111 - hívatlan vendég

373 27 4
                                    

third person

"Szóval hol együnk?" váltott témát az idol.

"Egy sushi helyen, valahol itt a közelben. Jimin szereti a sushit, amikor nagyon boldog, ezért kérte, hogy ott együnk." válaszolt neki a fiatalabb.

"Mmm.. Oké." biccentett.

Hoseok megállt egy pillanatra, hogy Yoongira nézzen, aki némán jött a háta mögött, majd a fiatalabb megfordult.

"Sushit eszel."

"Ez nem is kérdés." gondolta Yoongi.

De nem lepődött meg, azon, amit a másik mondott, mivel Hoseok azt mondta, hogy rajongója, így biztosan sok mindent tudott róla.

"Én igen, miért?"

"Semmi, csak azt hittem, megpróbálsz lelépni, ezért kérdezted, hol eszünk, csak biztos akarok lenni benne, hogy nem mész sehova." vont vállat Hoseok.

Yoongi szórakozottan elmosolyodott. Hoseok olyan elszánt és reményteljesnek tűnt, míg kezét ökölbe szorította, mint egy kisgyerek, aki mindjárt dührohamot kap, ha nem kapja meg a kívánt cukorkáját.

És azzal büszkélkedik, hogy idősebb a másik kettőnél, amikor ő az, aki úgy viselkedik, mint egy kisgyerek.

"Azt mondtam, hogy szívesen csatlakoznék hozzád, nem? Sétálnék veled, amíg itt leszek, és vissza nem megyek, ahogyan azt mondtam is, ne aggódj."

"Tényleg?" lepődött meg Hoseok.

"Igen."

"De miért?"

"Mit miért? Nem ehetek együtt a kollégáimmal? Jungkook meghívott, természetes, hogy elmegyek."  válaszolt lazán Yoongi.

"Koo miatt jössz?" kérdezte halkan a barna hajú.

"Mmm.. Mondhatni, de miért? Féltékeny vagy?" nézett kérdően a másikra.

"Én? Féltékeny? Miért lennék az?"

"Ha te mondod."

"De mond el az igazat!"

"Miről?" értetlenkedett Yoongi.

"Hogyan szerezted meg a számom..?"

Hoseok kérdésére, Yoongi ismét elmosolyodott, majd lazán válszolt rá.

"Taehyung-sshi."

"Taehyung-ssi? De hogy sikerült.. Oh! Felhasználta, hogy megszerezze Jimin számát." csapta magát homlokon Hoseok a felismerésre.

"Nos, valahogy ki kell használnia a kapcsolatait." nevette el magát az idősebb.

"Megkérdezhette volna Jimint közvetlenül, biztos vagyok benne, hogy önként még a banki jelszavát is megadná, ha Taehyung kérné." forgatta szemeit Hoseok.

"Te is ugyanezt tennéd? Úgy értem, ha megkérdeznélek? Megadnád nekem a számodat?" kérdezte kíváncsian az idősebb, de hangja sokkal halkabb volt, mintha bizonytalanná vált volna.

fanboy ⤷ vmin [szünetel]Where stories live. Discover now