139 - megtehetem? szabad?

292 29 9
                                    

third person

Mind a hatan, három párban különváltak, és a maguk útját járták. Úgy tűnik, Jungkook vlogjában valószínűleg ő és Yoongi lesz a középpontban, mivel a másik négy teljesen más irányban indultak.

"Jimin-sshi, szeretnél felülni a hullámvasútra?"

"Igen, menjünk!"

A két kalandos pár különböző extrém játékokra ültek fel. A lehető összes játékot megülték. Ettől Taehyung teljesen felpörgött, Jimin pedig nem győzte utolérni a fiatalabb hajthatatlan energiáját. Nem bírta sokáig. Testileg és lelkileg annyira kimerült, hogy időt kért.

Taehyung vett magának és Jiminnek állatos fejpántokat, miközben Jimin lepihent egy padon. A kisbolt mellett, ahol a fejpántokat vette, kiszúrt egy fagyis bodét is, ahol vett kettőjüknek egy-egy fagyit is, hogy feltöltsék cukorszintjüket, ami jelenleg a kritikus szintet ütögette. Annyira aktívan töltötték a napjukat, hogy csak akkor hagyták abba, amikor észrevették, hogy az ég egyre sötétebb.

"Szóval, készen állsz az óriáskerékre?" kérdezte Taehyung halkan Jimintől, aki mosolyogva bólintott.

Gyorsabban ültek fel az óriáskerékre, mint azt gondolták, mivel nem volt nagy a sor előttük. Jimin izgatott volt, mivel már egy ideje nem ült rajta, Taehyung pedig csak nagyon boldognak érezte magát, hogy együtt ülhet rajta Jiminnel.

"Tetszik?" kérdezte Taehyung, amikor már a magasban voltak, így látva a város csillogó fényeit.

"Igen, utoljára akkor az ültem óriáskeréken, amikor még a szüleimmel éltem."

"Akkor jó, hogy ez extra különleges."

"Tervezel valami furcsát?"

"Hogy érted?"

"Hát.. Tudod?" Jimin gondolatai már kilométereket futottak különböző őrült ötletek körül.

"Mint azokban a drámákban, tudod, amikor felülnek az óriáskerékre.."

"Azt hiszed, vallok neked vagy.." Taehyung felső testét előrébb döntötte, így arcával közelebb került Jiminhez, aki vele szemben ült.

"...Azt hiszed, hogy meg foglak csókolni?"

Jimin arca egy pillanat alatt elpirult, és elfordította tekintetét Taehyung arcáról, aki csak vigyorgott rá.

"K-ki mondta ezt?! Hagyd abba a feltételezés Taehyung, nem is mondtam inkább sem–.."

"Megtehetem?"

Jimin szíve így is őrülten dübörgött mellkasában, Taehyungnak hála csak még gyorsabban ütötte mellkasát. Jimin szemei elkerekedtek, és lassan visszanézett Taehyungra, aki nem mozdul el a helyéről. Csak a válaszára várt.

Megteheti-e? Megtenni mit? Mit jelentett ez? Ez most az lenne, amire gondolok?

Jimin elméje teljes összeomlásba került. Azt gondolta, jobb ha nem is lélegzik, mert attól tartott, hogy ha egyszer is levegőt vesz, olyan dolgokat mondhat majd, aniket bánni fog.

"Szabad?" Taehyung megint megkérdezte, ezzel Jimin agyát kergetve.

Nem tudta, mit mondjon vagy mit tegyen, olyan, mint egy nyúl, akitől a rókája megkérdezi, hogy eltörheti-e a csontját, de édesen! A szíve igent mond neki, de elméje vörös zászlót lengeti.

Mitől félek ennyire??

Jimin ismét visszanézett Taehyung szemeibe, és ekkor a szíve kissé megnyugodott. A hold és a csillagok fényei világítanak a fiú szemében, így úgy tűnik, mintha egy egész galaxis lenne bennük. Olyan szépek, és ezek mind visszanéznek rá.

"Re-rendben."

"Rendben? Tényleg?" Taehyung oldalra billentette a fejét, mint egy zavart kölyökkutya, Jimin szíve pedig megolvadt. Olyan kedves volt tőle, már az is, hogy engedélyt kért, de ismét megkérdezte, hogy meggyőződjön arról, hogy neki tényleg rendben van-e.

Hogyan nem lehet beleszeretni egy olyan csodálatos srácba, mint Kim Taehyung?

Jimin ebben az esetben most csak magabiztosan bólintott, amíg Taehyung ugyanolyan édesen mosolygott, mielőtt közelebb hajolt Jiminhez.

Jimin lehunyta a szemeit, és igyekezett féken tartania szívét, mert attól tartott, hogy az kiugrik a bordájából, ha túl ideges lesz. Amikor megérezte, hogy Taehyung lélegzet vételét az arca közelében, Jimin torkát egy nagyon apró és halk sikoly hagyta el, amitől Taehyung mozdulatlan maradt, majd halk kuncogást hallatott, majd feljebb hajolva, egy puha csókot hintett Jimin homlokára.

"Miért vagy ennyire aranyos, Park Jimin? Felelősséget kellene vállalnod az érzéseimért."

És ezzel Jimin kinyitotta a szemeit, majd egy piruló Taehyung nézett vissza rá.


....

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now