46 - barátok és barátok

553 50 3
                                    

jimin pov

Ma végre tudtunk találkozni és úgy gondoltuk beülhetnénk egy filmre, így a moziba mentünk, mikor odaértünk, észrevettem, hogy ma hirtelen mindenki moziba akart jönni. A klasszikus kasszás jegyvétel teljes mértékben sztornó volt a hosszú sor miatt, bár az automatánál sem volt kisebb, viszont mi odaálltunk. Háromnegyed óra után alig hittem el, hogy végre az automatához értünk. Hoseokkal léptem közelebb a képernyőhöz, amíg Jungkook csöndben pötyögött a telefonján.

"Halljátok." szólalt meg hirtelen mögöttünk Jungkook, mire mindketten felé fordultunk.

"Szóval.. Izé.. Őm.. Van két barátom, akik találkozni akarnak velem.. Most."

"Ezzel azt akarod kérdezni, hogy mehetnél-e?" kérdezte Hoseok.

"Nos.. A helyzet az, hogy.."

"Nem baj Jungkookie! Jiminnel képesek vagyunk megnézni úgy egy filmet, hogy nem dobnak ki minket, ha ezen aggódsz." legyintett, mire értetlen fejjel néztem rá. Most miről beszél?

"Mi? Jó kicsit ezért is, de másról van szó.."

"Ya! Nem vagyunk állatok." morogtam duzzogva.

"Akkor miről van szó Koko?"

"Eljönnétek velem?" telefonját úgy szorította, azt hittem eltöri.

"Mi?"

"Úgy érted azt, akarod mi vigyázzunk rád? Vagy? Ezt most nem értem.."

"MI? Nem, jézusom, ez egyre kínosabb." túrt hajába zavartan.

"Igen, mert megint nem közvetlen mondod mit akarsz, hanem körítesz Jungkookie." bólogattam.

"Akkor mond el miért akarod, hogy veled menjünk. Ugye ezek a barátok nem olyanok, akik bántanak téged az iskolában és azt akarod, hogy jóra tanítsuk őket.. BÁNTANAK TÉGED AZ ISKOLÁBAN?" fakadt ki hangosan Hoseokie hyung mellettem, és bevallom teljesen elhittem.

"Hyung.." sóhajtott lemondóan Jungkook.

"Jeon Jeongguk! Mi nem így neveltünk téged! Menjünk tanítsuk meg őket mi a helyes." toporogtam mérgesen.

"Jiminie hyung te is.." Jungkook ismét sóhajtott. "Nem kellett volna felhoznom őket." motyogta.

"Akkor magyarázd meg mi van."

"Nem mutathatom be csak úgy a barátaimat, a többi barátaimnak?" emelte fel a hangját felháborodva.

"Várj, beszeretnél mutatni minket a barátaidnak? Oh! Jungkookie!" léptem nyuszi arcú barátom elé.

"Hyung ne gyűrd már az arcomat. Fáj!" szedte le kezeimet az arcáról.

"Akkor mire várjunk JK?! Mutasd az utat!" kiáltott izgatottan Hoseok, mire Jungkook elnevetve magát ingatni kezdte fejét.

"Menjünk hyungjaim."


...

heyhey! ismét kiírt résszel érkeztem, remélem nem bánjátok. és igen, ismét kétszer dupláztam a napi részek számát. az előző kettőt picit üresnek éreztem, ezért szerettem volna kedveskedni nektek egy kis ajándékkal, így hoztam egy mondhatni izgis részt, hisz nem sokára jön a nagy találkozás, amit még én is várok. asdfghjkl minden esetre remélem tetszett nektek és nem csalódtatok benne(m). továbbá szeretném megköszönni a csillagokat, amit kapok tőletek. örülök a visszajelzéseiteknek!
legyen szép napotok!

♡︎

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now