77 - én hiszek benned

447 41 1
                                    

third person

Taehyung mosolyogva ingatta fejét Jimin hitetlenkedésén. Sok rajongóval volt már szerencséje találkozni, de olyannal, mint Jimin sosem. Taehyung pedig úgy érezte, ez a legszerencsésebb találkozása.

"Már három selfiet is küldtél, egy pohárból is ittunk már, ráadásul egy lett a barátikörünk is." sorolta. "Ha az neked jobb, kisujj esküvel is hivatalossá tehetjük a barátságunkat." vont vállat.

"NE!"

"Mit ne?"

"Ne hozd fel még egyszer ezt a selfie dolgot." hadonászott tiltakozva.

"Ohh, a mi Jimin-sshink zavarban van?" kezdte el cukkolni a fiatalabb.

"IGEN NAGYON." takarta el arcát Jimin.

"Oh, ne takard el az arcod." Taehyung megfogta Jimin kezeit, majd elhúzta a fiú arca elől. "Az arcod természetesen ilyen halvány piros vagy elpirultál?" bámulta az idősebb arcát.

"MARADJ CSÖNDBEN."

"De komolyan mondom.. A sárga tényleg jól áll."

"Nem olvastál utána semmit, ugye?" kérdezte hirtelen.

"Mire gondolsz?"

"Hah, semmire." nevette el magát.

"Oh, arra gondolsz, amit írtál?" vonta fel szemöldökét kérdően. "Nem akartam felhozni, de mivel gondolom kíváncsi vagy, mondjuk úgy, hogy nagyon hízelgő volt, de nem vagyok egy könnyű fiú."

"Taehyung, esküszöm neked, hogy egyszer miattad fogok meghalni."

"Szóval végre keresztnevünkön hívjuk egymást? Szólíthatlak Jiminnek?"

"H-ha szeretnél.."

"Nos, akkor Jimin, mivel már gyakorlatilag barátok vagyunk, úgy gondolom nem kéne már vonakodnod azzal kapcsolatban, hogy megoszd velem a problémád, hiszen erre valók a barátok." mosolyodott el Taehyung.

"Úgy érzem nem fogsz hagyni, míg el nem mondom." sóhajtotta el magát Jimin, Taehyung pedig hatalmasat bólintott.

"Pontosan."

Jimin pedig visszatekerte az időt a fejében, egészen tegnap estére, és mesélésbe kezdett. Hol hadart, hol megállt egy pillanatra, hol pedig idegesen hadonászott heves beszédje miatt. Taehyung pedig figyelmesen hallgatta minden szavát a fiúnak.

"Azta, ez elég durva volt tőlük, teljesen igazad van. Jogod van választani, hogy mit akarsz modellként csinálni. De megértem annak a nőnek a mondani valóját is, hiszen néha a dolgok nem mindig alakulnak úgy, ahogy azt mi akarjuk." grimaszolt.

"Az ilyen iparban az emberek megpróbálnak irányítani minket, mert azt hiszik alájuk vagyunk rendelve. Ebben az iparban pedig minden évben verseny folyik, és a hírességek karrierjét pedig azzal nehezítik, hogy minden évben újabb előírásokkal toldják meg a szerződéseket. Tudod a trendeket követnünk kell, hogy megfeleljünk az embereknek. Szerintem ezzel azt akarták elmondani neked, hogy a modellkedés nem olyan könnyű munka, mint ahogy azt gondolod."

Taehyungot hallgatva, Jimin megint kezdett egyre lehangoltabb lenni, amit a fiatalabb észre is vett, ezért kissé félve, de kezeit az idősebbére tette.

"De soha ne add fel! Tudom, hogy sokkal messzebbre tudsz majd menni, mint ahol most vagy. Lehet most kicsit döcögős, de túl fogsz jutni rajta, ebben biztos vagyok. Én hiszek benned."

"Azta."

"Túlzásba vittem?"

"A tavalyi díjátadón nem tartottál ilyen beszédet."

"Vicces vagy, de komolyan gondoltam mindent, amit mondtam neked most."

Taehyung óvatosan meglökte vállával a másikét, amire Jimin felpillantott a fiatalabbra, s elmosolyodott.

"Tudom, mostantól keményebben dolgozom majd. Nem akarom, hogy az emberek olyannak lássanak, aki értelmetlen köröket fut." rázta fejét.

"Sőt, olyan keményen fogok majd dolgozni, hogy majd neked is időpontot kell majd kérned, hogy találkozhass velem." mondta magabiztosan, amin Taehyung elnevette magát.

"Tedd meg! A jövőben érd el azt, hogy majd könyörögnöm keljen az asszisztensednek, hogy láthassalak, mert hiányozni fog az én modell barátom."

Taehyung mondatára mind a ketten hatalmas nevetésben törtek ki, amivel felverték a kisközért éjszakai csendjét.

"Még mindig él a fagyis meghívásod?"

"Persze."

"Akkor együnk." biccentett Jimin a jégkrémek felé.

...

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now