Draco yatağa adımlayıp Harry gibi oturdu, sonra Harry'nin sakin sesi "Uyumak ister misin?" dedi. "Ya da sadece konuşabiliriz... İ-istersen, yani, başka şeyler de yapabiliriz."
Draco gülmesini engelleyemeden "Yapabileceğimiz başka şeyler ne?" dedi.
Yanındaki Harry'nin kaşlarını çattığını gördü, sonra çocuk ancak anlamış gibi hızla dönüp Draco'ya baktı. Yüzü kızarırken "Satranç ya da oyunlardan falan bahsediyordum!" diye inledi.
Draco gülüşünü azaltıp ufak bir tebessüme dönüştürdü, kafasını yatak başlığına yaslayıp ona bakmaya devam etti. "Harry... Buraya satranç oynamaya geldiğimi sanmıyorum, sadece uyuyalım. Seninle uyumak için sabırsızlanıyorum."
Harry aynı kendisi gibi gülümsedi. "Sabah diğerlerinden erken uyanacağım, bana güvenebilirsin. Kimsenin seni burada görmesini istemiyorsan, kimse görmeyecek."
Draco içinde artan şefkatle ona yaklaşıp "Bunu yapma Harry," dedi. "Sabah erken uyanan ben olacağım. Uyuyamadığını söylemiyor muydun? Uyuyarak geçireceğin birkaç dakikayı bile senden almayacağım."
Harry birkaç saniye kendisine hala gülümseyen suratıyla öylece baktı, Draco yutkunup elini ona uzattı. Gözlüğünü tutmadan önce Harry'e baktı, Harry izin verir gibi gözlerini kapattı. Sonra Draco onun gözlüklerini alıp hemen arkasındaki komodine, asalarının yanına koydu.
Harry'e geri dönerek ona baktı, sonra Harry dizleri üzerinde doğrulup yatakta kenara yaklaştı. Perdeleri çekip insanların onları görmesini engelledi, kalın kırmızı yorganı kaldırıp Draco'nun arasına girmesine izin verdi.
Draco içeri girip kafasını yastığa koydu, Harry kendisini taklit edip hemen yanındaki yastığa yattı. Göz kapaklarını ele geçirmeye başlayan uyku bile heyecanlanmasını durduramıyordu. Kalbi hızla göğsünü dövüyordu ama doğrusu Harry'nin orada olduğunu bilmek haricinde bir temasları yoktu.
Draco bunun gereksiz olduğunu düşünüp fısıldayarak "Harry?" dedi. Harry'nin kafasını kendisine çevirdiğini duysa da dönüp ona bakmadan tavanı izlemeye devam etti. "Evet?"
Draco gözlerini kırpıştırıp utansa da "B...bana sarılmayı düşünüyor musun?" dedi. "Düşünmüyorsan bunu hiç sormamışım gibi uyumaya devam et ve sakın gülme."
Harry tehditine rağmen güldüğünde Draco sonunda gözlerini huysuzca ona çevirdi, sonra Harry'nin dudakları yavaşça kendininkileri buldu.
Draco çatık kaşlarını gevşetirken heyecanla üzerindeki yorganı kavradı, Harry gibi tek dirseği üzerinde yükselerek onu öpmeye başladı. Hiçbir zaman sahip olmadıkları kadar yumuşak ve sıcak bir öpücüktü, Draco onu öpmenin bu kadar çeşitli duygular içerebileceğini tahmin bile edemezdi.
Boştaki eli yorganı rahat bırakarak Harry'nin göğsünü buldu. Destek alır gibi tutuşu Harry'nin dengesini bozup onu ittiğinde, uzaklaşmasına itiraz mırıltıları çıkardı. Göğsündeki eliyle onun geceliğini kavrayıp sıkıca tuttu, tekrar kendisine çekip dudaklarını öpmeye devam etti.
Harry'nin bir an güldüğünü hissettiğinde geri çekilmeye niyetlendi, Harry bunu anlayıp boştaki elini Draco'nun göğsüne indirdi. Draco heyecanla duraksarken Harry aldırmadan öpmeye ve elini Draco'nun göğsünden karnına okşayarak indirmeye devam etti.
Draco nefes nefese kaldığını hissetti, göğsü hızla inip yükselirken Harry'nin dudakları çenesine indi. Draco kendini tutamadan inlediğinde Harry'nin duraksadığını hissetti.
Harry geri çekildiğinde Draco hızla yüzünü elleriyle kapattı ama Harry kendisinin uzaklaşmasına fırsat vermeden sarılıp kendini geri attı. Draco, kafası Harry'nin omzunun biraz üzerinde yer edinirken nefeslenmeye çalıştı.
Harry'nin gülüşünü duyduğunda homurdandı. Yine de yüzünde aptal bir gülümseme asılı kaldı, bu sene Hogwarts'a döndüğü için daha fazla ne kadar memnun olabileceğini düşündü.
Sağ Kalan Çocuğun yatağında, onunla beraber uyumayı hiçbir zaman hayal etmemişti ama bir şekilde daha önce olmasını istediği şeyin bu olduğunu görebiliyordu.
-
My future'un hala okunuyor olmasina dayanamiyorum... 🤠 Kendi yazdigim seyden nefret etmek uzere olmam normal mi??
Btw yeni bi drarry yayimladim hadi bi bakin cikin aslanlarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Be So Lonely / ❝Drarry❞
FanfictionDon't blame me for falling, i was just a little boy. ^Bu kurgu anksiyete, yeme bozukluğu gibi tetikleyici unsurlar içerir. Lütfen sizi olumsuz etkileyeceğini düşünüyorsanız okumayın. [tamamlandı]