126 - közeledtünk

343 25 2
                                    

third person

"Szóval uhm, hol maradsz?" kérdezte Yoongi az fiatalabbtól, miközben visszasétáltak BigHithez.

"Hmm, miért? Le akarsz koptatni?" ugratta Hoseok, kuncogva, miközben Yoongi előtt haladt.

"Szeretnéd?"

Yoongi válasza Hoseokot annyira váratlanul érte, hogy megbotlott a saját lábában, így elvesztve az egyensúlyát. Szemeit hunyorítva várta a betonnal való fájdalmas találkozást, ami nem következett be, hála annak, hogy Yoongi gyorsan reagált.

Szorosan megfogta Hoseok derekának mindkét oldalát, és húzta maga felé, viszont a hévtől túl erősen tette ezt, amitől majdnem hátra botlott Yoongi is.

"Úgy eszel, mint egy ötéves, és most a saját lábadban is elesel? Ne mondd, hogy az a fajta ember vagy, aki az egész konyhát leégeti." szólalt meg Yoongi.

"Ki mondja, hogy még a konyhához is hozzáérek?"

"Ügyetlen." ingatta fejét mosolyogva az idősebb, majd talpra állította Hoseokot.

"Védekezésemképpen nem vagyok az a fajta ember, aki jó lenne a ház körül, de nagyon támogató vagyok, és tudok énekelni is, amint azt már tudod. Szerenádozhatnék neked mindennap, vagy énekelhetek is, hogy tudj aludni! Is!" Hoseok a szemöldökét vonogatta és elmosolyodott.

Yoongi felhúzta a szemöldökét az előtte lévő bosszantóan imádnivaló személyre.

"Ki mondta, hogy hagyom, hogy énekelj nekem? Nem vagy túl beképzelt Hoseok-ah?"

"Nem tudnád abba hagyni azt, hogy Hoseok-ahnak hívsz? Azt hittem már túl vagyunk a hivatalos szinten. Csak Hobi vagy Hoba." a fiatalabb Yoongira pillantott, majd pimasz mosolyt vett fel az arcára. "Vagy babe. Rajtad múlik." húzta meg mondatának végét játékosan.

Yoongi megforgatta szemét, majd kinyújtotta kezét, hogy durván összeborzolja Hoseok haját, ami a fiatalabbat siránkoztatta.

"Hé, ne! A hajam!"

"Sötét van már. Senki nem fogja látni."

Mindketten lassan, csendben sétálgattak tovább, miközben Hoseok megpróbálta rendbehozni a haját, Yoongi csendesen nézett oldalra, ellentmondva annak, hogy segítsen-e a fiatalabbnak, vagy csak magának tartja a kezét.

Amikor Hoseokot nézte, Yoongi csak azt kérdezte magától, mennyire megváltozott a szíve a fiatalabb felé. Eszébe jutott honnan kezdték ezt az egészet és most hol tartanak. Emlékszik a flörtölős üzenetekre és a házassági kérelemre is. Hoseok minden nap elküldte őket, és néha Yoongi elgondolkodott rajta, hogy vajon ez a fiú komolyan gondolja-e őket vagy sem. Nem mintha ez érdekelné, hogy valódiak-e vagy sem, hisz ő ilyen, Hoseok az. Nagyon hangos ember, ami a szívén, az a száján, ugyanakkor meggondolatlanul dobálózik szavakkal, anélkül, hogy gondolkodna a következményen.

Nem úgy, mint Yoongi. Elég körültekintően viselkedik az emberekkel, ezért leginkább saját magának tartja meg az érzéseit. De sokat tud beszélni, ha más dolgokról van szó, és nem az érzéseiről, ellentétben Hoseokkal. Jobban preferálta Yoongi az ideiglenes dolgokról való beszélgetést. Nem is beszélve arról, hogy szeret mindent túlgondolni.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now