☽ third person pov ☾
"Hyung!" Jungkook meglátta barna fürtös barátját, kinek kezében két csésze volt, majd megindult felé.
"Szia, Jungkook! Yoongi vagyok, ennek a takonynak a legjobb barátja és ő szerinte a rajongód." mutatkozott be neki egy alacsonyabb srác, kedves mosollyal arcán.
"Oh, Yoongi hyung! Helló! Rengeteget hallottam már rólad, és Én is nagy rajongód vagyok. Örülök a találkozásnak." mosolyodott el. "Hoztam magammal a barátaimat is, akiket beszeretnék mutatni."
Mind-e közben a két barát Jungkook mögött állt teljes sokkban. Pontosan annyit ért Jungkook kérése a normális lereagálással kapcsolatban, mint egy fületlen gomb, semennyit.
"Mi. A. Fasz." szaladt ki Jimin száján halkan, de így is hallani lehetett.
"Nos, neked is szia." köszönt vissza neki közvetlenül Taehyung.
"Mi. A. Fasz." hangzott el ismét, csak most épp Hoseok szájából.
Talán most látta Jungkook életében először hyungját egy helyben állni, nulla pörgés nélkül. Viszont helyzet ez után kezdett kínos lenni, mivel egyik barátja sem szólalt meg. A legkínosabban viszont Jimin és Hoseok hyung miatt érezte magát.
"Esküszöm nem szoktak ilyet csinálni." kezdett el nevetni hangosan. "Hyung mi a faszt csinálsz? Csukd be a szádat kérlek." motyogva hadarta végig, majd tovább nevetett.
"Nincs baj, láttam ennél rosszabbat is." legyintett Taehyung. "Úgyértem a sasaengek.." nevetett fel.
"Szia, bocsi, de egy kicsit el kell vinnünk Jungkook egy pillanatra." nevetett zavartan Jimin. "Mindjárt visszajövünk." mosolygott tovább. "Csukd össze a szád hyung és gyere." morogta hyungjának.
Hoseok nem szólt semmit, csak csöndben követte őt, amíg Jungkookot Jimin húzta a karjánál fogva. A plázán belül valahol megálltak, majd Jimin hirtelen a fiatalabb felé fordult.
"JEON JEONGGUK VAN KÉT PERCET ELMONDANI, HOGY MÉG IS MI A RETKES FASZ TÖRTÉNT AZ ELTELT PERCEKBEN, AMÍG ABBAN A KIBASZOTT KÁVÉZÓBAN VOLTUNK, MERT HA NEM VISSZATESZLEK ANYÁDBA." fakadt ki hangosan az apró srác.
"Hyung megbeszélhetnénk ezt halkabban és nyugodtan?" nevette el magát félve. Úgy érezte magát, mint egy kisfiú, aki valami rosszat csinált.
"NYUGODTAN?! NÉZZ HOSEOK HYUNGRA! MEGTÖRTED ŐT." mutatott az idősebbre, aki mozdulatlanul állt mellettük, mint, aki ott se lenne.
"NEM PISLOG MÁR PERCEK ÓTA. MI A FASZ? HYUNG ÉBREDJ FEL BASZKI." rázta fej hyungját.
"Én tényleg láttam Min Yoongit egy méterre tőlem?" kérdezte suttogva. Jimin a fiatalabbra nézett, majd vissza az idősebbre.
"IGEN ÉS EZ A GYEREK ITT NEM MONDTA NEKÜNK AZT, HOGY AZ A KÉT BARÁT, AKINEK BE AKAR MINKET MUTATNI AZ KÉT KIBASZOTT KPOP SZTÁR." akadt ki Jimin ismét.
"Megakartalak titeket lepni ezzel. Valamint mondtam útközben, hogyha ideérünk és találkoztok a barátaimmal viselkedjetek normálisan." jutott szóhoz végre Jungkook is, aki alig mert beszélni.
"Én most remegek." motyogott Hoseok hyung.
Jimin megállás nélkül járkált idegesen a másik két fiú körül. Próbálta összeszedni a gondolatait, terveket kreált, hogyha beszélgetnie kell, miket és hogyan fog válaszolni. "Nem ronthatja el. Most nem." mondta magában. A fiú aztán hirtelen megtorpant, nagy levegőt vett, majd azt hangosan kifújva hyungja felé fordult.
"Hoseok szedd össze magad, nem tűnhetünk ilyeneknek az életünk szerelmei előtt. Viselkejd normálisan." fogta vállon.
"Jézusom, hyungok! Ne reagáljátok már túl ezt az egészet. Kávézni jöttünk, kávézás lesz, nem egy dupla esküvő. Itt a tökéletes alkalmatok arra, hogy beszélgessetek velük, a kedvenceitekkel, azokkal, akikre úgy felnéztek. Visszamegyünk, kávézunk és beszélgettek velük egy tök jót. Szeretném látni, hogy a hyungjaim boldogok."
"Jaj Jungkookiem." Jungkook erőt adó beszéde Jimin szemeibe könnyeket csalt.
"Imádlak." könnyezett Hoseok is.
"Tudom, én is szeretlek titeket. Na, de most már menjünk végre vissza és találkozzatok a barátaitokkal." biccentett nevetve Jungkook.
"VLOGOT CSINÁLOK ERRŐL NAPRÓL." kiáltott Hoseok, s megiramodott.
....
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...