Photographer

297 36 23
                                    

Soobin ze sebe shodil bundu a lehl si na postel. Musel odejít z Kaiova bytu, jelikož jeho rodiče se vrátili a on nechtěl otravovat.

„Co teď?"
Úkoly stíhal vypracovávat při přestávkách a esej měl napsanou už dva měsíce.
Překulil se a zapl si mobil.
Denně mu chodilo kupa zpráv od fanoušků, kteří si cenili jeho práce. Takže mnoho času strávil odpovídáním na všetečné dotazy. Byly skoro všechny stejné. Proč nefotí více fotek sám sebe a zda je zadaný. Ač to byl celkem jednoduchý kluk, měl perfektní obličej a byl vysoký. To dívky velice lákalo. Sám sebe zveřejnil asi dvakrát. Věděl, jak pózovat, ale modela mu dělal většinou času Kai, který si liboval, když byl pod světlem blesku.

Ze zdlouhavého trávení na telefonu ho vyrušilo až praštění dveří.
Vylekal se a vyletěl z pokoje. Jiu přišla domů. Odhodila kabelku a otevřela spižírnu. Vytáhla víno a dvě sklenice.
„Rozešla jsem se s Jihem a ne! Nepobízím tě k pití, když nejsi plnoletý ale žádná z mých kamarádek do nesnází není volná. Takže bude lepší, když se ke mně připojíš ty, než abych pila sama."
Soobin se tvářil neutrálně, ale v mysli neskutečně jásal, konečně se zbavil jednoho z těch lidí, které tak nesnášel. Číslo dva byl Ethan, mnohem větší oříšek.
„Tak, řekneš mi co se stalo?" optal se a opatrně sáhl po jedné ze skleniček.
„Celý včerejší večer jsem přemýšlela, jak se ho mám zbavit. Vím, že už víš o tom co dělal. Nemohla jsem to tak nechat dál, ještě by se to zhoršilo. Navíc byl poslední dobou zaujatý spíš kamarády než mnou." řekla a také se napila.
„Říkal jsem pořád, že je na něm něco špatnýho, ale ty jsi mě neposlouchala." pověděl pyšně a široce se usmál.
„Promiň, že jsem to neudělala dřív. Byl jediný, kdo byl ochotný zůstat s někým tak chudým." odfrkla si.
Nebyli na tom finančně až tak špatně, patřili do střední třídy jako plno ostatních lidí, měla jen tendenci vše přehánět ze stresu a přepracování.
„Kdyby jsi jen věděl o všem, co řekl." začala prozrazovat pravdu, už pod lehkým vlivem alkoholu.
„V práci jsem musela klukům vymlouvat, že nejsi gay a že nemáš rád nějakého Yeonjuna."
Soobin se začal dusit, víno málem všechno vyprskl na bílé oblečení jeho tety.
Nervózně sáhl po mobilu, aby napsal Kaiovy o tom, co Jiu zrovna vypustila z úst, avšak musel se zastavit.

Yeonjun poslal zprávu a pevně sevřel oči. Zahrabal se pod deku.
„Nepanikař, nepanikař!" pobízel se.
Neměl to odpoledne co dělat a měl nutkání se sblížit se záhadným chlapcem. Jako výmluvu použil to, že by chtěl, aby ho Soobin vyfotil. Nečekal však, že mu Bin tak brzy odpoví.
„Promiň, ale zrovna mám něco důležitého na práci. Rád ale zajdu někdy ven a vyfotím tě. Co třeba zítra po škole?" přečetl zprávu nahlas. Byl trochu zklamaný, že už nešel ven dnes, ale nemohl jinak, než mu to odsouhlasit.

„Proč mě ignoruješ?"
Jun vypískl.
„Ethane co tu děláš?!" řekl stále vyděšený.
„Přišel jsem tě potrestat."
Přišpendlil Yeonjuna k posteli a začal opečovávat jeho krk. Ač Junovy myšlenky směřovaly ke chlapci jménem Soobin, nechal se s pocitem viny uspokojit úplně od někoho jiného.

When it will all just be easier?

Sheeshhhhh they getting closer uwu.

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat