Multi; Rihanna - Love On The Brain
Selaaaaaam!
Hepinize keyifli okumalar diliyorum! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
BÖLÜM ❅ 15
"ŞİKÂYET"Kardashians dizisinin oynadığı televizyonun karşısındaki koltuğumda oturuyor, Sema'nın ayıla bayıla aldığı ancak daha sonradan nefret ettiği turuncu ince battaniyeyi omuzlarıma sarmış cips yiyordum. Eğer Sema, kucağındaki kâsede duran ketçaplı cipsini yemiyor olsaydı sırf ağzımdan çıkan cips sesleri yüzünden beni pataklayabilirdi çünkü Kendall ve Kylie kavgasının tam da ortasındaydık. İdollerimizin birbirine girdiği yetmiyormuş gibi biz de birbirimize girebilirdik. Ah, bir cumartesi akşamı kesinlikle başka türlü değerlendirilemezdi.
Stresten cipslerimizi hızlıca çiğnediğimiz dakikaların sonunda kavga dinip bölüm bitince derin bir nefes verdi Sema. Sırtını koltuğa yaslayıp parmakları arasında üç tane cips aldı. "Bir şey diyeyim mi?" dedi çok dahice bir şey söyleyecekmiş gibi. "Bu aptal şeyi neden izlediğimizi asla bilmiyorum ama aşırı bağımlılık yapıyor."
"Kesinlikle." Yanımda duran kumandayı Sema'ya doğru attım. "Hadi bir How I Met Your Mother aç da keyfimiz yerine gelsin."
Sema yağlı parmaklarını muhtemelen kurumuş ıslak mendile sildi ve arşivimizi karıştırarak birlikte izlerken kaldığımız bölümü aramaya başladı. Onu, ağzıma acılı cipslerimi atarak izlerken kalçamın yanında duran telefonumun titremeye başladı ve ben kâseyi sehpaya bırakıp telefonu elime aldım. Beklediğim şey, annemin nasıl bir cumartesi akşamı geçirdiğimi sormak için arıyor olmasıydı ancak ekrandaki isim beni hiç olmadığı kadar şaşırtmıştı.
Halbuki Sıraç arıyor olsaydı hiç şaşırmazdım, bu çok tuhaftı.
Telefonumdan çıkan zil sesi salonu doldurmaya devam ederken Gökalp'in adına tuhaf tuhaf baktım. Ardından aramayı reddettim ve telefonu tekrar koltuğa koydum. "Kim?" diye sordu Sema Gözlerini televizyon ekranından almadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİLAK
Teen FictionAdaletin terazisi dengelidir. Adaletin kılıcı caydırıcıdır. Adalet tarafsızdır. On yedi yaşında şüpheli bir aracın kendisine kasıtlı olarak çarpmasıyla küçüklüğünden bu yana yapabildiği en iyi şeyi, dans etmeyi bırakmak zorunda kalan Şeyda, acımas...