☽ third person ☾
A kis tréfa után Taehyung ismét az útra figyelve odavezetett, ahová Jimin mondta, ahol tudnak enni. Megálltak a hely előtt, hogy megvegyék az ételt, aztán Jimin lakására mentek.
Taehyung alaposan megnézte az utakat, amiken áthaladtak, hogyha esetleg szükségük van valamire ne legyen belőle probléma, hogy nem tudja az utat, meg hát azért emlékezni kell az útra azért is, hogy tudja merre kell menni Jimin otthonához.
"Itt vagyunk!" szólalt fel Jimin, amikor a több emeletes panelház elé értek.
Már bővem elmúlt tizenegy óra, amikor odaértek. Taehyung hamar helyet találva az autójának leparkolt, majd kiszállva megindultak az épület felé. Jimin kinyitotta a nagykaput, majd tovább sétált Taehyunggal az oldalán a lifthez, amivel percek alatt felértek az ötödik emeletre. A fiatalabb előre engedte az idősebbet, aki már szinte sietve szedte a lábát otthona felé. Alig várta, hogy hazaérjen, még úgy is, hogy tudta az idol vele tart. Bepötyögte a bejárati ajtajának kódját, majd benyitott a lakásba. Taehyungot előre engedte, majd becsukta maguk mögött az ajtót, ami halk csipogással jelezte, hogy bezárt. Amíg Jimin rutinosan mozgott otthonában, addig Taehyung alaposan megnézte hyungja lakását. Gondolkodott rajta, hogy vajon mi az a szó, ami leírná a helyet, ami viszont először eszébe jutott, az a "rendezett" volt.
Minden tökéletesen ott volt, ahol annak lennie kellett. A lakás nem volt hatalmas, de Taehyung úgy vélte, nappal a világosságtól biztosan tágasabb, és pont elég lehet két emberre, mivel a kis terének ellenére kényelmesnek tűnt.
"Érezd otthon magad! Kérsz vizet?"
"Igen, köszönöm." biccentett Taehyung.
"Egyedül élsz itt?" szólalt meg ismét hosszú csönd Taehyung.
"Igen, bár Hoseok hyung és Jungkook sokszor alszanak itt. Jungkook még a szüleivel él, Hoseok szintén, mert rákényszerült, ezért mikor játszunk, akkor inkább itt alszanak, nem pedig otthon, így nem zavarunk senkit sem." magyarázta Jimin.
"Hmm.. Ez tök jól hangzik." bólintott Taehyung.
"Játszani szeretnél?" kérdezett vissza Jimin.
"Hogy aztán itt aludjak?" Taehyung pedig hirtelen kérdésre, kérdéssel válaszolt, amitől Jimin lefagyott. Taehyung látva az idősebb reakcióját, gyorsan kapcsolt, s már nyitotta is a száját.
"Nem úgy értettem, hogy itt akarok aludni, csak általánosságban mondtam." nevette el magát zavartan.
Még is mi a faszról beszélsz Kim Taehyung? Ennek semmi értelme! Mit csinálsz?
"Sosem tudtam a barátaimnál aludni, mert minden nap korán keltem az trainingeim miatt." tette hozzá.
"Mi a helyzet Yoongi hyunggal? Nála sem aludtál még?" érdeklődött Jimin.
"Ugyanabban a hajóban evezünk." nevetett keserűen.
"Mindketten elég elfoglaltak vagyunk, még akkor is, ha nagy a baráti köröm, nem igazán találtam időt erre."
"De arra találtál időt, hogy velem lógj?" kérdezte Jimin.
Taehyung Jimin hátát bámulta, miközben a másik az étel elkészítésével volt elfoglalva a konyhapulton. Észrevette, hogy Jimin kezei könnyedén mozognak, és hogy soha nem veszi le a szemét arról, amit csinál. Arca olyan derűsnek tűnt, és hihetetlenül irreálisnak, ezért sen tudta elhinni, amikor Jimin átlagosnak nevezte magát. Alapvetően úgy néz ki, mint egy angyal, aki kecsesen jár a földön.
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...