40 - jungkook vlogja

612 57 8
                                    

jimin pov

A lelkemet is kisikítottam volna abban a pillanatban, amikor rákattintottam Jungkook profilján csatolt linkre, amit a tweetben is említett. Tenyereim izzadtak az izgatottságtól, amíg vártam, hogy a videó betöltsön és tisztább legyen a minősége. Elindult Jungkook megszokott intrója, majd megjelentek a képernyőn. Nem tudom eldönteni, hogy attól voltam-e ennyire boldog, hogy magát Kim Taehyungot láttam vagy attól, hogy Jungkookie mellett ül és egy videóban vannak, de szerintem inkább mindkettő.

"Helló skacok! Üdv mindenkit a csatornán és a mai videóban." integetett vidáman. "Nektek köszönhetően elértük a százezredik feliratkozót, ezért úgy gondoltam csinálok egy videót nektek, hogy ünnepeljünk egy kicsit." vázolta fel a mai tartalmat.

Amíg nyuszi barátom magyarázott, a mellette ülő fél isten szüntelenül mosolyogva figyelt a kamerába, amitől azt hittem leájulok az ágyról.

"És mivel ünneplünk, úgy gondoltam hozok nektek egy kis ajándékot hyung személyében." mutatott az eddig csöndben ülőre.

"Üdv mindenkinek! Kim Taehyung vagyok!" hangját meghallva pedig eldobtam a telefont. A hangja egyszerűen kikészít, nem igaz, hogy nem tudjátok megérteni.

Innentől kezdve a videó folyamatos párbeszédekkel volt tele, amiben Jungkookie és Taehyung rengeteg mindent kérdezett egymástól, így a nézők kaptak ismertetőt a fiúk életéről. Nagyon sokat nevettek és hülyéskedtek, nekem pedig már fájt a pofám az állandó mosolygástól. Tényleg boldog voltam.

"Mielőtt befejeznénk, egy nagyon fontos szívességet kell kérnem tőled hyung." Jungkook hangja picivel komolyabb lett, én kíváncsian figyeltem telefonom képernyőjét. "Van egy nagyon kedves barátom, aki hatalmas rajongója neked és a munkásságodnak."

"Célom volt, hogy köszönetet mondjak neki, amiért mindig támogatott engem, különösképp, akkor amikor még csak az elején voltam ennek az egésznek." Jungkook zavartan tördelte kezeit. Nem egoizmusból, de miért érzem azt, hogy rólam van szó?

"Igazából két ilyen barátom is van, de a másik barátom egy másik előadó hatalmas rajongója." nevette el magát. Nem biztos, hogy nem lehet.

"Mi a neve a barátodnak, akit mondtál?" szólalt meg kíváncsian Taehyung.

"Park Jimin." meghallva a nevemet félrenyelve, hangosan köhögni kezdtem, Taehyung pedig hirtelen elnevette magát.

"Min nevetsz ennyire hyung?"

"Semmin, csak eszembe jutott valaki, akit ismerek." megköszörülte a torkát, majd Jungkook felé fordult. "Találkoznom kéne vele, nem?"

"Igen, az nagyon király lenne." bólogatott Jungkook hevesen, életem értelme pedig lágy mosolyt ejtve a kamerába nézett.

"Helló Jimin, ez itt Taehyung! Remélem jól telik a napod." tégla mosolyával pedig extrém módon kiölt engem.

Én itt leállítottam a videót, lezártam a telefont és sírva fakadtam. Álmodom vagy ez tényleg megtörtént most? Annyira hihetetlennek tartom ezt az egészet. Hallottam és láttam, hogy a csodás ajkaival kimondja a nevemet. Azzal a hanggal, amitől a sírba visz. Sikítani, ugrálni és kiabálni akarok a boldogságtól, de egyszerűen annyira túltengnek bennem ezek az érzések, hogy az egészet testem be van feszülve és minden izmom fáj tőle.

Jungkook vlogja lehet minden rajongójának, és Purples-nek szuper volt, de számomra a legszebb ajándék, amit eddig kaphattam.

....

heyhey! ma úgy éreztem kétszer dupla résszel érkezem, mert holnap nem lesz időm napközben a publikálásra, így gondoltam megleplek titeket.
ez a könyv első olyan része, ami kiírt tartalommal szolgál nektek. igyekeztem minden fangirl érzésemet beleadni, de kicsit visszafogtam magam, mert ha nem tettem volna meg valószínűleg betű halandzsákat látnátok a sorokban. 🤣

nektek mi a véleményetek a kiírt részekről? tervezhetek még ilyen részeket?

mindenesetre remélem tetszettek
nektek a mai részek. legyen szép napotok!

♡︎

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now