Ben çok iyi hissediyorum.

218 27 16
                                    

Japonya: N-ne? Bak-mak...ah...yani...

Türkiye: Sadece bakmak istiyorum. Ama eğer bakmadan rahatsız olursan tamam, bakmam.

Türkiye bunu çok normal bir şekilde söylememişti. Japonya ise utanmış ve ne yapacağını bilemeyen gözlerle Türkiye'ye bakıyordu.

Japonya: Yani¡ Onu demek istemedim, Türkiye.

Türkiye: Tamam, Japonya. Sorun yok.

Japonya: Yani...

Güney Kore, Japonya'yı bu konudan kurtarmak için konuyu değiştirdi.

Güney Kore: Eee? İngiltere hanın telefonu bırakma zahmetinde bulunacak mısınız acaba?

(Bir ses): Acaba acaba? Akıllarda büyük bir soru işareti vardı. İngiltere telefonu bırakacak mı?

Herkes sesin geldiği yöne döndü.

Doğu Türkistan: Azerbaycan¡

İngiltere: Bana bak bücür, benimle bu şekilde konuşamazsın¡

Azerbaycan: İlk olarak, ben bücür değilim¡ İkinci olarak, seninle nasıl konuşayım?

İngiltere: Bak bücür, seninle ilgilenemem.

Azerbaycan: Yok, ciddi soruyorum. Yani bir telefon bağımlısıyla nasıl konuşulur ben de merak ediyorum.

İngiltere: Ben bağımlı değilim.

Azerbaycan: Doğru. Sen telefonla bütünleşmişsin.

Azerbaycan'ın bu esprisine İngiltere dışındaki herkes güldü.

Ben: Azerbaycan sen çok tatlısın, sana kızamıyorum da.

Azerbaycan o çocukluk ruhu dolu gözleriyle bana gülümsedi.

Azerbaycan: Teşekkür ederim.

O sırada yanımıza bir doktor geldi.

Doktor: Bu kadar kişi hastanın başında beklemeyin. Hastanın başında lütfen 2 kişi beklesin. Diğerleri koridordaki bekleme koltuklarında oturabilir.

Tayland: Peki, doktor bey.

Ben: Kim beklemek ister, diye sormayacağım. Japonya ve Pakistan siz Türkiye'nin yanında kalın.

Bütün ülkeler: Tamam.

Pakistan'ı ve Japonya'yı orada bırakarak diğer ülkeler ile bekleme koltuklarına geçtik. Japonya, Türkiye ile konuşurken biraz... farklıydı sanki. Yani bilmiyorum... belki de sadece ben bu şekilde düşünüyorumdur.

Tayland: Biriniz gidip Çin ile Rusya'yı çağırabilir mi? Biz geldik umurlarında değil beyfendilerin.

Kuzey Kore: Ben giderim.

Azerbaycan: Ben çok bunaldım¡ Ben de gelebilir miyim?

Tayland: Azerbaycan sen biraz bekleyebilir misin?

Azerbaycan: Yaaaa¡ Bunladım¡

Azerbaycan öyle bir bağırdı orada bulunan herkes ona dönüp bakmıştı.

Ben: Tamam, Azerbaycan'cığım. Kuzey Kore abinin sözünden çıkmadan onunla gidebilirsin.

Azerbaycan: Yaşasın.

Azerbaycan, Kuzey Kore'nin elinden tuttu ve ikisi hastanenin koridorunda çıkışa doğru yürümeye başladı.

Güney Kore: Ne kadar uslu bir çocuk...

Tayland: Çook(!)...

Tayland bunu alay eder bir anlamda söylemişti ama Güney Kore ciddiydi.

Güney Kore: Hayır, ciddiyim. Azerbaycan uslu bir çocuk. Hem çok da zeki. Belki biraz bunalmıştır.

Countryhumans 2020 ^~^ {2021}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin