90 - jégkrém és a bogár

404 39 2
                                    

third person

"Kookie!"

"Yoongi hyung? Helló!" nézett rá Jungkook meglepődve.

"Van mára menetrended?" érdeklődött Yoongi.

"Van, és neked?"

"Sajnos igen, de van pár órám, mielőtt megyek a találkozóra. Nincs kedved fagyizni? Taehyung mondta, hogy a fagyi az utca végén lévő boltban finom." nézett mosolyogva a fiatalabbra.

"Természetesen én fizetek." tette hozzá Yoongi.

"TÉNYLEG? HOGY A FRANCBA NE.." kiáltott Jungkook. "Oh, várj, de nekem még ma be kell fejeznem minden dolgomat mielőtt elmegyek." nézett szomorúan az idősebbre. "A menedzserem leszedi a fejemet, ha kések vagy ha kihagyom." grimaszolt.

"Igen? Ez kár." sóhajtott Yoongi.

Jungkook reszketett már annak a gondolatától is, ahogy a nyaggató menedzsere arról prédikál, hogy fiatal korban remek munka erkölcse legyen. De a fagyit akarja! Ráadásul Min Yoongi ajánlotta. És meleg is van. Jungkook folyamatosan gondolkodott, mit tegyen, és mikor eszébe jutott egyből kimondta.

"DE! Szólhatok Jimin hyungnak és Hoseok hyungnak, hogy menjenek veled hyung. Úgy is azt tervezték az előbb, hogy édességet vesznek."

"Ne zavard őket egy fagyi miatt Jungkook-ah. Már így is zűrzavar van." ellenkezett Yoongi.

"Nem, ha már itt vannak velem." rázta a fejét Jungkook. "Ha már az ördögökről beszélünk."

Épp időben jelent meg két ismerős arc a sarkon, ahol a mosdó iránya található. Yoongi szemei egyből a magasabb srácot célozta meg.

"Yoongi hyung? Micsoda véletlen egybeesés, hogy itt vagy! Hoseok hyung biztos sokat imádkozott tegnap este." szólalt meg Jimin vidáman.

"Te fasz. Mi? Ez nem igaz. Fogd be a szád." pillantott hirtelen Jimin felé, miközben oldalba ütötte. "De jó újra látni téged Yoongi hyung. Miért vagy itt?" a magasabb fiú hirtelen stílus váltása maga volt a tökéletesség.

"Ez az ügynökségének az épülete te idióta, jó hogy itt van."

Hoseok annak ellenére, hogy egy igen széles mosolyt villantott, a legjobb barátjára nézett, aki viszont azonnal megértette, s csendben maradt.

"Találkozóm lesz egy új project miatt, de ti?"

"Nos, Jimin azt kérte tőlem, hogy vegyünk fagyit, de kifejezetten ennek az utcának a végében lévő boltban. Még úgy is, hogy ugyanaz a kisbolt van itt, mint ami az ő lakásánál is van. Nem értem. Nem ugyanazok vannak mindegyikben?" hadarta.

Hoseok fejben már százszor csapott a szájára, amiért az folyamatosan pörög. Egyszerűen nem tudja abba hagyni, ha Yoongi jelen van.

"Védelmemre szóljon, a tapasztalat számít. A közeli boltban nagyszerű emberek vannak." szólalt meg hirtelen Jimin.

Hoseok közelebb lépett Yoongihoz, majd halkan megszólalt.

"Taehyungra gondolt."

Yoongi halkan elkuncogta magát, de levegő vétele még így is megakadt, amikor a másik túl közel került hozzá, s szinte sértette az idősebb személyes terét. Vanília illata van.

Várj mi? Mikre gondolok én?

"Akkor ezt megbeszéltük, mivel én is oda indultam. Együnk egy kis fagyit, aztán jöjjünk vissza Jungkookhoz." biccentett Yoongi.

"Nagyszerű ötlet! Menjünk!" tapsikolt boldogan Jimin, majd meg sem várva a másik kettőt előre indult.

"Sziasztok hyungok!" integetett a fiatalabb. "Ne felejtsetek el nekem is venni valamit!" kiáltott.

_____

Hoseok a könyökénél fogva rángatta barátját, és majdnem ugyan ezt tette Yoongival is az izgalomtól. Újra Yoongival fog lógni! Hoseok azon gondolkodott vajon az idősebb is ugyanúgy gondol-e a teljesítményükre, mint ahogy ő. Emlékezni a gondolatra, hogy együtt énekelt Min Yoongival, Hoseok falat akart ütni a boldogságtól.

"ÁÚ! Miért ütöttél meg?" nézett Jimin bosszúsan.

"Bocsi, ott volt egy HATALMAS bogár." felelt Hoseok.

"BAZDMEG HOL?!" esett kétségbe a fiatalabb.

"Hagyd abba! Yoongi hyung már jóval előttünk jár, olyan lassan sétálsz." morgott. "Ah, hoznom kellett volna ma esernyőt, kibaszott meleg van."

"HOL VAN A BOGÁR?!" folytatta Jimin pánikolva.

"Yoongi olyan helyes ma. Pokolian nagyon mázlista rajongó vagyok! Ki kedvel engem? Basszátok meg Kittensek, én vagyok a legszerencsésebb rajongója. Az imák csodákra képesek."

"ESKÜSZÖM HYUNG HA NEM MONDOD MEG HOL VAN AZ A KURVA BOGÁR MEGÖLLEK."


....

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now