148 - egy hét

316 26 7
                                    

third person

Taehyung az a srác, akinek csak akkor indultak jól a napjai, ha egy meleg koffein bombát vagy épp ennek a jeges verziójával indított. Nem, egyáltalán nem a kávéról van most itt szó. Sokkal inkább a teáról, amit az idol sokkal jobban preferált, mint az átlag embereknek megszokott erős, feketét. Az illatáért köztudottan oda volt, és néha meg is kívánta az italt, de sosem volt a megszállottja. Megszokott fekete teáját maga a reggeli akkumulátorának nevezte.

Úgy tűnik a mai nap kifejezetten extra jó. Talán egy bizonyos ember miatt, aki jelenleg a cégük épületének bejáratánál várja őt, két csésze jéghideg teával a kezében, egy finom mosollyal, a szép arcán.

"Tíz percet mondtál!"

Amikor Taehyung a bejárathoz ért, egyetlen egy másodpercig sem derékzott, hirtelen megragadta Jimint a kezénél fogva, majd az épület belsejében, egyenesen az előcsarnokig húzta, amely jelenleg üres volt.

"Sajnálom, a menedzserem azt akarta, hogy menjek vele, de mondtam neki, hogy ide szeretnék jönni egyből, ezért így egy kis... vitába keveredtünk."

Jimin letette a kávéját az asztallapra, és leült a kanapéra, szemben a fiatalabbal, aki a másik kanapén foglalt helyet.

"Oh, mérges volt? Van ma valami menetrended? Ha igen, akkor nem kellene itt lenned." aggódott az idősebb.

"Valójában van egy fontos elintézni valóm, amit ma nem hagyhatok ki. Valószínűleg megbánnám, ha bármi miatt elhalasztanám." mondta Taehyung hirtelen aggodalommal teli arccal.

"Akkor mire vársz? Emeld fel a feneked most, és menj Taehyung! Nem kellene több időt pazarolnod, ha ez annyira fontos!" sürgette a fiatalabbat, de még így is mindennél jobban akarta, hogy az idol vele maradjon és ne menjen sehová. Az idősebbet még is hajtotta a jószívűség.

Az idősebb pánikszerűen megragadta Taehyung csuklóját, és megpróbálta az idősebbet oda hurcolni, ahol éppen lennie kell. Nem fog csak úgy ott ülni és nézni, ahogy bálványa rá pazarolja az idejét, miközben fontos menetrend vár rá! Ez az ereiben folyó Purples-vér szólítja!

"Várj, várj, várj! Hova húzol engem?"

"Akárhova, ahova menned kell!" felelt.

"Tudod egyáltalán, hogy milyen találkozóm van?" kérdezett vissza a fiatalabb.

Jimin hirtelen megtorpant, aminek következtében Taehyung a hátába ütközött.

"Akkor mondd meg, melyik stúdióba kell menned, és elviszlek oda!"

"Miért vagy annyira tele energiával reggel hétkor?" Taehyung rámosolygott, azzal a mosollyal, amitől mindenki olvad, majd jobb kezével összeborzolta Jimin haját.

"Szeretnéd tudni, hogy milyen megbeszélésem van a mai napra? A legkülönlegesebb, amelyet nem szeretnék kihagyni."

Jimin bólintott, és kérdően nézett a fiatalabbra, Taehyung csuklóját még mindig el nem engedve.

"Valójában ma azt terveztem, hogy részt veszek a W Koreai magazin interjújában. Kértem egy szabadnapot, hogy megnézzem a mai fotózásodat."

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now