105 - BigTalentLand pt.2

390 26 2
                                    

third person

"Ta-Taehyung?!"

"Az egyetlen~." húzta meg játékosan mondata végét az említett. "Örülök, hogy majdnem két hét után ismét látlak. Csodásan nézel ki, mint mindig."

"M-mi folyik itt?!"

"Ümm.. Azt hittem, hogy Kim PD-nim nagyszerű munkát végzett már a kifejtésben, de mivel még most is elveszett vagy, hadd magyarázzam el újra neked Jimin."

"Ez így megy.."

Egy szempillantás alatt Taehyung már közelebb állt Jiminhez. Olyan ravaszan mosolygott, mint egy róka, majd ujjaival megcsípte Jimin orrát, akit a hirtelen ért cselekvés miatt egy centit hátrább lépett.

"TE és ÉN leszünk a BigTalentLand ügynökség fő modelljei." mondta Taehyung, miközben játékosan vonogatta szemöldökeit.

"Fogd be, viccelsz."

"Én aztán nem, esküszöm neked." kuncogta el magát Taehyung.

"Ne nevess így ki engem." morgott Jimin.

"Nem tehetek róla, csak annyira frusztrált vagy és vörös az arcod.." kuncogott tovább a fiatalabb.

"Taehyung hagyd abba az ugratását, mielőtt még elijesztenéd." csapott játékosan Kim PD-nim az említett fiú karjára.

"Nem csináltam semmit!" védekezett.

"Amikor ilyen mosolyt ejtesz, az sosem jelent jót, ismerlek már Kim Taehyung."

"Rendben, leállok, mert nekem is lassan mennem kell vissza még egy utolsó fotósorozatra. Csak beugrottam, hogy köszönjek Minminnek."

MINMIN???

"Nos, akkor szánj időt rá. Mi úgy is befejeztük, amit elkezdtünk, és a bemutatkozáson is túl vagyunk. Most már tied, de ne ijeszt el, kérlek. Nézz rá! Szerintem nem is lélegzik már." sandított Kim PD-nim az egyhelyben álló Jiminre.

"Ha már így felajánlottad, akkor kölcsön venném."

Taehyung szinte ragyogott a boldogságtól, amíg Jimin csöndben próbálta összeszedni lelkének elszállt darabjait. Észre sem vette, hogy a fiatalabb karon ragadta őt, majd egy másik terembe vitte.

"Ülj csak le."

"Köszönöm."

"Miért nézel ijedten? Nem harapok." nevetett Taehyung.

"Nem félek, csak ez az arcom, akkor, amikor megpróbálom magam megállítani abban, hogy ne öljek meg valakit. Nem akarok felelőséget vállalni a legendás idol haláláért."

Taehyung hangosan elnevette magát.

"Tipikus Jimin. Haragszol?"

"Haragudnom kellene? Arról prédikáltál nekem a legutóbb, hogy hivatalos barát legyél, és nem is beszéltél erről? Amikor eléggé úgy tűnik, hogy a kezdetektől fogva tudtad??!!"

"Ne haragudj. Azt akartam, hogy meglepetés legyen, és ahogy láttam, sikeres volt. Egy zseni vagyok, igaz?"

Taehyung úgy nézett ki, mint egy kölyökkutya, aki jól  viselkedik és fej simogatást kér. Jimin nem tudott ellenállni neki, így megadóan sóhajtott egyet.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now