Türkiye: Geceleri süs olan yıldızlar bugün görünmüyor. Anlaşılan onlar da bu şehri terketmiş.
Türkiye öylece bulutlu, yıldızsız gökyüzünü seyrederken arkasında bir uğultu sesi duydu ve hızla arkasını döndü. Arkasını döndüğünde kimseyi göremedi. Hiç kimse yoktu. Belki de sadece rüzgarın uğultusuydu.
Türkiye: Ne düşünüyorum ki? Bu soğuk havada hep duy-
Aynı sesin tekrar gelmesiyle Türkiye'nin bütün düşünceleri dağıldı. Türkiye hızla arkasını döndü.
Türkiye: Sanırım bu rüzgar uğultusundan biraz farklı. Hey! Kim var orada?
Türkiye uğultunun geldiği karanlığa doğru yürümeye başladı. Bir süreden sonra sisi ve karanlık görmesini engelliyordu.
Türkiye: Hey!
Karanlığın içerisinden bir çatıştı duyuldu.
Türkiye: Hey! Oradaki!
Türkiye karanlığın içine doğru bağırdı. Bir anda sertçe itilmesiyle Türkiye yere düştü.
Türkiye: Ahh!
Türkiye hızla ayağa kalktı. Çevresine bakındı fakat kimse yoktu.
Türkiye: Bana bak! Her kim sen karşıma çık!
Uğultu sesi yüksek bir şekilde gelmeye başladı. Türkiye uğultu sesinin geldiği yöne doğru yürümeye başladı. Sesin kaynağına daha da fazla yaklaştıkça bunun birinin ağlama sesi olduğunu anladı.
Türkiye: Eğer yardıma ihtiyacın varsa... sana yardım edebilirim... benden çekinme.
Artık Türkiye, ses kaynağına çok yakındı. Karşısında insan şeklinde bir karartı dizlerini kendine çekmiş, ağlıyordu. Türkiye yavaşça ona yaklaştı.
(Ses): Bana dokunma!
Türkiye irkildi. Onun yanında eğildi. Güven verici bir sesle;
Türkiye: Ne oldu?
(Ses): Beni unuttular!
Türkiye: Seni unuttular mı? Kim?
(Ses): Hepsi!
Karşısındaki kişi öfkeyle bağırdı.
Türkiye: Hepsi mi?
(Ses): Evet. Bütün sevdiklerim beni unuttu!
Öfkesi, hüzne çevrilmiş gibi ağlamaya başladı. Türkiye, karşısındakinin sırtını sıvazladı.
Türkiye: Ne kadar üzüldüğünün farkındayım.
(Ses): Beni sevdiklerini sanmıştım!
Türkiye: Ne oldu da seni unuttular?
(Ses): Taşınırken beni bıraktılar!
Türkiye şaşırdı.
Türkiye: Seni bıraktılar mı? Niçin?
(Ses): Çünkü beni önemsemiyorlar!
Karşısındaki bir kez daha sert bir cevap vermişti.
Türkiye: Ama elbet seni seviyorlardır.
(Ses): Hayır! Hiçbiri beni sevmiyor!
Türkiye:Seni niçin unutsunlar ki?
(Ses): Dedim ya! Beni sevmiyorlar ışte!
Türkiye sakin bir sesle;
Türkiye: Anladım.
Bir süre ikisi de konuşmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans 2020 ^~^ {2021}
AventuraRusya: Ne yapabiliriz? Azerbaycan: Şehri terk edebiliriz¡ □■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■ Rusya: Gördün mü, Çin? Türkiye bizi affetmedi. E, haklı da tabi. Ben olsam, kendimi affetmezdim. Hem seni de affetmezdim. Seni hiç affetmezdim¡ Türkiye'yi de...