119 - a fotózás napja

378 34 6
                                    

third person

Jimin által nevezett nagy nap végre eljött. Az idősebb pontban megérkezett a céghez, ahogyan azt kérték tőle. Mivel még új volt, nem igazán tudta mit, hol talál, ezért ismét segítséget kellett kérnie az információs pultnál, ahonnan elkísérték őt a cég stúdiójába, ami két szinttel feljebb volt. Amíg az egyik nő az emeletre kísérte Jimint, addig a másik lent a halban már feltelefonált a személyzetnek, hogy a fiú nemsokára megérkezik, így amint kinyílt a lift ajtó, a személyzet egy része letámadta.

Jimin tisztában volt azzal, hogy a mai nap folyamán mi vár rá, hisz ezt Kim PD-nim, valamint Taehyung is elmondta neki, de így is váratlanul érte, amikor egy hatalmas kamera és három staffos rohanta le őt.

"Jimin-sshi! Jó reggelt! Örvendek a találkozásnak! Én foglak végig kísérni a fotózáson." mutatkozott be neki a személyzet egyik tagja.

"Jó reggelt! Örvendek!" hajolt meg a kamera előtt Jimin. Teljesen zavarban volt.

"Aigoo! Milyen helyes és félénk." nevetett a staffos.

A stúdió másik felében már lassan negyedórája forgatják az interjút Taehyunggal. Tegnap sokáig volt el Jiminnél, és későn ért haza, így kevesebbet is aludt. Fáradt volt, de cseppet sem bánta, hogy tegnap munka után nem haza ment, hanem Jiminért,  hogy aztán vele töltse a szabadidejét.

"Igazán nagy megtiszteltetés számomra, hogy képviselhetem az új kiadót. Mivel a meghallgatásokon is részt vettem, olyan érzésem volt, mintha visszamentem volna az időben." felelt a kérdésre Taehyung, majd folytatta volna mondandóját, de félbe szakították.

"Taehyung-sshi!"

"Igen?" fordult a hang irányába egy pillanatra.

"Jimin-sshi nemrég érkezett meg. Perceken belül kezdjük a fotózást." informálta a staffos a fiatalt.

"Oh, rendben. Lassan végzünk mi is." válaszolt, majd visszafordult a kamera felé.

"Miért lettél hirtelen ennyire mosolygós Taehyung-sshi?" kérdezte kíváncsian a staffos, aki az interjút készítette Taehyunggal.

"Az vagyok? Nem hiszem.." mosolygott tovább az orra alatt.

"Nagyon mosolygós ember vagyok. Személy szerint nem szeretem a mogorva arcot és a homlok ráncolást, mert ráncokat okoz, amit nekem nem tenne jót. Mindannyiunknak mosolyognia kellene, jól mondom?" kérdezett vissza, mire helyeslően válaszolt a staffos a kamera mögött.

Megint mikről beszélsz Kim Taehyung?

"Talán találkoztál már Jimin-sshivel korábban?"

"Ah, igen, már jóval a fotózás előtt. Amolyan barátok vagyunk." felelt Taehyung.

"Amolyan barátok?? Milyen barátok vagytok ti?" szólt bele nevetve Kim PD-nim.

"Ezt nagyon nehéz lenne nekem elmagyarázni. Lehet jobban jártok, és választ kaptok akkor, ha Jimin hyungot kérdezitek meg." ajánlotta Taehyung.

"Viszont ha válaszolt, azt mondjátok el nekem is, rendben?" tette hozzá.

"Rendben."

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now