22

5.5K 516 37
                                    

Draco ilk kez Astronomi Kulesine gece olmadan gelmişti. Öğle saatleriydi ama Draco sabahtan beri burada olduğu için saatten haberi bile yoktu.

Derslere girmek bugün için önemli değildi. Yüzüne vuran öğle güneşi geçiciydi, o da önemli değildi.

Draco kendisini olmayacak şeyler için daha fazla paralayamazdı. Buraya gelmeden önce yatakhanesine uğrayıp aldığı kırmızı hırkayı elinde tutuyordu, üzerindeki birkaç leke tıpkı ona da söylediği gibi öylece duruyordu.

Acaba o da biliyor muydu? Draco'nun kalbi acıyordu.

Dolan gözleri gülmesini sağladı, sadece bir kez, ona sadece bir kez sarılmıştı! Şimdi gözünde biriken gözyaşları da, kalbindeki ağırlık da komik olmalıydı.

Ama değildi, elinde tuttuğu hırkayı sıkabildiği kadar sıkıp buruşturuyorken, güneşin yalancı sıcağı yüzüne vuruyorken hiç de komik değildi.

Hırkaya veda ediyordu, tamam, işte bu biraz komikti.

Ayağa kalkarken burnunu çekti, elindeki hırkayı kimsenin görüp görmemesini umursamadan tam o gün beraber uzandıkları köşeye bıraktı. Geri çekilip biraz hırkanın orada yalnız başına duruşunu izledi.

O buraya gelip bunu görür müydü bilmiyordu, belki birisi alırdı. Ya da, o görse ne olacaktı?

Hiçbir şey. Merak etmezdi, neden burada diye düşünmezdi. O sormuyorsa Draco'nun açıklaması gerekmezdi. İçini rahatlatabilecek tek nokta buydu.

Ama ne olursa olsun, kendisine bir söz vermişti. Şimdi ne kadar o sözü tutuyor gibi görünmese de hala aklındaydı. Bir sene önceki kendisiyle aynı değildi, olmayacaktı. Buna o bile engel olamazdı, hem Draco her gece çıktığı o aptal merdivenlerden kurtuluyordu.

Kendi kendine yaptığı veda seramonisi başka zaman düşününce komik gelecekti, biliyordu. Birisine anlatsa gülerdi, birisi Draco'ya anlatsa kendisi de gülerdi.

Ama şimdi gülemiyordu, ölü bir denizi andıran cansız gözleri yerdeki hırkayı izliyordu.

Belki buraya gelmeyi bırakırdı, ona bakmayı bırakırdı, onun yoluna çıkmayı bırakırdı, peki aklına gelmesini nasıl bırakacaktı? Onu beyninden nasıl silebilirdi ki? Uyurken rüyalarına girmesini nasıl engelleyebilirdi?

Evet, bu tek taraflı bir vedaydı. Veda ettiği kişinin henüz haberi yoktu, belki de asla da olmazdı ama Draco biliyordu. Bu yeterliydi.

To Be So Lonely / ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin