142 - menjünk.

280 32 7
                                    

third person

Az, hogy szeretem őt.

Szeret.

Várj. Mi?

Yoongi... Yoongi? Yoongi szeret engem?

"Szereted őt? Ne nevetess meg Yoongi. Mindketten tudjuk, hogy te túl szívtelen vagy ehhez." gúnyolódott Lucas Yoongin, nyilvánvalóan egyáltalán nem hitte el a fiatalabb idol hirtelen jött vallomását.

"Kettőnk közül nem hiszem, hogy én lennék az a típus, aki viccelődik az emberekkel." Yoongi értetlenül válaszolt, és cseppet sem zavarta az idősebb szavai.

"Valamint, az, hogy szívtelen vagyok-e vagy sem.. Nem te vagy az, aki ezt megmondja. Ne tégy úgy, mintha mindig mindent jobban tudnál bármiről vagy bárkiről is. És még akkor is, ha az is vagyok, neked ehhez semmi közöd sincs sunbae."

"Magunk között mindenki tudja, hogy ennek köze van hozzám, különösen, mivel nem először kerülünk ilyen helyzetbe."

Ezen a ponton Hoseok túlságosan megdöbbent, ahhoz, hogy egyáltalán beszélni tudjon. Megdermedt a helyén, újra és újra megismételve Yoongi szavait a fejében. Még a szemét sem tudta levenni a fekete hajúról. Túlságosan meglepődött, hogy távolról bármit is csináljon.

"Hoseok-ah!" szólította meg Lucas halkan. Az ellenségeskedés hirtelen elszállt a hangjából, ami magához térítette Hoseokot.

"Élvezted korábbi kört? A nap hátralévő részében még be kell fejeznünk az összes játékot, amit felsoroltunk. Folytassuk ott, ahol abbahagytuk?"

Hoseok gondolata rögtön az óriáskerékre kapcsolt, amelyről nemrég szálltak le. Nem érezte magát kényelmetlenül, és nem volt rossz kapcsolatban sem Lucassal. Nagyon jól érezte magát, de Hoseok visszagondolva az ott fent töltött időre, hiába élvezte, hiányzott neki valami. Nem tudta mi volt az. Aztán végül rájött. Ott fent, nem az a jelenet történt meg, amit remélt.

És a személy sem az volt, akit oda képzelt.

Hoseok úgy érezte, hogy Yoongi szorítása a kezén minden másodpercben egyre jobban elernyedt, és nem tudott választ adni Lucasnak.

Akár el is húzhatta volna onnan Hoseokot, és elhagyhatta volna Lucast, ha akarja, de Yoongi nyilvánvalóan arra várt, hogy Hoseok maga válaszoljon, hiszen szabad akarata van. Yoongi tudja, hogy még mindig az ő választása az, hogy a végén vele megy-e vagy sem. Ennek gondolata pedig mosolyt csalt az arcára.

Idióta, tudod, hogy mindig téged választalak, akkor miért engedsz el?

"Lucas hyung, nagyra értékelem az ajánlatodat, de a barátaimmal megyek. Tudod, attól tartok, hogy ha veled megyek, nem tudnék vigyázni egy rossz indulatú kiskutyára. Azt hiszem, csak én vigyázhatok rá." magyarázta Lucasnak, de a tekintete Yoongit nézte, aki viszont nem mert találkozni a fiatalabbéval.

Lucas felsóhajtott, de mosolygott a semmitmondó Hoseokra.

"Nos, akkor köszönöm a mai napot, Hoseok-ah, nagyon élveztem. Remélem, hogy legközelebb fotózhatunk közösen, amikor legközelebb találkozunk, mivel valóban ugyanaz az ízlésünk a fotózásban."

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now