So good [⚠️smut warning ⚠️]

202 15 0
                                    

Yeonjun tiše vzdychal do Ethanova ramene. Snažil se přitisknout k jeho příteli ještě víc. Potřeboval ten pocit, že dělá správnou věc. A chtěl ho víc a víc. Každý den se jeho mysl plnila modrou barvou. Soobin byl jako parazit. Nechtěl pryč a rozšiřoval se v hlavě nekontrolovatelnou rychlostí.
„Máš zase hlavu v oblacích Junie.“ povzdechl si Ethan a přirazil hlouběji do nitra zasněného chlapce. Jun vypískl a hned na to slastně zasténal. Sevřel v rukou Ethanovo triko. Nevěděl jestli je to zkušenostmi jeho přítele nebo jeho krásným tělem, ale nikdo by v něm nedokázal probudit takový pocit sexuálního uspokojení. Bylo to jako koupat se v řekách nejsladšího karamelu.
„Prosím hlouběji!“ křikl Jun, když ho Ethan opět začal škádlit a nedával mu to co chtěl.
„Ty mě v sobě opravdu potřebuješ, že?“ zašeptal mu do ucha. Jun se oklepal a snažil se tempo zrychlit. Jeho nohy ale už bolely strašným způsobem. Od té doby, co přišel ze školy se od Ethana neodtrhl. Bylo to jejich několikáté kolo, ale on potřeboval víc.
„Prosím, moc tě prosím! N-nelituj mě, chci a-ah by jsi mě vzal tvrdě!“ sténal a prosil chlapec.
Ethan ho povalil na postel a začal nemilosrdně přirážet. Jun měl nohy obmotané kolem Ethanova silného těla a přitahoval si ho při každém pohybu víc do svého nitra. Chtěl cítit každý jeho centimetr.
„Počkej p-prosím.“ pískl najednou. Ethan se vylekal a hned své přirození vytáhl.
„Co se děje?“ zeptal se zmateně.
„J-já no, chtěl b-bych to dělat bez kondomu. J-jestli ti to nevadí.“ vyslovil své tužby. To Ethana dostalo. Snad nikdy se tolik nečervenal. Jun klopil svůj pohled. Nemohl skrývat svůj stud.
„Rád ti vyhovím.“ přitakal Ethan a políbil Junovu ruku. Yeonjun se klepal nedočkavostí. Ethan si sundal kondom a vytáhl lubrikant. Potřel si ho po přirození a vzhlédl k Junovi. Ten už nemohl být víc natěšený. Ethan se uchechtl.
Posunul se blíž a nepříjemně pomalu začal zasouvat svůj penis do Juna. Jun vzdechl ale věděl, že teď musí čekat a být poslušný. Ethan si vychutnával jak Jun sténal, když se mu nedostavávalo řádného tempa.
Ethan tvrdě přirazil a trefil se na správné místo. Přímo na ten slastný bod. To už Jun nevydržel a poněkolikáté za tento den vyvrcholil. Těžce vydechoval a čekal co s ním bude Ethan dál provádět. Ethan už věděl, co má dělat a začal tvrdě přirážet do toho rozcitlivělého místečka. Jun hlasitě sténal. Skoro křičel. Jeho kamarád už byl opět v pozoru. Ethanovo přirození bylo pro Juna úžasné. Cítil celý jeho tvar. Sex bez kondomu bylo pro něj nové nebe na zemi.
„Ah ano! Prosím Ethane! Tam!“ vzdychal Jun, když Ethan nepřestal narážet do jeho slastného bodu. Ethan tempo ještě zrychlil a přitom začal opečovávat Junovi bradavky. Oba po chvilce vyvrcholili. Jun se snažil pobrat dech. To byl snad nejlepší sex, co spolu měli.
Ethan si lehl vedle něj.
„To bylo úžasné.“ vydechl Ethan a chytl Juna za ruku.
„Jak někdo může být v sexu tak dobrý?“ vyslovil myšlenku Jun. Ethan se zasmál.
„Mám pocit, že bych se měl jít umýt.“ řekl po chvilce Jun. Byl celý potřísněný jejich nadělením. Ethan, ale spal. Jun si povzdechl. Vzal obrousky a utřel Ethana, aby nemusel spát špinavý. Sám se rychle odebral do sprchy. Pustil na sebe horkou vodu. Slzy se mu opět rozlily po obličeji. Už zase ten pocit viny. Srdce mu bušilo jako o závod.
„Proč já?“ naříkal do prázdna.
„Myslím nad jinými, zatím co mě uspokojuje můj přítel.“ naříkal dál. Pohlédl na žiletku. Jeho zornice se musely teď rozšířit o polovinu. Snad se nechtěl vrátit na tu cestu zkázy.

This feels so unfair.

Musíme to tu opět přikořenit.

💜🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat