"ידעתי שאת מוכרת לי" הוא שמט את ידו והביט בה בחיבה "חוץ מהעיניים הכחולות שלך".
אוקיינוס עדיין הייתה המומה. דניאל מהסיפורים של אמה יושב כאן על ידה.
"רגע, למה אתה בכלא?" היא הפנתה אליו את עיניה הכחולות.
"תפסו אותי" משך בכתפיו. "הגעתי יחד עם קרחון. טוב, לא בדיוק ביחד." הוא חייך בגעגועים "כשהיא נפרדה מהמשפחה שלי וממני לאחר שלושה חודשים, ידעתי שלא אהיב מסוגל לחיות בלעדיה. ידעתי שאני עומד לבוא איתה לכוחור גם אם זה יעלה לי בחיי. עם זאת, ידעתי שלא אצליח להסתנן לכוחור מבלי שיבחינו בי. לכן הלכתי אחריה בשקט עד שהגענו למרחק יום אחד מכוחור. ידעתי שאז לא תהיה לה ברירה והיא תאלץ להכניס אותי" הוא צחקק "אמא שלך נבהלה כהוגן!"
אוקיינוס חייכה אבל אז כיווצה את גבותיה כשמחשבה מסוימת חלפה בראשה "זה מוזר," אמרה "לאמא שלי יש כוח זיהוי שקט. לא כמו שלי אמנם, אבל היא מרגישה באנשים".
הוא הנהן "יש לי כמה כוחות חזקים, הודה "הסיבה שהיא לא חשה בי היא כי לא נעלמתי. הסתתרתי".
"למה אתה מתכוון?"
הוא חייך "קראת את הסדרה הארי פוטר?"
היא צחקה "עד היום אני מודה לכוחורי שנסע לאנגלייה בשביל זה".
הוא צחקק "אצלנו טוענים שזה כושמי. אני מניח שלעולם לא נדע. בכל מקרה, זוכרת שג'ימס,פטיגרו,סיריוס ולופין הם אנימאגוסים?"
היא הנהנה ועיניה החלו להפתח לרווחה "אתה לא מתכוון-
"אני סוג של אנימאגוס. אבל בניגוד אליהם, אני נהפך לכל דבר. לחיות, לצמחים ואפילו לבני אדם".
"זה מטורף!" קראה "שמעתי רבות על הכוח הזה ושמעתי אולי על שני אנשים! ועכשיו אתה.. כתפיה התרוממו "אני בהלם!"
הוא צחק "שמתי לב"
"אז פשוט השתנת לכל מה שהיה שם כמו פרחים, עצים..
"גרגר של חול כשהגענו כבר לקראת הסוף" הוסיף.
"גרגר של חול?? איך הופכים לגרגר של חול?"
"זה דרש הרבה מאוד אימונים. תמיד יש את הסכנה שחיה כלשהי תבוא ותחליט לעשות את הצרכים שלה עליך או שהרוח תבוא ותנשוף עליך. גם כשנהפכים לעשב או לפרי מאכל, צריך להיות דרוכים מאוד שלא יאכלו אותך. כבר קרו מקרים".
"בכל אופן ברגע שהיא גילתה אותי היא לא יכלה לאמר לי לחזור. זה היה מסוכן מדי. היא תפסה ביד שלי ושנינו נכנסנו לכוחור. זה היה קל באופן מפתיע"
אוקיינוס הנהנה והשפילה את מבטה, נזכרת בקלות בה חולי והיא יצאו מכוחור. "הם לא מקפידים מי יודע מה על היציאה. אולי כי הם בטוחים שאף אחד לא יעז לצאת".
"תמיד יש יוצאי דופן," אמר וקרץ.
היא חייכה. "אז איך נתפסת?"
"מישהו הלשין עליי." כעס הופיע בקולו "אבל יום אחד הם פשוט פרצו לבית ותפסו אותי"
"אז למה לא נעלמת? אני מתכוונת, למה לא הפכת לעכבר או משהו קטן וכך היית מתחמק?"
הוא חייך במרירות "כנראה שהמלשן סיפר להם על הכוח שלי אז הם הביאו איתם מקפיא."
