פרק 26

29 7 2
                                    

הוראס זע באי נוחות במקומו "אף אחד לא יודע אם זה באמת נכון".
"על מה אתה מדבר?" התפרץ בן "שבועיים אחרי שהבחור הגיע, הוציאו אותו משם לילה אחד מת לחלוטין. אומרים שמעולם לא ראו פציעות כאלו. למרות שאומרים- הוא גנח לפתע בכאב. הוא הרים את מבטו ונעץ מבט זועם בחברו. הוראס פער את עיניו וסובב אצבע אחת לצד ראשו "אתה דפוק?" התווה בשפתיו והטה את ראשו לכיוון אוקיינוס.
אוקיינוס לא חשה בטוב. המחשבה שהיא נמצאת עם רוצח בחדר שלה שבכל יום יכול לקום ולהרוג אותה בשנתה, גרמה לה לבחילה.
"אבל הוא נראה כזה שקט ועדין" מלמלה "איך זה הגיוני?"
"השקטים הכי קטלניים" אמר בן וגנח שוב מכאב כשהוראס תקע בו בעיטה שנייה "די כבר!" שאג.
"תסתום את הפה שלך" שאג הוראס בחזרה "אתה לא שם לב שהיא עוד שנייה מתעלפת לנו?"
ואכן אוקיינוס לא נראתה טוב. עורה הכהה היה חיוור מאוד והיא רעדה. "אבל מה איש מכושם עושה כאן?" שאלה. הם לא ידעו אם היא שואלת אותם. הוראס בכל זאת ענה:"אומרים שהוא מרגל מטעם כושם. ברגע שהוא נתפס כושם הסירה אחריות ולא הודתה שהוא מרגל שלה. לכן העונש מאוד קשה. אנחנו לא אוהבים מרגלים".
"הסירה אחריות? איך היא יכלה לעשות את זה? הוא סיכן את חייו למענה" אמרה בקול צרוד.
"והנה, היא חזרה לרחם עליו" נאנח בן. "בסדר,בסדר" רטן כשעיניו פגשו את עיניו הזועפות של הוראס "מה לעשות ילדה, אלו החוקים. תמיד המדינה דואגת למרגלים שלה עד שהם נתפסים. הרי אם היא תודה בכך ששלחה מרגל למדינה אחרת, זה עלול לחולל מהומות גדולות. המרגלים מודעים להסכם הזה ולכך שחייהם כרוכים בסכנה מתמדת והם מוכנים לקחת את הסיכון". הוא מזג לה מים לכוס שלה "תשתי"
היא לגמה מעט "גילו למה הוא ריגל?"
הוראס כיווץ את גבותיו "זה מה שמוזר. נתנו לו לשתות סם אמת ושום דבר לא יצא. הוא פשוט שתק. אף אחד לא יודע למה. ניסו אחר כך להוציא את זה ממנו בהתעללות פיסית אבל הוא הכחיש בתוקף שהוא המרגל. מאז הוא כאן. הוא שקט מאוד ולא נראה לי שדיבר אי פעם אל מישהו אלא אם היה ממש מוכרח".
"ואיך זה שאף אחד לא פוגע בו?" שאלה. לאחר שהבחינה במבטם הזדרזה להסביר "אני מתכוונת, הרי הוא אחד. אם כולכם לא מחבבים אותו, אז איך זה שאתם לא עושים יד נגדו? מה עם קינגלי?"
בן גיחך "קינגלי מפחד ממנו" אמר בקול משועשע.
"הוא חזק מאוד" אמר הוראס "הוא מקרין כוח שקט. היו כבר כאלו שניסו לפגוע בו, אבל מהר מאוד מצאו את עצמם מובסים. קינגלי.. יש שמועות שהוא ניסה. קינגלי הגיע ממש שלוש שנים אחריו וניסה לפגוע בו כדי להכניע גם אותו וכך להראות את הכוח שלו. " הוא השתהה לרגע "אף אחד לא יודע מה בדיוק היה אבל יש שמועות שקינגלי שכנע את המפקד להעביר אותו לחדר של אסיר מספר 3. לחדר בו את נמצאת. יום לאחר מכן שמעו את קינגלי מתחנן בפני המפקד שיחזיר אותו לחדר הקודם שלו."
"קינגלי מכחיש בתוקף את השמועות האלו ועלול לפגוע בך מאוד אם תתגרי בו" הזהיר בן.
אוקיינוס הנהנה "אבל איך זה שהוא, בכל השבועיים שלי כאן, לא פגע בי?"
"אולי כי את לא מהווה איום" אמר בן לאחר שתיקה מהורהרת. "אולי את קרצייה אמיתית אבל את לא תפגעי באף אחד לרגע סתם כך פתאום"
"זה הדבר הכי נחמד שאמרת לי," אמרה אוקיינוס ונראתה טיפה יותר טוב מלפני רגעים ספורים.
"אל תתרגלי".

כוחות כפוליםWhere stories live. Discover now