123 - bátor szív

346 26 0
                                    

third person

"Jól van emberek! Mára ennyi volt! Köszönjük mindenkinek a kemény munkát!"

A személyzet összes tagja, beleértve a forgatáson szereplő Taehyungot és Jimint is, tapsolt, hogy gratuláljanak mindannyiuk erőfeszítéséért.

A személyzet elkezdte összeszedni holmijukat, fényképezőgépeiket, lámpáikat, ruháikat és a forgatáshoz felhasznált összes anyagot.

"Taehyung." szólította meg Jimin a fiatalabbat, aki éppen az utolsó fotóstól köszönt el.

"Hé, nagyszerű munkát végeztél ma hyung." Taehyung rámosolygott Jiminre. Az idősebb arcán a mosoly kissé csiklandozta a mellkasát.

"Te is! Bár folyamatosan idegesítettél."

Taehyung megadóan emelte fel kezéit.

"Sajnálom, de nem sajnálom. Egyébként is a te hibád. Természetesen csak arra készteted az embereket, hogy ugratni akarjanak." cukkolta a fiatalabb.

"Mit jelent ez? Úgy nézek ki, mint, akinek mindig van kedve harcolni veled?"

"Nem, de nem is hiszem, hogy van esélyed ellenem, még akkor sem, ha megpróbálod." vont vállat Taehyung vigyorogva

"És még azt hittem, hogy végre tisztességes beszélgetést folytatunk." nevette el magát hitetlenkedve Jimin.

"Nem azért, hogy megfélemlítselek, vagy bármi más, de van fekete övem taekwondóból, szóval vigyázz."  - mondta lazán Jimin.

Taehyung szemügyre vette Jimint. El sem hitte, hogy a nála magasságban kisebb barátja ilyenekkel védi magát.

"Valóban? Szóval ez azt jelenti, ha én ezt csinálom.."

Egy szempillantás alatt Taehyung tett egy lépést Jimin felé, így az idősebb személyes terébe lépett. Szemei egy másodpercre sem hagyta el az idősebbet. Gyorsan megfogta Jimin gallérján a cipzárt, és egy hüvelyknyire lehúzta azt. Az idősebb pedig követte a fiatalabb mozdulatait, így mindkettőjük homloka összeért.

Taehyung tisztán hallotta Jimin éles lélegzetvételét, és látta, hogy döbbenten tágra nyíltak a szemei.

Abba tudod hagyni azt, hogy ennyire aranyos legyél Minmin?

"Mi van most a fekete övvel hyung?" ugratta tovább Taehyung, teljesen megelégedve az idősebb arcával.

Azt sem tudta, miért tette, azt, amit tett, és valószínűleg később saját magát fogja azért arcon csapni, amiért Jimin felé ilyen előrelépést tett.

Tudta, hogy átlépte a határt azzal, amit csinált, így finoman elengedte a cipzárt, és egy lépést hátrébb lépett, míg Jimin még mindig kábultan állt egy helyben.

"Bocsánat, ez a vicc túl sok volt. Kissé elragadtattam magam. Nem fog megismétlődni még egyszer." nevetett zavartan a fiatalabb.

Jimin, aki végül megnyugodott, megköszörülte a torkát, és dühösen nézett Taehyungra. Tett egy lépést előre, és nem annyira keményen, de Taehyung mellkasára ütött.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now