"מה קרה לה?" תריחסטן נעצר מול השתיים.
לקח לאוקיינוס רגע להבין שהשאלה הופנתה אליה.
היא נדה בראשה ושינתה את הזווית בה אחזה זרועה בחולי כדי שלא תיפול.
"אני לא יודעת" התסכול ניכר היטב בקולה "זו כבר הפעם השנייה בזמן כל כך קצר שזה קורה לה".
תריחסטן קרב אליה ואחז בזרועה של חולי "את יכולה לעזוב" אמר לאוקיינוס וזו עזבה אותה באיטיות אבל בהקלה.
היא שפשפה את זרועה כדי להרגיע את הכאב והציצה בתריחסטן.
הוא הביט בדאגה בחולי התשושה "היית בדרך למרפאה?" הוא לא הסתכל עליה.
היא הנהנה ואז נזכרה שהוא לא רואה אותה והיא נחפזה לענות "כן".
"בסדר,אז אני אמשיך מפה". הוא עדיין לא העיף בה מבט.
היא החלה לכעוס "לא" אמרה בהחלטיות וקרבה אל חולי.
עכשיו טרח להרים את מבטו,עיניו מופתעות "לא?"
"לא" אוקיינוס אחזה בזרועה של חולי בהפגנתיות "חולי היא החברה שלי ואני אקח אותה למרפאה.אתה יכול לחזור לחבורה שלך".
תריחסטן צימצם את עיניו "קיבלת אומץ פתאום,הא,נטשה?"
אוקיינוס התכווצה מעט "אם תסלח לי" אמרה בקרירות "עזוב אותה".
תריחסטן הרפה מחולי "תגידי לי מה המצב שלה" אמר כשהפנתה אליו את גבה והחלה ללכת באטיות עם חברתה לכיוון המרפאה.
היא לא סובבה את ראשה אליו כשאמרה:"תבוא לבדוק בעצמך".
בדיוק כשסיימה את המשפט קוחלי הופיעה מאחוריו. "מה איתה?" שאלה קצרות.
תריחסטן משך בכתפיו "היא חלשה מאוד.בקושי מגיבה".
"באמת" קולה של קוחלי היה משועמם.
"היא שמעה שקראתי לאוקיינוס נטשה ולא עשתה כלום" היה נשמע כאילו הוא מתרשם.
"טוב,כפי שאמרת,היא בקושי מגיבה.ברגע שתתחזק היא תכניס לך אגרוף" ענתה קוחלי,זרעותיה משולבות בחיקה ועיניה מלוות את שתי הבנות המתרחקות.
תריחסטן פלט צחקוק קטן "נקווה שזה יקרה מהר".
"אתה דואג לה" קוחלי לא שאלה.
תריחסטן הנהן "כן" השיב בקצרה.
"למה" זו גם לא הייתה שאלה. קוחלי רמזה לו שלא ינסה להתחמק מכך וכדאי מאוד שתהיה לו תשובה טובה.
"כי היא חברת הילדות הכי טובה שלי" הוא הפנה את עיניו אליה "תמיד דאגנו האחד לשנייה ואין סיבה שזה ייפסק עכשיו".
"יש סיבה" רגזה "יש לך חברה".
"ואם יש לי חברה זה אומר שאני צריך לנטוש את חברי הילדות שלי?" אמר בשקט,קולו קשה "באותה מידה את יכולה להגיד לי להפסיק לדבר עם שחרי כי הוא חבר ילדות שלי".
"זה לא אותו הדבר" טענה "שחרי בחור.חולי היא בחורה ואין ספק שהיא,כמו כולן פה,דלוקה עליך".
גבתו הימנית של תריחסטן הורמה "את עושה לי סצנת קנאה, קוחלי?" אמר "כי את יודעת שאין לי סבלנות לזה.אם את לא מסוגלת להתמודד עם הקשר שלי ושל חולי אז כנראה זה, הוא הצביע עליו ואחר כך עליה "לא נועד להיות".
היא נשפה בתדהמה "אתה נפרד ממני עכשיו?"
הוא נד בראשו "לא.אני רק אומר לך שאם יש לך איזו שהיא בעיה בקשר שלי ושל החברה הכי טובה שלי-
"אז עכשיו היא החברה הכי טובה שלך" קטעה אותו בחימה "רק חבל שלחולי יש חברה הכי טובה אחרת.לא נראה לי שהיא רואה בך יותר מידיד רחוק".קולה היה מרושע.
תריחסטן נאנח "להתראות,קוחלי.דברי איתי כשתחשבי יותר בהגיון" הוא סב על עקביו והלך משם.
קוחלי איגרפה את כפות ידיה שנחו משני צידי גופה "אני חושבת בהגיון" סיננה בשקט "ולכן אני חושדת שאתה רואה בחולי קצת יותר מחברת ילדות".
YOU ARE READING
כוחות כפולים
Science Fiction"אני יודעת שאת מיוחדת.החורף לא סתם נטש אותך. הוא פשוט לא היה מסוגל לחיות בתוכך. משהו בך חזק מדי עבורו". אוקיינוס היא תלמידה בת שבע עשרה במדינת כוחור. גופה ריק, אין בה כוחות ולכן היא מנודה חברתית חוץ מחברה אחת נאמנה בשם חולי שרואה אותה כשווה אליה. א...