Merhabaaaaa <3
Burada buluşmayı o kadar çok özledim ki anlatamam! Yine sizinle olduğum için çok mutluyum. Özlediniz mi bari siz bizi?
Uzunca bir ara verdim ama bunun olması gerekti, şu an kurgusal olarak her şey çok daha yolunda. Sizi harika bölümler bekliyor. Zaten ne yazık ki çok uzun bir yolumuz kalmadı, size net bir sayı vermek istemiyorum ama göz açıp kapayıncaya dek final bölümünü okumuş olacağız. Tabii yazmaya yüreğim yeterse. 🤌🏻
Ay bu bölüm için deli gibi heyecanlıyım! Tepkilerinizi o kadar çok merak ediyorum ki... Lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın. Her tepkinizi okumak istiyorum. 🥺
Bölüm Şarkısı: The Weeknd - True Colors
Hepinize keyifli okumalar! 💃🏻
BÖLÜM ❅ 41
"ŞEHVET TOHUMLARI"Aynı anda hem tedirginliği, hem rahatlığı hem de öfkeyi taşıyordum. Tolunay'ın durduk yere bana sunduğu teklif, bunu yapabilecek rahatlığını nereden bulduğunu düşündürtüyor ve beni deli ediyordu. Aynı zamanda ise sözlerinde ciddi olup olmadığını sorguluyordum. Söylediği her şeyi yapabileceğine olan inancım yoktu, milletvekili olması ona birçok üstünlük sağlayabilirdi ancak kurmaca bir olayın içinde adımı geçirmesinin bile yalan olduğu kolaylıkla ispat edilebilirdi.
Buna inanmak istiyor, kendimi bu şekilde avutuyordum.
Yalçın'ın daha önce hiç gitmemiş olduğum evine, konum yardımıyla vardığımda arabayı kısa süre içerisinde sitesinin içerisine park etmiştim. İçimdeki öfkeyi ve endişeyi baskılamaya çalışarak elimdeki dosyayla birlikte söylediği kata çıktım, dairesini bulup zilini çaldım.
Tolunay, aramızda geçen bu sohbetten Yalçın'ın haberi olmamasına dair beni uyarmıştı. Eğer şu an olduğumdan biraz daha salak olsaydım ağzından çıkan her bir tehdidin gerçek olabileceğine inanarak söylediklerini yapardım. Ancak sandığı gibi Yalçın'la çalışan bir stajyer olmaktan fazlasıydım, beni hafife aldığı kişi değildim. Ayrıca her zaman doğru olan hareket, bilgileri doğru kişilerle paylaşmaktı. Tolunay ettiği tehditlerin arkasında durup adımı bir olaya karıştırmaya kalksa, Yalçın'ın bu ihtimali öncesinden bilmesi benim için bir avantaj olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİLAK
Teen FictionAdaletin terazisi dengelidir. Adaletin kılıcı caydırıcıdır. Adalet tarafsızdır. On yedi yaşında şüpheli bir aracın kendisine kasıtlı olarak çarpmasıyla küçüklüğünden bu yana yapabildiği en iyi şeyi, dans etmeyi bırakmak zorunda kalan Şeyda, acımas...