107 - Hoseok meghallgatása

384 26 8
                                    

third person

"239! 239-es számú jelentkező! Kérjük a 239-est!"

Hoseok szíve majd kiesett a helyéről, amikor az egyik staffos hangját meghallotta. Kezei remegni kezdtek, majd egyből el is tette telefonját.

"Hyung jó leszel! Ne felejtsd el, hogy itt leszek veled és nézni foglak. Rám nézhetsz majd, ha valamit elfelejtesz, de tudom, hogy ez nem fog megtörténni, mert ügyes leszel."

"Azt mondon Koo? A lábaimat iszonyú gyengének érzem, a szívem meg olyan nagyokat dobbant és olyan sokszor, hogy a mellkasom kifog szakadni tőle. Nem hiszem, hogy ez sikerülni fog."

Jungkook nyugtatás képpen elkezdte Hoseok vállát masszírozni, majd miután érezte már, hogy hyungja kellőképp nyugodtabb lett elengedte.

"Innen nem tudod nézni a színpadot?" kérdezte Hoseok a fiatalabbat.

"Nem hiszem, hogy tudnám."

"Rendben Koo. Gondolod sikerülni fog? Ez az első meghallgatásom, és nem akarok túl pörögni, mert csak egy napot gyakoroltam rá. Sőt még talán annyit sem. Utálni fognak Koo." hajtotta le fejét Hoseok.

"Persze, hogy sikerülni fog. Te egy színes ember vagy. Szeretni fognak, mert tehetséges vagy! Tudsz rappelni és énekelni is azon a csoda szép hangodon. Én hiszek benned!"

"SÍRNI FOGOK."

"Tudnál írni Jiminienek? Azt mondta, mielőtt hívtak volna engem, hogy az a megbeszélése nemrég ért véget."

"Kérjük a 239-es jelentkezőt!" kiáltották ismét.

Hoseok azonnal felállt, ahogy kimondták a számot. Jungkookot vállon ragadta és belenézett a szemébe.

"JUNGKOOK ELJÖTT! HYUNG SZERET TÉGED!
HA NEM TÉREK VISSZA ÉLVE ABBÓL A HELYISÉGBŐL, MOND MEG MICKEYNEK, HOGY HOBA SZERETI ŐT. JIMINNEK PEDIG AZT, HOGY ÉN ETTEM AZ CHIPSÉT. YOONGINAK PEDIG AZT, HOGY HA ITT NEM IS LEHETTÜNK EGYÜTT, KERESEM ŐT A KÖVETKEZŐ ÉLETEMBEN."

"Hyung ne túlozz már."

"239???!!!"

"IGEN! ÉN! ITT VAGYOK!" rohant kiabálva Hoseok.

"NE FELEJTSD EL, AMIT MONDTAK KOO!" kiáltott vissza az idősebb.

Hoseok elérte a staffost, majd el is tűnt vele az ajtó mögött.

Abban a pillanatban, ahogy a fiú a színpadra lépett, a reflektor lámpa vakító fényével találkozott először. Hunyorított és megpróbálta szemeit hozzászoktatni.

"Jung Hoseok?"

Hoseoknak valahonnan nagyon ismerősnek vélte a hangot, ami megszólította. Kiegyenesedett, hallását pedig igyekezett jobban kiélesíteni.

"Azt hiszem láttam már arcod Hoseok-ah. Talán múlthéten? Elfelejtettem. Tudod hol láttam őt Son koreográfus?"

Hoseok látása picit tisztábbá vált, így látott egy negyven körüli férfit, és egy másikat mellette, aki valószínűleg a BigHit koreográfusa lehetett, Son Sungdeuk.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now