14

15.5K 267 19
                                    

Fraser

Masowałem sobie kutasa patrząc z fascynacją, jak Nyx obciąga Wyattowi.

Mój chłopiec położył dłonie na głowie naszej dziewczynki. Uważał, aby jej nie zranić. Wyatt potrafił dać w kość, o czym przekonałem się, gdy pewnego dnia pozwoliłem mu przejąć nade mną kontrolę, jednak wątpiłem, czy byłby w stanie ukarać Nyx.

Łzy spływały po jej policzkach w czasie przedstawienia. Oddychała głęboko nosem, nie chcąc się zadławić. Wyatt może i był szczuplejszy ode mnie, ale miał pokaźnego drąga. Wielbiłem go na kolanach. Kto powiedział, że dominujący nie miał prawa wielbić swojego uległego lub uległej?

Nyx patrzyła w oczy Wyattowi, gdy ten wpychał jej kutasa do gardła. Przyspieszyłem ruchy ręką, szczytując chwilę przed moim chłopcem. Sperma wytrysnęła na dywan, który na szczęście był łatwy w obsłudze i szybko można było zmyć z niego różne plamy. 

- Grzeczna dziewczynka. Byłaś wspaniała, skarbie.

Wyatt pochylił się, aby złożyć pocałunek na czubku głowy Nyx. Dziewczyna oddychała ciężko, wpatrując się w podłogę. Nawet kiedy Wyatt od niej odszedł i wyszedł z pokoju, nie odważyła się na mnie spojrzeć. Trwała w pięknej, uległej pozycji. Nie miała szans, aby uwolnić się z łańcuchów krępujących jej ruchy. Uwielbiałem unieruchamiać uległe za pomocą kajdanek połączonych z kajdanami na nogach. Dzięki temu ich piersi były pięknie wyeksponowane i kobiety sprawiały wrażenie całkowicie oddanych swoim panom.

Czekałem na jakąkolwiek reakcję ze strony Nyx. Spodziewałem się, że znów na mnie naskoczy i wyzna mi prosto w twarz, jakim to chujem i skurwielem byłem. Może nareszcie dotarło do niej, że oprócz władzy nad nią, miałem również władzę nad dużą częścią świata. 

Nie przesadzałem, kiedy zagroziłem, że każę zabić Lethe i Christiana. Parę, która była dopiero po ślubie i zamierzała lecieć na wakacje życia na Bali.

Z pomocą moich ludzi wiedziałem, jak przebiegł ich ślub. Lethe bardzo martwiła się o Nyx. Dopiero wieczorem dziewczyna miała dostać anonimową wiadomość informującą o tym, że jej najbliższa przyjaciółka popełniła samobójstwo, a jej ciało rozszarpały dzikie zwierzęta w lesie. Na dowód miała otrzymać zdjęcie. Było mi to potrzebne, gdyż nie chciałem, aby Lethe lub którakolwiek z przyjaciółeczek Nyx interesowała się jej zaginięciem.

Nyx już nigdy nie miała wrócić na wolność. Próbowała ze mną zacięcie walczyć, jednak za każdym razem przegrywała. Miałem nadzieję, że dzisiejsza sytuacja ją czegoś nauczy i w końcu się opanuje. 

Lubiłem karać, ale czasami potrzebowałem chwili spokoju z ukochaną uległą, kiedy to moglibyśmy wziąć relaksującą kąpiel albo poprzytulać się na kanapie w salonie. 

Nyx nie rozumiała jeszcze wielu rzeczy. Była nowa w świecie uległych. Uważała, że upodlałem ją tym, jak ją traktowałem. Szkoda, że jeszcze nie widziała, co robią dominujący z uległymi w moim klubie w Vegas. Nie mogłem się doczekać, aż jutro tam polecimy. Byłem pewien, że gdy dziewczyna ujrzy, jak wygląda życie jej koleżanek po fachu, z własnej woli padnie do moich stóp i się do nich przytuli, błagając o to, abym jej nigdy nie opuścił.

Byłem na siebie zły, że przytknąłem jej do czoła lufę pistoletu. Strach w oczach Nyx był piękny, lecz nie chciałem doszczętnie zniszczyć tej dziewczyny.

Postanowiłem się nad nią zlitować, licząc na to, że zrozumie swój błąd i go naprawi.

Wstałem i z dygoczącym kutasem podszedłem do Nyx. Dziewczyna otworzyła usta, aby objąć nimi mojego penisa. Powstrzymałem ją przed tym, kładąc dłoń na jej ramieniu.

FraserOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz