končí špatně. Soobin ho už několikrát musel tahat do nemocnice. Vlastně mu to ani nevadilo, pro svého kamaráda by udělal vše. Nebo možná, když mu zrovna volá při hlubokém přemýšlení o životě, má chuť ho ukřižovat.
„Co se děje?” optal se líně a dal si mobil od ucha dál jelikož věděl, že bude moc hlasitý.
„Kámo neuvěříš s kým Ethan chodí!” křikl samozřejmě s plnou pusou jídla.
„Nevím, skoro ho neznám.” odsekl.
„Jak jako neznáš! Byl jsi s námi venku kolikrát!”
Soobin si povzdechl a něco zabručel.
„Chodí s Choiem tím extrémně sexy klukem ze čtvrťáku.” řekl nakonec.
Soobin vykulil oči a dal si hned telefon k uchu.
„Cože?! S Junem!? Proč mi to říkáš až teď?” začal panikařit.
Hyuka se vítězně zasmál.
„Já věděl že se ti líbí. Máš mi co vysvětlovat kámo. A teď mi dělej otevřít dveře, stojím ti před bytem.”
Bin se přihnal ke dveřím div nezbořil obývák.
„Jak jako chodí s Yeonjunem?” zeptal se hned.
Hyuka vešel dovnitř a sundal si koženou bundu.
„Normálka, prostě se potkali a hned zamilovali! Ethan je dokonalej. Je vysokej, hezkej, blonďatej a modrookej. Sen každý baby a teplouše. Nic proti teploušům taky jsem přiteplenej, ale to už víš. Ten důvod proč jsem tady je tohle.”
Šťouchnul prstem do jeho hrudi.
„Moje bradavka?” udivil se.
„Ne fuj tam jsem sáhnout nechtěl, myslel jsem tvoje srdce! Nikdy jsi o nikom nemluvil, ale najednou ses jeden den začal zmiňovat o Junovi! Přišlo mi to divný, ale neřešil jsem to. Ale pak jsem to dnes viděl. Narazil jsi do něj a div ti nevypadly oči z důlků vole! Zamiloval ses, to pozná i idiot.”
Soobin si prohrábl vlasy.
„Gratuluju idiote, prokoukl jsi mě.” přiznal a sedl si na pohovku.
Kai skočil za ním a rozvalil se v měkkých polštářích.
„Tak co hodláš dělat kasanovo?”
„Vypadá to snad tak že bych měl plán? On je o proti mě bůh.”Naděje umírá poslední.
Trochu jsem si prohrála z osobností našeho Huening Kaie :D Potřebovala jsem tam nacpat vtipnou vedlejší roli a on jako funny maknae byl prostě nejlepší výběr. 🌝
ČTEŠ
Please don't go [Yeonbin]
FanfictionSvět se mění. Mění se pocity a mění se lidi. Někteří jsou otevření pro změny, jiní změny odsuzují. Někdo žije realitou a někdo fikcí. Dlouho žil pohádkou a miloval ji. Nechtěl si přiznat ošklivou realitu. Měl strach otevřít oči. A když je otevřel...