פרק 6

54 7 0
                                    

"אני רוצה שתגרמי לשמים לבכות מצחוק" זה היה הביטוי שלהם להורדת גשם.
אוקיינוס הביטה בה לרגע ואז לחצה את ידה של חולי "שלום,מה שלומך? קוראים לי אוקיינוס ואני בת שש עשרה. אה, אגב אני ריקה" היא הביטה בחברתה במבט לא מבין.
חולי צחקקה "קדימה,אני מחכה".
"חולי" קראה אוקיינוס "שכחת עם מי את מדברת?"
חולי שילבה את ידיה "לא.אני יודעת בדיוק עם מי אני מדברת".
"לא נראה לי.ממתי אני יודעת להוריד גשם??"
"מאז ומתמיד" אמרה חולי.
"אוקיי,גברת צעירה" פנתה אליה אוקיינוס בדרך שהמורים פנו אליהן.חולי חייכה "רצית להתוודות על משהו". היא לא יספה.
חולי הנהנה.היא העיפה מבט במגרש הכדורגל הנטוש ואחר התיישבה על הארץ. היא סימנה לאוקיינוס לשבת לצידה.
"אוקי,אני רוצה שלפני שאני מתחילה,תבטיחי לי שלא תספרי על זה לאף אחד.תבטיחי לי גם..תבטיחי לי שלא תכעסי שהסתרתי זאת ממך".
אוקיינוס הנהנה "הרבה סודות יש לאחרונה" אמרה אוקיינוס בחיוך קטן "אני אוהבת את זה.סוף סוף קצת אקשן בחיים האפרוריים האלו".
"ובכן, החלה חולי להגיד "מה הסוד הנוסף?"
אוקיינוס היססה "קודם תגידי לי את" התחמקה.חולי לא לחצה.
"טוב, אז אני לא בדיוק מה שאת חושבת שאני" פתחה.
אוקיינוס הסתכלה עליה לרגע ואז מחאה כף "ידעתי! קראה ובלבלה את חולי "ידעת..איך ידעת?" גמגמה.
"נו,באמת.תסתכלי עלייך.עיניים אפורות נורמליות,שיער כהה נורמלי,כוחות חזקים-ברור לגמרי שאת אספיחה" אמרה והתכוונה ליצור אגדי שמופיעה בספרי ילדים.
המבט המבולבל התחלף בצחוק רם "די,אוקי,את חייבת להתייחס לזה ברצינות" חולי הפסיקה לצחוק וכך גם אוקיינוס שכעת נעצה בה מבט רציני "מתנצלת" אמרה והתכוונה לכך.
"זה בסדר,אני עומדת לאבד את האומץ אז כדאי שתקשיבי טוב" לאחר שאוקיינוס לא ענתה ,המשיכה חולי בדבריה "אני לא אספיחה  אני בת כוחור כמוך.ההבדל ביני לבין כולם שיש לי יכולת קצת לא שגרתית" היא היססה לרגע "אשמח אם את הדברים הבאים לא תגידי לאיש. כפי שאת יודעת הוריי בעלי כוחות עצומים" אוקיינוס הנהנה.אדון וגברת טקורי היו ידועים בכוחם הרב ולכך שהם קרובים לממשלה מה שהיה די אירוני בהתחשב בכך שביתם התנגדה לממשלה.
"בכל אופן כנראה השילוב של שני הכוחות יצר כוח יוצא דו- היא השתתקה כשאוקיינוס הרימה את ידה לפתע. "עיצרי" אמרה אוקיינוס "יש כאן מישהו".
הן הביטו במגרש הרחב.המקום היה ריק הן מאנשים והן מעמודים או עצים או כל דבר שיכול היה להסתיר אדם.
אותה מחשבה עברה לחולי בראש והיא נעצה מבט מלא ספק בחברתה.
"את-
"ששש" היסתה אותה אוקיינוס "יש פה מישהו".
עברו כמה דקות של שקט מוחלט לפני שאוקיינוס אמרה "היא הלכה".
"היא? חשבתי שזה היה הוא" אמרה חולי.
"מה?" אוקיינוס הסתכלה עליה בלי להבין.
חולי נדה באטיות בראשה "את שמת לב מה עשית עכשיו?" היא אמרה בתדהמה.
"עשיתי.. אוקיינוס נראתה מבולבלת.
"אוקיינוס,התבונני סביבך" אמרה חולי והחוותה בידה לרוחב המגרש "את רואה פה עמוד או דבר אחר שאפשר להסתתר מאחוריו?" אוקיינוס נדה בראשה "ועם זאת הרגשת שיש פה דמות.ועוד ידעת שהדמות הזו היא אישה" ההבנה חלחלה אט אט לראשה של אוקיינוס.פניה הסמיקו ועיניה נפערו.
"אה..הרגע..האם הרגע- גמגמה.
חולי הרגישה איך ליבה מתנפח מגאווה "אכן,כן.הרגע הופיע הכח הראשון שלך.ואת יודעת למה הוא יותר מיוחד מהרגיל? " היא לא המתינה לתשובה "בגלל שסביר להניח שהדמות הייתה בלתי נראית.למעשה בטוח שהיא הייתה בלתי נראית כי החלטנו כבר שלא היה לה היכן להסתתר.את מסוגלת להרגיש גם בבלתי נראים ואיזה מין הם.אמרת שהיא נקבה".
ידה של אוקיינוס כיסתה את פיה "יש לי את הכוח שלי אמא שלי" קראה באושר וזינקה על חולי מחבקת אותה בכוח.
"אמא שלך גם בעלת הכוח הזה?"
אוקיינוס התנתקה ממנה וצחקה בקלילות "שלי טיפה יותר משופר" הגאווה פעפעה בגרונה.
"אין ספק שתגיעי מוכנה למבחן" חייכה חולי "את המשימה של הרואה והבלתי נראה אעשה לך מידי פעם.יש לי בת דודה שתשמח לעזור".

כוחות כפוליםWhere stories live. Discover now