אוקיינוס קפאה. מקפיא היה כינוי לאדם שיכל לנטרל אותך מהכוחות שלך. הוא היה נוגע בך פעם אחת במצח והיית מרגיש חלש מאוד. הדרך היחידה להחזיר את הכוחות שלך הייתה שמעורר, אדם אחר שהיו לו את הכוחות להגביר את הכוח של אנשים, יגע במצח שלך.
"נלקחתי בלי שום בעיות. גזרו עליי מאסר עולם. במילים של כוחור, לנצח".
"מתי אמא שלי גילתה?"
"אני לא יודע. לא נתנו לי לראות אותה. אני בספק אם המשפחה שלה רצתה להודות שהיא מכירה אותי. אחרת היו הורגים את קרחון על בגידה."
"אבל נמצאת בבית שלה כשהם תפסו אותך" לא הבינה אוקיינוס "אז איך הם לא קישרו?"
"הם אמרו שאני מסתנן ושמעולם לא הכירו בי. אין להם מושג איך הגעתי הנה."
"אני לא מבינה, אמרה אוקיינוס בנימה מתוסכלת "הרי המשפחה של אמא ושלך היו קרובות. איך היא יכלה לבגוד בך כך?"
"אחיה הגדול של אמך, קשרי, הוא זה שהמציא את השקר הזה. אני מאמין שהוא זה שהלשין עליי כי הוא דאג לאמא שלך. יש לו גם את הכוח לשחק בראשם של אנשים אבל את בטח יודעת את זה".
"לא".
"לא?" הופתע.
היא נדה בראשה "אמא לא בקשר איתו. רק עם הוריה ודוד קטר. עכשיו אני מבינה מדוע".
"אבל איך הכוחות שלך חזרו אליך?" אמרה לאחר שתיקה ארוכה ומעיקה.
"סבא שלך".
"נכון, לחשה בהבנה "סבא שלי הוא מעורר לא רשום".
"וכל הכבוד לו. אם הוא היה רשום הוא היה נאלץ לעשות כל מה שהמדינה רוצה שיעשה".
"אני חושבת שהכוח הכי אכזרי זה המקפיא. הוא אשכרה יכול לקחת את הכוח שלך סתם כי בא לו".
"נכון, הסכים "אבל עם זאת יש לו נקודת תורפה אחת".
"והיא?"
"הוא חייב לגעת במצח שלך בשביל להקפיא את הכוחות שלך, חייך "כל שאת צריכה לדאוג שהמצח יהיה מכוסה בבד מספיק עבה כך שהאצבעות שלו לא ירגישו את העור".
"אתה גאון!"
"אני יודע" חייך בשחצנות ואז קרץ.
היא השיבה לו חיוך "מטורף לחשוב שאתה הדניאל שאמא שלי הזכירה בסיפורים. אין לך מושג כמה היא אוהבת אותך".
במקום לחייך כפי שציפתה, פניו נעשו עצובות "עם זאת, היא התחתנה עם אדם אחר."
"היא מעולם לא דיברה על אבא שלי" הודתה אוקיינוס "נראה שזה מעציב אותה" היא חייכה בשעשוע ואז כופפה את צד גופה ודחקה בכתפו "מי יודע, אולי אתה אבא שלי".
"הייתי יודע אם כן" השיב "אבל אם הייתי אבא שלך, הייתי הגאה שבאבות".
אוקיינוס הרגישה איך עיניה מתמלאות דמעות והיא מיהרה להתרומם "טוב,לילה טוב".
"לילה טוב," אמר בעדינות ונשכב בחזרה על מיטתו.
YOU ARE READING
כוחות כפולים
Science Fiction"אני יודעת שאת מיוחדת.החורף לא סתם נטש אותך. הוא פשוט לא היה מסוגל לחיות בתוכך. משהו בך חזק מדי עבורו". אוקיינוס היא תלמידה בת שבע עשרה במדינת כוחור. גופה ריק, אין בה כוחות ולכן היא מנודה חברתית חוץ מחברה אחת נאמנה בשם חולי שרואה אותה כשווה אליה. א...