66 - különleges fellépés pt.1

438 39 1
                                    

third person

"Csodálatos estét, kedves hölgyeim és uraim! David vagyok, a parti második részének házigazdája, és biztos vagyok benne, hogy mindenki izgatottan várja már! Igazam van?" a kérdésre az összegyűlt társaság hatalmas ujjongásba kezdett.

"Most pedig egy kis csendet kérek, mert itt van a mi különleges előadónk! Kérem üdvözöljék a hatalmas taps viharral a rappereket megszégyenítő nyelv technikával rendelkező Min Yoongit!" neve hallatán ismét egy hatalmas tapsvihar következett.

Yoongi picit szégyenlősen mosolyogva, de fellépett a színpadra, ahol David is állt, majd mindenkinek integetett.

"Yoongi-sshi, kérlek gyere kicsit közelebb hozzám. Na mesélj, hogy érzed magad ma este? Élvezted, hogy a party első felét a teremben töltötted?" nevette el magát David, hiszen, aki eddig járt a BigHit eseményeire, az tudta, hogy a party második felében Yoongi van a színpadon, amihez ritkán becsatlakozik Taehyung is.

"Szerintem ismersz annyira, hogy érzem magad." válaszára David bólogatva nevetett.

"Milyen számokat várhatunk tőled a mai est további részében?"

"Seesaw mindenképp köztük lesz." felelt szűkszavúan.

"Yoongi-sshi már megint titokzatos." rázta fejét hitetlenkedbe David. "De biztosra veszem, hogy remek előadás lesz."

"Azt biztosíthatom." kacsintott Yoongi.

"És mond csak, jó barátod is csatlakozik hozzád? Taehyung-sshi? Hol találunk?"

Taehyung integetni kezdett, mire David intett neki, hogy menjen a színpadra. David alaposan kikérdezte Taehyungot is, majd miután behangoltak és megkapták a mikrofonokat, Yoongi dala elkezdődött. Volt aki teljes mértékben rá figyelt – ahogy azt Hoseok is tette – és volt olyan, aki visszatért a társalgáshoz és teljes háttérzajként fogta fel a színpadról jövő dallamokat.

...

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now