171 - most vagy soha

325 34 17
                                    

third person

A cikk kikerülése óta három hét telt el. Nem sok idő, de a fiúknak még is hosszú volt. Rengeteg minden történt. Volt, hogy boldog pillanatokkal ajándékozta meg őket az élet és sajnos volt szerencséjük megtapasztalni a szomorúbb napokat is.

Hoseok a cég első olyan idei gyakornoka, akit előléptettek, így egy teljesen más gyakornoki szintre került. Igaz, sokkal többet kellett gyakorolnia és figyelnie a dolgokra, de ezt a vörös hajú cseppet sem bánta.

Yoongival már másabb volt a helyzet. Neki is rengeteg munkája volt, ami nagyon letudta őt fárasztani, viszont ez a tömérdeknyi munka, kezdte meghozni a gyümölcsét, ugyanis pár nap múlva kiadja következő albumát, tele csodálatra méltó dalokkal.

Ahogyan Jungkooknak is meghozta a gyümölcsét a rengeteg erőfeszítés, amit a munkájába tett bele. A cég egyetlen olyan embere ként, aki nem zenéből vagy modellkedésből keresi a pénzt, sikeresen szárnyal a fellegekben. Egyre nagyobb rajongói táborral rendelkezik, ami kezdi megijeszteni őt, de igyekszik megbarátkozni a helyzettel.

Jimin és Taehyung volt az egyetlen a baráti társaságukban, akik nem tartottak sehol.

Jimin teljesen olyan volt, mint egy vizes rongy, amit lógva hagytak a napon, hogy száradjon. Napokig sírt és bántva érezte magát. Nem haragudott senkire és még a sértődöttség sem merült fel benne, egyszerűen csak a szomorúságot és a keserűséget érezte. Az interneten, a cikk megjelenése után folyamatosan bántó, és utálkozó véleményeket és kommenteket kapott. A második héten pedig már annyira elhagyta magát, hogy be sem járt az ügynökséghez. Nem csak azért, mert semmi ereje nem volt hozzá, és kedve az egészhez, hanem mert rá is lett parancsolva, hogy ideig bizony jobb ha nem jön ki a lakásából, ugyanis baja eshet az utcán. Az ügynökség próbálta bizonygatni Jiminnek, hogy teljesen félreérti a helyzetet, de ő úgy gondolta, hogy ezen nincs mit félre érteni. Taehyung beajánlotta, így felvették.

Visszatérve az idolra, ő is jobban hasonlított arra a lógva hagyott vizes rongyra, mint sem egy emberi lényre. Hazugnak érezte magát és lelkiismeret furdalása volt barátja miatt. Úgy gondolta hülye volt, hiszen el is mondhatta volna Jiminnek, hogy mit csinált a cégnél, és akkor talán ez nem így sült volna el. Viszont ez már késő bánat volt. Taehyung napokig próbálkozott a világos hajúnál, de semmi esélye nem volt. Főleg azután, hogy Jimint haza küldték. A barátain keresztül tudta csak, hogy mi a helyzet a másikkal. Nem bírta sokáig, szinte könyörgött már a barátainak, hogy próbáljanak beszélni Jiminnel az ő érdekében, amit készségesen megtettek mind, hiszen tudták, hogy Taehyung jót akart, s nem is szerették volna azt, hogy a legjobb barátaik ilyen rosszban legyenek. Még Jin és Namjoon is segédkezett benne, így már ők is megtudták ismerni az újonc modellt, akiről az idol annyit áradozott nekik.

Három hét elteltével a médiában és a rajongók között is nyugodtabbak voltak a dolgok, ugyanis a fiúk cége azon volt, hogy megvédjék őket és hamar elcsituljon a téma, a kihozott cikkel együtt. Sikeres volt, így Jimint is visszahívták dolgozni, aki viszont nem szívesen ment be a következő napokban. Taehyung is hírt kapott erről, így amikor csak tudott igyekezett közel lenni az idősebbhez, aki folyamatosan kerülni akarta a másikat. Nem akarta látni, tudomást szerezni róla és beszélgetni sem volt kedve vele. Még úgy sem, hogy elmondhatatlanul hiányzott neki az idol. Nem haragudott a fiatalabbra, csak rosszul esett neki, az, amit csinált és, hogy el sem mondta neki. Akárhányszor meglátta Taehyungot eszébe jutottak az utálkozó kommenteket és a megvető véleményéket, amiktől nagyon rosszul érezte magát. Pontosan ezért volt az, hogy nem egyszer vette fontolóra a fejében azt, hogy felmond a munkahelyén, hiszen a cégnek úgy is mindegy lett volna. Leszervezett volt az egész, tudnak helyette mást keresni. Gondolta Jimin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now