113 - Dispatch? Dispatch.

346 31 2
                                    

third person

Jimin, amint meglátta, hogy két barátja az asztalukhoz közeledik, elkiáltotta magát.

"Itt vannak a kaják!"

Jungkook boldogan ült Jimin mellé, ami azt jelentette, hogy már csak egy szék maradt hátra Hoseoknak. Az a személy mellett, akit megpróbált elkerülni.

"Mi tartott mindkettőtöknek ilyen sokáig? Ti ott ettetek?" kérdezte Jimin.

"Undorító vagy. Nem, csak kifele jövet Kookie meglátta a Dispatch-t, és inkább visszafordultunk."

"Dispatch? Mármint az a híres bulvárlap, aki a hírességekkel foglalkozik?" lepődött meg Jimin.

"Igen, a mosdóhoz vezető úton észrevettük, így Kookie azt mondta, hogy várjunk pár percet, mielőtt kimegyünk. Csak azért, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy nem készít rólunk fényképet, vagy bármi mást." felelt Hoseok.

"Miért? Azt hiszed úgy néztek ki, mint egy pár?" kérdezett vissza felvont szemöldökkel Jimin.

"Mi a fasz?! Nem! Természetesen két híres ember van velünk. Ha úgy döntenek, hogy fotókat szivárogtatnak ki, a rajongók vagy más újságírók ide szállnak." magyarázta Hoseok.

Jungkook bólintott, és azonnal Yoongihoz fordult, aki nagyon elmélyedt a gondolataiba.

"Te észrevettél valamit hyung?"

Lehet, hogy..

"Nem igazán."

"Akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy egyenlőre jók vagyunk, úgyhogy együnk! Éhes vagyok már!"

"Kookie, egyél lassabban, mert megfulladsz."

Négyen boldogan folytatták az ételek fogyasztását. Viszont Yoongi még mindig feszültnek tűnt, de senki sem vette észre, mivel mindenkit elfoglalt az arcuk sushival tömése.

"Yoongi hyung, nem fog leszidni Bang PD-nim?" kérdezte aggódva Jungkook.

A francba majdnem megfeledkeztem. Ez a hely egy kicsit túl messze van ahhoz, hogy csak azt mondjam elugrottam ebédért.

"Nem lesz Kookie, ne aggódj." mosolygott Yoongi.

Hoseok megállt az evésben és kettőjüket kezdte bámulni. Nagyon közel állnak egymáshoz. Yoongi olyan kedvesen mosolygott a fiatalabbra, és Jungkooknak még csak a kisujját sem kell megemelnie.

"Biztos hyung?" kérdezett rá ezúttal Jimin is.

"Igen Jimin-sshi, a Bang PD-nim és a Sungdeuk hyung is kiment enni, szóval rendben van. Fogadok rá, hogy később érnek vissza, mint én."

"Az én hibám, hogy megkértem, hogy gyere. Csak később elnézést kérek mindkettőjüktől." mondta Hoseok.

"Nem kell ezt tenned, egyedül jöttem. Nem kell megvédened, ne aggódj, nem lesz bajom ebből."

"De.."

"Maradj egy kicsit, van valami az arcodon."

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now