Fuck Boy Bin

324 37 24
                                    

„Dnes nevstávám!” zvolal Soobin a hodil si polštář přes hlavu.
Byl tak unavený. Celou noc strávil koukáním na seriály. Jak již víte, života mezi lidmi si moc neužíval, ale život online bylo něco pro něj. Měl svůj vlastní blog a hodně sledujících na ig, kde vytvářel poezii.
Také si potrpěl na romantických filmech.
Ze všeho nejradši měl Little Women nebo Eat, Pray, Love. Byla to taková klasika co ocenil.

Zanedlouho se začal hlasitě ozývat budík. Tak nakonec Bin sáhl po mobilu a zařval div nepraskly sklenice v kuchyni.
„Jun mě začal sledovat!” zapištěl jako malá holka. Vběhl do obýváku, avšak zarazil se.
Seděl tam přítel jeho tety
„Ahoj.” pozdravil Jiha suše. Moc ho nemusel. Kvůli němu všechen svůj volný čas trávila pryč a ne se synovcem, který by si alespoň trochu pozornosti vážil.
„Čau. Jiu by měla přijít za dvacet minut.” oznámil mu.
Soobin se otočil na patě a zabouchl se v pokoji.
„Idiot nafoukanej.” zanadával si.
Otevřel skříň s oblečením. Rozhodl se Zicovi vytřít zrak. Synovec její přítelkyně není pod jeho levelem.
Byla to celkem výzva, jelikož Jiho měl úžasný smysl pro módu.
To však vždy překonaly Soobinovy záložní kousky, které vytahoval opravdu jen při velkých příležitostech.
Soobin se zlomyslně zasmál. Jeho outfit si opravdu žádal o pozornost.
„No ne! Co se ti stalo?”
Soobin vypískl a hodil mobil po Hyukovi.
„Au! Jsi normální?!” okřikl ho Kai a chytl se za bolestivé místo na ruce.
„Jak ses sem dostal?”
Hyuka se plácl do čela.
„Jak asi, Jiho mě pustil. Chtěl jsem s tebou jít zase do školy a dusit tě na chodbě, ale pro tebe to už asi dušení očividně nebude.” zasmál se a prohlédl si ho odvrchu dolů.
Soobin si znova pročísl vlasy.
„Jestli dovolíš, šel bych si vyčistit zuby.”

Bin byl při cestě do školy značně nervózní. Nebylo to jako včera. Svým bad boy outfitem si opravdu vysloužil mnoho zvědavých očí. Hlavně od dívek.
Nejtěžší části byla však právě známá chodba.
„Nebudu překvapený, když nás kvůli někdo zastaví.” řekl popravdě Hyuka.
„Is that my favourite kid?!”
Kaie poplácala po rameni holka s krátkými vlasy a piercingy.
„Amber?! Co tady děláš?” vykřikl Kai a hned ji obejmul.
„Přišla jsem obhlédnout jak moc se to tu změnilo, je tu se mnou i Jackson.” odpověděla a přesunula zrak na zmateného Soobina.
„Jo, Amber, tohle je Soobin, chodí se mnou do třídy.”
Soobin chvíli váhal, ale nakonec se usmál.
„Hodně jsem o tobě slyšel, rád tě poznávám.”
Amber mu úsměv oplatila.
„Musím říct, že víš jak si vybírat kamarády.”
Myslela tím Soobinův dnešní dokonalý outfit. Soobin pocítil takový zvláštní pocit. Takový ten pocit, když jste opravdu hrdí na svou práci. On ho však doposud zažil jen v souvislosti se školní prací.
„A koukám, že nejsem jediná, kdo si toho všiml.” dodala a kývla hlavou směrem k chlapci s růžovými vlasy.
Yeonjun se na něj koukal s pozvednutým obočím. Mysteriózní chlapec se změnil.
Soobinovy tváře zrudly, nebylo to k přehlédnutí.
„Možná vypadá jako fuck boy, ale je to sakra stydlivka.”
Strčila ze srandy do Soobina.
„To jsi mluvila o sobě?”
Za zády se jí objevil muž, jenž měl stejně jako Bin koženou bundu a roztrhané džíny.

Look never changed me. I still can't talk to you without red face.

Přibývají nám postavy. Let's be honest Jacksona Wanga jste čekali všichni :DD Co by to bylo za ff bez něj.🌚

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat