"הוא לא חיבב אותי מהרגע הראשון שהביט בי. אולי בגלל זה הוא הלשין עליי. הוא לא רצה שאחותו הקטנה תינשא לאדם כמוני"
"לאדם כמוך?" לא הבינה אוקיינוס.
"כושמי" הפטיר.
"חשבתי שהם אוהבים את כושם" התפלאה אוקיינוס.
"מסתבר שלא כולם" חייך חיוך עקום.
אוקיינוס הססה לרגע "ואיך אתה כל כך בטוח שזה הוא?" היא אמנם לא הכירה את קטר אבל הרגישה צורך לגונן על הדוד שלה.
"תסמכי עליי, אמר בקול קשה "אני יודע".
אוקיינוס שוב הססה אבל אז אמרה: "זה חלק מהכישרון שלך?"
דניאל לא הביט בה ורק הנהן "בואי נגיד שזה חלק מהכישרון שלי".
"לזהות בוגדים?"
הוא צחק קלות "חלק מהעניין זה לזהות בוגדים ושקרנים" הוא נד בראשו "אבל את אמא שלך אף פעם לא הצלחתי לקרוא. בגלל זה אני לא יכול לדעת למה היא עשתה את מה שעשתה" קולו היה מתוסכל.
"או שאולי היא לא בוגדת ושקרנית וזה מדוע אתה לא יכול לקרוא אותה" הציעה אוקיינוס. דניאל פתח את פיו לענות ואז נמלך בדעתו "אולי" אמר קצרות.
"מה רצית להגיד?" אמרה בסקרנות "זה לא הזמן להסתיר סודות".
דניאל חייך בקלילות "זה לא משהו שכדאי להגיד בקול"
"מה זאת אומרת?"
"הכישרון שלי נדיר מאוד" הודה במבוכת מה.
"גם של הוראס ושל בן. איכשהו יצא שאני מוקפת באנשים נדירים. גם לחולי ולאמא שלי יש כישרונות נדירים ואת של חולי עדיף לא להגיד" אמרה בקול מהוסה.
דניאל הנהן "אם כך אגיד לך את שלי אבל אל תלחצי, הזהיר ואוקיינוס הנהנה בשקט "אני מסוגל לקרוא מחשבות של אדם. על ידי כך אני רואה את התשוקות והפחדים העמוקים ביותר שלו" הוא הטה מעט את ראשו לכיוון דלת התא "זו הסיבה שקינגלי פוחד ממני כל כך". הוא נד בראשו "לכל אדם יש סודות שהוא מסתיר מכולם אפילו מהקרובים אליו. לפעמים הסודות האלו יכולים להרוס אותו אם הם ייחשפו." חיוך מרושע נפרש על פניו והעביר באוקיינוס צמרמורת "אני סוחר בסודות במקום הזה וזו הסיבה מדוע אף אחד לא מתקרב אליי".
"אתה יכול לקרוא את המחשבות שלי?"
"זה מוזר, קולו נעשה מרוחק "כי כשאמא שלך הגיעה לכאן אז והסתתרה בקיר חשתי במחשבות שלה. זו הייתה הפעם הראשונה שהצלחתי לקרוא אותם. זה הפחיד אותי" הודה "לדעת שהיא כאן אחרי כל השנים האלו.. הוא נד בראשו באטיות "לא האמנתי שאי פעם אראה אותה, הבעת צחוק חלפה בעיניו במהירות ונעלמה "או את הבת שלה".
המרירות בהכרה שקייחו אביה הציפה את אוקיינוס ולכן לא שמה לב שלא ענה על שאלתה האחרונה. "כן, ושאבי הוא המושל שאנחנו אוהבים כל כך" אמרה בציניות קודרת.
YOU ARE READING
כוחות כפולים
Science Fiction"אני יודעת שאת מיוחדת.החורף לא סתם נטש אותך. הוא פשוט לא היה מסוגל לחיות בתוכך. משהו בך חזק מדי עבורו". אוקיינוס היא תלמידה בת שבע עשרה במדינת כוחור. גופה ריק, אין בה כוחות ולכן היא מנודה חברתית חוץ מחברה אחת נאמנה בשם חולי שרואה אותה כשווה אליה. א...