88 - egy lépéssel közelebb

427 35 1
                                    

third person

Csendben ült a számítógép előtt, miközben telefonját a kezei között fogta. Már percek óta bámulja a képernyőt, mert nem tudja mit válaszoljon. Teljesen haszontalan tagadni a dolgot, hiszen mindketten nagyon jól tudják, hogy tényleg megnézte a videót, így kénytelen elviselnie Taehyung ugratásait a következő napokban.

"Ez az idegesítő gyerek mindig megpróbálja megnyomni a gombomat."

Végül úgy döntött, ahogy azt tenni szokta, amikor a fiatalabb barátja az idegeire megy.

Nem foglalkozik vele.

Taehyung nem is tud annál jobban utálni semmit, amikor figyelmen kívül hagyják őt, főleg amikor úgy érzi éppen ő központ. Nagyon laza és vicces ember, de amikor Yoongival van, úgy viselkedik, mint egy kisgyerek, akit mindig meg kell dicsérni.

Yoongi visszatért a munkájához és rákattintott a leállított videójára.

Meglepően édes hangja van, olyan, hogy Yoongi nem tudta abba hagyni annak hallgatását. Még egy gitár sem kellene hozzá, hogy remek legyen. A hang és az érzelem elvégzi őket. Egy igazi ékkő.

"Jung Hoseok, te tényleg valami vagy."

— egy héttel később —

"HAPCI"

"Fúj hyung! Letudnád takarni a szád, amikor tüsszentesz?" szólt rá mérgesen Jimin.

"Tessék hyung, zsepi."

"Köszönöm Chim! Azt hiszem valaki szarságokat beszél a hátam mögött, és elnézést Mr. Higiénia. Szerencséd, hogy nem az arcodba tüsszentettem."

"Undorító" grimaszolt a fiatalabb.

"Higiénia őrült." kontrázott az idősebb.

"OKÉ hyungok, elég, mert mindenki minket néz. Ráadásul nem egyeztem bele abba, hogy ide jövök, és két gyerekre vigyázzak, szóval viselkedjetek korotokhoz méltóan."

Jungkook forgatta a szemeit, megszámolni sem tudja hányszor már a mai nap folyamán, pedig még csak reggel volt. Beleegyezett, hogy elmegy Jiminnel és Hoseokkal az egyik kedvenc tteokbeokki éttermükbe, mert a múlthéten a beosztása miatt nem tudott csatlakozni barátaihoz. Kezd egyre több projectet kapni a cégtől, így több munkája is van. Rengeteg kisebb és nagyobb ajánlatokat is kapott már.

Az elmúlt héten Jimint teljesen lefoglalta az új modellügynökségek keresése. Lassan próbálta magát összeszedni és visszaállnia a startra, azok után, ami az igazgatónővel történt. Hoseok azon volt, hogy megtalálja annak a módját, hogy megszerezze Yoongi előadását. Megígérte magának, ha egyszer sikerül megszereznie Yoongi kezeit, többé nem fog kívánni semmit.

"Nézd a kisbabánkat, úgy beszél, mint egy felnőtt gyerek. Nem kérsz egy kis fagyit?" nézett rá kérdően a legidősebb.

"IGEN." kiáltotta el magát izgatottan.

"Úgy látszik ez még mindig működik rajta." nevette el magát Hoseok.

"Hyung!"

"Csak viccelek!" nevet tovább Hoseok. "Mivel már úgy is végeztünk, kísérjük el királyságodat a cégedhez, rendben?"

Hoseok kigúnyolva a fiatalabbat, meghajolt előtte, amit Jimin is követett, így szegény Jungkookot hyungjai két oldalról fogták közre.



....

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now