Couple

309 33 24
                                    

[!Nsfw warning!]

Tae a Gyu byli snad ten nejzamilovanější pár na škole a stále si toho nikdo nevšiml. Dokonce ani sám Yeonjun to nevěděl a to se pořád osahávali a někam se spolu ztráceli.
Jejich vztah byl výhodný. Znali se přímo dokonale. Jako malí byli nejlepší kamarádi, když šli do puberty byli blízcí přátelé a v pubertě jsou šťastně spolu.
Nikdy se nenudili. Spali u sebe skoro každý den, což rodičům samozřejmě nepřišlo nijak zvláštní, tak to bylo totiž odjakživa.
Avšak přespávání v pokoji vypadalo velice jinak, než kdysi. V posteli už neměli stěnu z polštářů, aby se navzájem neotravovali. Spali v pohodlném objetí, většinu dnů jen s lehkým svetříkem a ne dlouhým pižamem, nebo dokonce kalhotách.
Velký problém byl vždy s hlukem.
Teď se museli kontrolovat, aby nebylo nic slyšet. Ač by moc chtěli být alespoň jeden večer bez dotyků, to spojení co měli, jim nedovolilo přestat.

Tae a Guy vběhli do pokoje. Gyu spadl na postel a Tae ho začal lechtat. Měli hravou náladu. Celý den se smáli.
„No tak Tae! Jun má přijít p-přestaň!" snažil se Taeho přemoct, ale místo toho dostával další záchvat smíchu, který ho donutil až k slzám.
Tae se zastavil a zahleděl se do očí jeho přítele. Měl tak překrásné oči. Dokázal by se v nich topit hodiny.
Starší chlapec mezi nimi přerušil mezeru.

Vyměňovali si vlhké láskyplné polibky. Nehodlali přestávat, polibky se stávaly náruživější.
Taeho ruka sklouzla pod chlapcovo tričko. Zkoumala každý kout hubeného těla.
Gyu se lehce třásl nadšením. Vždycky se lehce prohl, když se prsty dotkly jeho bradavky. Oba byli citliví, ač Gyu byl značně citlivější. Nebylo cesty zpět. Vzdychal svému příteli do úst a pevně zavíral oči. Pohyboval se, aby se jejich těla o sebe otírala a pevně svíral povlečení ve svých rukou.
„P-prosím Tae." vypustil ze sebe, když se Taehyun posunul na krk.
Usmál se a svým dechem jej polechtal, načež se musel Gyu znovu oklepat.
„O co prosíš? Už jsem ti říkal kolikrát, že máš být přesný." zašeptal Taehyun a opět přiložil rty na porcelánovou kůži staršího.
„Chci aby jsi nezdržoval a už mě ahh~." snažil se mluvit srozumitelně, ale koleno tlačící na jeho rozkrok mu to moc neulehčovalo.
„Chci tě cítit v sobě!" vyjekl a zakňoural.
Tae ho políbil a rozhodl mu splnit jeho přání. Oba je zbavil oblečení.
Sáhl po lubrikantu a kondomech, které měl ve školní tašce.
„Nemusíš brát kondomy."

Yeonjun odemkl byt.
„Kluci?" zavolal do útrob domácnosti ale nic se neozvalo.
Položil si batoh na gauč a prošel se po chodbě dál.
„Říkali že tu budou." povzdechl si a vyšel schody.
Začal pomalu litovat toho, že se nehodlal zpozdit.
„Ah ano! Agh~ Tae víc! Tam! Ahhh~."
Yeonjun se začal tiše smát. Dostával záchvat smíchu jako před tím kluci. Musel si sednout na zem.
Popadal se za břicho a mlátil podlahu.
„To si děláš prdel! Ne mi spolu nejsme, co si to o nás myslíš!" smál se dál.
Sjel po schodech jako hruška.

Neměl v plánu poslouchat svoje kamarády jak si to rozdávají tak se uklidil na chodbu. Chtěl se taky nadechnout trocha nevinného vzduchu.
Jenže když vyšel, smích ho přešel jako ještě nikdy.

My body wants u, but my soul needs u.

Haf haf. That's all I gotta say
Here take sum innocent song

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat