91 - kisbolt

386 35 2
                                    

Belépve a boltba Jimin egyből a hatalmas hűtő ládához rohant, s válogatni kezdett a fagyik között.

"Jimin, EPRES fagyit fogsz a kezedben?" kérdezte Hoseok meglepődve.

"Ja, miért?"

"Hadd ismételjem meg a kérdést. Jimin, te EPRES fagyit fogsz a kezedben?"

"Ja, MIÉRT?"

"Mert te nem eszel EPRESET??? Még azt is mondtad, hogy Jimint és az epret ne említsük egy mondatban." hadonászott magyarázva Hoseok.

"Nos, az emberek változnak." felelt vállat vonva.

"DE EZ ÁRULÁS." akadt ki legjobb barátja.

"Mi? Nem hiszem, hogy az íze annyira rossz lenne."

"Ne mond, hogy azért eszed meg, mert ez Taehyung kedvenc íze?"

"Persze, hogy nem!" vágta rá egyből Jimin. "Én egy nagyon nyitott ember vagyok, aki szeret kipróbálni új dolgokat. Csak egy életünk van, adni kell egy esélyt mindennek, ahogy ennek az epres fagyinak is."

"Jimin.." szólalt meg komoly hangon Hoseok.

"Hm??" pillantott rá az említett.

"Örülök, hogy megismertelek. Azaz évtizedes barátság, amiben együtt voltunk csodálatos volt, de azt hiszem ennek most véget kell vetnünk."

"Te már túl vagy ezen." morogta Jimin.

"Vehetnék neked egy fogkefét elválási ajándékként, de már van rá egy potenciális fogkefe."

Amíg Jimin és Hoseok a hűtőládánál voltak, Yoongi narancs levet keresett magának. Amikor viszont csatlakozott ő is a fiúkhoz, addigra a kér barát már befejezte az egymás ízlését leszóló vitájukat.

"Mindegy, élvezd a szar eper ízű fagyidat. Én megyek fizetni." mondta Hoseok, s kikerülve Jimin a kasszához ment.

"Történt valami?" kérdezte Yoongi kíváncsian.

"Jimin nem eszik epres fagyit, de most igen." fordult feléjük Hoseok, hogy felelni tudjon a kérdésre.

"Taehyung-ah szereti az epres fagyit." pislogott Yoongi.

"Pontosan. És amikor utoljára láttuk őket együtt, ebből jöttek vissza. Ezek ketten nagyon közel kerültek egymáshoz." magyarázott Hoseok.

"Jimin-sshi, Taehyung rajongója? Akkor lehet ezért szeretné kipróbálni azt a fagyit." biccentett Yoongi a Jimin kezébe lévő édességre.

"Nos, én is tudom mi a kedvenc fagyid, de sosem próbálnám ki." szólalt meg Hoseok, mire Yoongi ránézett.

"Úgy értem.. Nos.. Én is rajongód vagyok.. De.." kezdett hebegni.

"Nem kell semmilyen ostoba magyarázat." rázta a fejét nemleges Yoongi.

"Hmmm, a múltkoriról is.."

"A partyra gondolsz?" kérdezett vissza az idősebb, amire Hoseok bólintott egyet.

"Van esetleg.. izé.. ő.."

"Másolat róla? Igen, a stúdiómban van, még csak este néztem rá. Tényleg szép hangod van, szoktál feldolgozásokat csinálni?" érdeklődött Yoongi.

"Kö-köszönöm.. Azt hiszem.." jött zavarba Hoseok. "Néha igen szoktam, de nem töltöm fel őket sehová, úgyhogy nem számít." nevette el magát zavartan.

"Meg kéne próbálnod egy meghallgatást."

"Mi?"

"Holnap lesz a következő tehetségkutató a cégnél. Ki kéne próbálnod. Természetesen, csak ha akarod."

Hoseok lassan bontja ki a fagyi csomagolását, miközben Yoongit hallgatja. Meglepődött, hogy Yoongi hozta fel neki a meghallgatást, mert Jungkooktól is hallotta már. Azt akarták próbálja meg, de neki nincs hozzá mersze. De most viszont, hogy maga Min Yoongi, az ő inspirációja, ajánlotta neki, hogy mennie kellene a meghallgatásra, majd szét robban.

"Nem lenne csodás, ha látnád magad énekelni egy televíziós adásban?" kérdezte tőle Yoongi.

"Úgy gondolod?" nézett az idősebbre kétségbe esetten.

"Igen, ezzel a hanggal biztos vagyok benne, hogy az emberek totálisan szerelembe fognak esni." felelt.

"Fogsz?" Hoseok hirtelen jött kérdésére, Yoongi ajkai összecsukódtak.

"Ú-úgy értem, hogy izé.. Tanácsot adni nekem, ha jelentkezek a meghallgatásra.??"

"Csak légy önmagad." mosolyodott el.

Még csak nem is zavart ?!?!?!!/@$€:)!&

"Ez nagyon informatív volt." nevetett Hoseok. "De még gondolkodom rajta."

"Holnap lesz, szóval nem lesz sok időd gondolkodni rajta. De még is úgy döntesz, hogy elmész rá, az csodálatos lenne."

ÁLLJUNK MEG! Ez az a rész a filmben, ahol úgy viselkedek, mintha a kezem nem lenne nagyobb, mint az arcom, és a fagyi beteríti az arcomat, amit majd Yoongi maga fog letörölni?? EZ AZ?? MA AZ ÉLETBEN NYERTEM. KÖSZÖNÖM ISTENEM.

"Várj, olyan lettél."

Amint Hoseok terve beteljesülni készül, Jimin megjelent Yoongi mögött, és a legjobb dolgot tette.

"Hoseok miért eszel ilyen mocskosan? Még egy öt éves kisgyerek is szebben eszik, mint te."

Jimin kinyújtotta a kezét Hoseok arca felé, majd az arcán lévő fagyit letörölte, a benyálazott ujjával.

"PARK JIMIN. ÉN ESKÜSZÖM NEKED. VÉGET VETEK AZ ÉLETEDNEK." kiáltotta el magát.




....

(+) infó : úgy döntöttem Hoseok picit különlegesebb lenne, ha vokalista ként lenne szerepben.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now