152 - tudom, hogy nincs jól

239 25 3
                                    

— TWITTER —

Jungkook ✓ ( @jeonjk )

Köszönöm, hogy ma velem tartottatok! Hamarosan új tartalmakkal érkezem nektek! Várjátok őket! ❤️

___________________________________4,927 retweets | 16,286 likes|nessie ( @jklover )replying to @jeonjk már nagyon várjuk jungkook~ ❤️ szeretünk téged!|loren ( @lorensjk )replying to @jeonjkszeretünk téged kookie 🥰 légy erős és egészséges❤️|abbie...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

___________________________________
4,927 retweets | 16,286 likes
|
nessie ( @jklover )
replying to @jeonjk
már nagyon várjuk jungkook~ ❤️ szeretünk téged!
|
loren ( @lorensjk )
replying to @jeonjk
szeretünk téged kookie 🥰 légy erős és egészséges❤️
|
abbie ( @luvgukkie )
replying to @jeonjk
soha többet ne légy szomorú!!! gukkie szeretünk téged nagyon !!! várjuk már a videókat!!! ❤️❤️


...

* incoming call *
hoba

hoba
"Yoongi.. beszélnünk kell.."

yoongi
"Hoba, dolgozom.."

yoongi
"De várj.. Miért sírsz?? Baj van??"

hoba
"Nem nézted Kookie liveját?"

yoongi
"Nem, mert dolgozom életem.."

yoongi
"De már a producerem is szóvá tette.."

yoongi
"Még is mi a szar van benne,
hogy mindenki beszél róla?? Hoseok???"

hoba
"Azt mondta a liveban, hogy olyan gondolatok voltak a fejében, hogy olyanokat akar megtenni, amiket megígért magának, hogy sosem fog.. Yoongi.. Én tudod, hogy ismerem.. Kiskorom óta.. Mindent tudok róla.. és.. és... én tudom, hogy miről beszél.."

hoba
"Annyira fáj a szívemnek, hogy az egyik legfontosabb ember az életemben ilyen helyzetbe került és nem tudok segíteni neki.. Én nagyon szeretnék Yoongi.."

yoongi
"Babie kérlek ne sírj... Ne érezd magad rosszul azért mert nem tudsz segíteni, hiszen ő nem hagyja ezt.."

hoba
"De én vagyok az egyik legjobb barátja.. nekem meg azt nem kéne hagynom, hogy ne engedje.. De én gyenge vagyok ehhez... Nem megy.."

hoba
"És azt hazudta mindenkinek a liveban, hogy jól van, és ne aggódjon érte senki.. de Yoongi tudom, hogy nincs jól.. Ismerem.. Láttam az arcán, a szemeiben.. Azokban a bambi szemekben.. és teljesen egyedül van.. Kerül minket.."

yoongi
"Hoba, napfénye a sötét lelkemnek. Kérlek próbálj lenyugodni egy kicsit, mert rosszul leszel.. Azt pedig nem szeretném. Megfogjuk ezt oldani, és keresünk egy megoldást arra, hogy segítsünk neki. nem sokára végzem, és találkozzunk, rendben?"

hoba
"Ühüm.."

yoongi
"Menj pihenj le, aztán később hívlak.
Vigyázz magadra!"

hoba
"Te is Yoongi!!"

* call ends *



....

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now