מה זה? אוקיינוס נעצרה בפתאומיות.
היא הייתה במרחק של כמה מטרים מביתה של חולי אבל המון האנשים שהתקבצו שם מנע ממנה להתקרב.
ליבה החל לפעום במהירות ודאגה לפתה את ליבה.
כל מיני מחשבות וחזיונות מופרעים ומפחידים כשבכולם פניה הלבנות והריקות של חולי מופיעים בסופם,החלו לצוץ במהירות במוחה.היא הרגישה איך ראשה מסתחרר וגופה נעשה חלש.
בלי לשים לב,הושיטה את זרועה קדימה ואחזה במשהו.
רק לא חולי, חשבה בטשטוש.
"את בסדר?" נשמע קול מודאג.
לקח לה רגע להבין שהשאלה הופנתה אליה.היא הרימה פנים חיוורות והביטה באישה המודאגת."הממ" המהמה "אני דואגת לחולי.מה קרה לה?" קולה היה צרוד,היא כחכחה בגרונה לטהר אותו.
"הו, פניה של האישה התבהרו והיא חייכה "אין לך מה לדאוג.זהו יום מאושר למשפחת טקורי".
אוקיינוס הופתעה וזקפה את גבה. חדשות טובות? היא החלה להירגע,ליבה מאט את קצב ליבו עד שחזר לפעום באופן רגיל.
"חדשות טובות? אילו חדשות טובות?" הזדרזה לשאול לפני שהאישה תיעלם בקהל.
"היום חולי נבחרה מבין מאות בנות ברחבי המדינה על ידי השליט הגדול שלנו,קייחו" אמרה האישה בטון מרוצה.
"נבחרה למה?" לא הבינה אוקיינוס.
האישה נתנה בה מבט מודאג כשאמרה:" להיות לו לכלה,כמובן".
אוקיינוס נרתעה בהלם.היא מצמצה כמה פעמים ואחזה בידה של האישה "מה אמרת?" קולה היה רפה.
"נו,נו, צקצקה האישה בלשונה,מפרשת את תגובתה של אוקיינוס בצורה שגויה "מי יודע,אולי גם את תבחרי יום אחד..ידוע הרי שחולי יפהפיה וחכמה מאוד.הוא עשה בחירה נכונה" דוק של עצבות עטף את עיניה "חבל שאני לא בגילה".
"לא בגילה?" פלטה אוקיינוס בלי לחשוב "קייחו מבוגר ממנה פי שלוש לפחות!"
"וזה משנה?" קולה של האישה היה חד,מתרה בפניה שתחשוב שוב לפני שתוציא מילה מהפה.
כתפיה של אוקיינוס שחו.היא שמה לב שהיא עדיין אוחזת בידה של האישה ומיהרה להרפות.
היא הנהנה קלות "אני סתם מקנאה" היא נתנה לה חיוך רחב ומשכנע "בסופו של דבר,מי לא רוצה להיבחר על ידיו?"
חיוך שבע רצון עלה על פניה של האישה "בהחלט.טוב,אני נכנסת לברך את הנערה הצעירה וכמובן גם את המושל".
"קייחו שם?"
"ממ וודאי..למה את חושבת שיש כאן כזו מהומה? בדרך כלל כבודו לא טורח לבוא לבתים של הנשים שהוא רוצה לשאת לאישה,אלא אם הן חשובות מאוד" היא קרצה "וחולי מסתבר חשובה מאוד" ובמילים אלו היא נעלמה בהמון.אוקיינוס לא טרחה להידחק בין כולם ומיהרה ללכת למקום שקט יותר.
בבית הספר עדיין לא יודעים מה קורה,חשבה,היא ידעה שעשרות בנות ימררו בבכי ואפילו יהיו כאלו שישנאו את חולי.
חיוך לא נחמד עלה על פניה כשחשבה על קלמטרי.
היא גיחכה ברשעות מישהי הולכת לבכות הרבה היום. המחשבה מילאה אותה בעליצות.
אבל לא אוכל להשאיר את חולי כך, פניה קדרו כשחשבה על חולי יושבת שם בין כולם כשקייחו השחצן יושב על ידה מרוצה לחלוטין.הוריה בטח מצחצחים את נעליו שוב ושוב כאות תודה על שבחר בבתם.
ומישהו חושב מה חולי מרגישה? חשבה בזעם, לא. העיקר שהמבוגרים מרוצים.הבת שלהם תהיה אשת השליט הגדול ביותר,הם יהיו עכשיו מקורבים באופן ישיר לשלטון. קייחו ודאי מרוצה שתפס עוד אישה יפהפיה וחכמה ברשתו.
היא לא אישה, והוא לא תפס אותה ברשתו.הוא הכריח אותה להיכנס לשם ולהעמיד פנים שהיא מאוהבת בו לחלוטין.
חולי לא סובלת את קייחו.אמנם לא אמרה את זה פעמים רבות כי אחרת היו מכניסים אותה לכלא ,שלא לדבר על החרפה שהייתה מפילה על משפחתה,אבל בפעמים המעטות שכן אמרה זאת לאוזנה של אוקיינוס בלבד,הטמיעה במילים בודדות אלו את כל התיעוב שחשה כלפי השליט הקר וחסר המצפון.
סבתה של חולי,אמו של אביה ,הייתה בין המתנגדים לשלטון קייחו והוצאה להורג בעקבות כך,לכן לא הבינה אוקיינוס את הכבוד שרחש אביה של חולי לאיש שהרג את אימו.
בתחילה אמרה לחולי שאולי הוא מעמיד פנים כתומך בשליט כדי שגם אותו לא יוציאו להורג.
"אם זה כך,בחיים לא ראיתי שחקן כל כך אמין" אמרה חולי אז,פניה קודרות "אבל תאמיני לי,הוא מכבד את קייחו יותר מאשר את אמא שלי.קייחו פה וקייחו שם..קייחו קודם לכל" ירקה בגועל.
כל זה לא הגיוני. חשבה אוקיינוס ואחזה בצד ראשה,כשכאב ראש החל להופיע,עמום עדיין.
אני חייבת להיכנס לראות מה שלום חולי, חשבה בהחלטיות והחלה לצעוד נמרצות לכיוון ביתה הגדול של חולי.
ואז צעדיה הואטו מה אם תסלק אותי? חשבה בחשש הרי אתמול רבנו...
"אם תרצי,עדיין אהיה החברה שלך כי מבחינתי את עדיין החברה הכי טובה שלי.."
נזכרה לפתע במילותיה האחרונות של חולי לפני שחזרה לביתה.
היא הנהנה בנחישות והלכה במהירות לביתה המוכר של חולי.
YOU ARE READING
כוחות כפולים
Science Fiction"אני יודעת שאת מיוחדת.החורף לא סתם נטש אותך. הוא פשוט לא היה מסוגל לחיות בתוכך. משהו בך חזק מדי עבורו". אוקיינוס היא תלמידה בת שבע עשרה במדינת כוחור. גופה ריק, אין בה כוחות ולכן היא מנודה חברתית חוץ מחברה אחת נאמנה בשם חולי שרואה אותה כשווה אליה. א...