???: Türkiye?
Türkiye yorgunlukla gözlerini sesin geldiği yöne çevirdi. Sesin sahibini gördüğü anda olduğu yerde donakaldı.
Türkiye: J-j-Japonya?
Japonya bağlı olduğu sandalyeden hayretle, tuhaf bir şekilde odanın tavanını delen Türkiye'ye bakıyordu.
Japonya: Senin burada ne işin var?
Türkiye: Asıl senin burada ne işin var?
Japonya: Çin beni buraya getirdi.
Türkiye: Bizim yüzümüzden, değil mi?
_Japonya bir süre cevap vermedi. Daha sonra yalan söylediği her hâlinde belli olan bir ifadeyle;
Japonya: Hayır. İlgisi yok. Çin'in ne yapacağı belli mi? Kendini suçlama.
_Türkiye bir süre hiç konuşmadan, ciddi bir ifadeyle Japonya'ya baktı.
Türkiye: Doğruyu söyle Japonya.
_Japonya derin bir nefes aldı ve bunalmış bir ses tonuyla;
Japonya: Evet. Çin'in beni buraya getirmesinin sebebi senin, Azerbaycan'ın, Kuzey Kore'nin, Doğu Türkistan'ın ve Tayvan'ın bir anda ortadan kaybolması.
_Türkiye de derin bir nefes aldı ve Japonya'nın anlattıklarını yorgun bir hâlde dinlemeye başladı. Yorgunluktan gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Uyuyarak gibiydi.
Azerbaycan alaycı bir şekilde güldü.
Azerbaycan: Tayvan ağabey, korktu da satranç maçından kaçtı herhalde.
Japonya: Zaten sana satranç oynamayı Tayvan öğretmedi mi? Niçin maçtan kaçsın ki?
Azerbaycan: Ama ben çok çalıştım. Kesin onu yenerim! (Bölüm 67)
_Japonya'nın sesi, artık sadece bir uğultuydu. Türkiye, Japonya'nın ne hakkında konuştuğunu anlamıyordu. Bilinci yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.
Kuzey Kore: Doğu Türkistan burada mı?
Japonya: GELECEK BU ZAMANI MI BULDUN?!
Japonya tam kendine güveni gelmişken, Kuzey Kore'nin gelmesine çok sinirlenmişti.
Kuzey Kore: Hepiniz buradasınız diye Doğu Türkistan da buradadır diye düşünmüştüm.
Japonya: Onca zaman buradaydık. Doğu Türkistan'ı bize sormuyordun?
Kuzey Kore, Türkiye'ye baktı. Sesi biraz kısılmış;
Kuzey Kore: Özür dilerim... Sanırım gerçekten yanlış zamanda geldim. Siz... ne güzel, berabersiniz. Buna engel olmak istemezdim
. Kuzey Kore bunu der demez hızlıca odadan çıktı ve kapıyı sertçe kapattı. Türkiye, Azerbaycan, Japonya ve Tayvan onun arkasından bakakalmıştı.
Tayvan: Doğu Türkistan'ı niçin arıyor? Ona ne yapacak? ( Bölüm 59: Teklif 💍)
Türkiye: Bir dakika!
Türkiye hatırladıklarının verdiği şaşkınlıkla gözlerini açtı. Hızla başını kaldırdı. Gözleri faltaşı gibi açılmıştı.
Japonya: Ne oldu?
Türkiye: Hatırlıyor musun? Sen evlenme teklifi ederken...
_Türkiye anımsadıklarını bir bir Japonya'ya anlattı. Japonya, Türkiye'yi hayret içindeki yüz ifadesiyle dinliyordu. Yaşanan olayları, bir yalnız gibi birleştirdiklerinde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans 2020 ^~^ {2021}
AdventureRusya: Ne yapabiliriz? Azerbaycan: Şehri terk edebiliriz¡ □■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■ Rusya: Gördün mü, Çin? Türkiye bizi affetmedi. E, haklı da tabi. Ben olsam, kendimi affetmezdim. Hem seni de affetmezdim. Seni hiç affetmezdim¡ Türkiye'yi de...