48 - kookie fáradt

518 48 5
                                    

jimin pov

A kávézót megcélozva indultunk útnak. Már a plázában voltunk, keresve a megadott hely nevét. Jungkook kicsit előrébb volt, mivel ő tudta merre kell menni, mi pedig kicsit lemaradva követtük őt.

"Oh, elfelejtettem!" kiáltotta el magát Hoseok. "Arra gondoltam készítek egy vlogot belőle."

"Mi?" fordult hátra Jungkook.

"Igen, és Jimin is jó ötletnek tarja, ha csinálunk egy videót erről a találkozóról, hogy fel legyen véve, ahogy ezek a barátaid épp téged bántanak. Így ha tagadni akarják, ott lesz majd a felvétel." mesélte.

"Jézusom hyung.." torpant meg a legfiatalabb. "Ez hihetetlen, én tényleg nem bírok már veletek."

"Most ezt mondod, de később megfogod köszönni."

"Esküszöm később bánni fogjátok, hogy ilyen hülyén viselkedtetek." ingatta fejét.

"Mellesleg, hogy néznek ki a barátaid?" jutott eszembe hirtelen egy kíváncsi kérdés.

"Nagyjából olyan, mint az ideálotok." felelt halkan.

"Na, mond már rendesen. Biztos nem lehet olyan egyik sem, mint Yoongi." nevette el magát Hoseok.

"Figyelj, ha az egyik úgy néz ki, mint Taehyung, nincs kérdés az felől, hogy randizom-e vele." szólaltam meg.

"A barátaim normálisak, szóval légyszi, ha meglátjátok őket, akkor viselkedjetek normálisan, mint egy ember. Komolyan kérlek titeket." nézett mélyen szemeinkbe.

"Jaj, ne légy már ilyen Jungkookie!" bokszoltam vállba. "Mi vagyunk a legkedvelhetőbb emberek ebben a plázában. Nem látod, hányan bámulnak minket? Még én is belezúgnék magamba." nevettem el magam.

"Jiminie hyung.." sóhajtott lemondóan, Hoseok pedig nevetni kezdett.

"Miért csináljátok ezt velem mindig?" forgatta meg szemeit. "Fáradt leszek tőletek."

"JUNGKOOK!"




...

heyhey! az előző napokban nem igazán voltam telefon közelben, így nem tudtam nektek új részekkel jönni, de most megérkeztem, telefonnál vagyok, időm is van, így hát úgy gondoltam publikálok.
a következők is kiírt részek lesznek, remélem várjátok már. minden esetre remélem elnyerte tetszéseteket a mai részek is. köszönöm a csillagokat, és nagyon örülök, hogy a könyv elérte a több mint ezer megtekintést, remélem sok ilyen lesz még.
legyen nagyon szép napotok.

♡︎

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now