☽ third person ☾
Bighit évfordulójának ünneplése sokkal jobbra sikeredett, mint amire számítottak. Yoongi fellépését más előadó is követte a színpadon. A vendégek jól érezték magukat, Hoseok pedig ismét egyedül bolyongott a helyszínen, mert elvesztette Jungkookot. Először azt hitte, a fiatalabb összetalálkozott valakivel és beszélget, de már fél órája nem tért vissza, ezért Hoseok kezdett ideges lenni. A terem minden négyzetméterét megnézte, de sehol sem találta, így kiment a folyosóra is, majd az ügynökség haljába is elsétált. Épp az információs pult felé indult, hogy a fiatal után kérdezzen, amikor meghallotta, ahogy keresett barátja, a nevét kiabálja.
"HOSEOKIE HYUNG!"
"Jungkook?!" torpant meg, s körbenézett, majd, amint meglátta a bejáraton keresztül Jungkookot, megindult felé. "Te takony! Gyere ide!"
"Hyung.. Hyung.." mondogatta halkan Jungkook, mire Hoseok oldalra pillantott.
"Jiminie?? Taehyung-sshi?? Mit kerestek itt?" kérdezte meglepődve.
Jimin nemrég még az összeomlás szélén állt, amit Taehyung és a fagyizás nagy nehezen megvigasztalta, de amint barátja megkérdezte mit keresnek ott, Jiminnek ismét eszébe jutottak a ma történtek, és kiült fájdalma az arcára. Hoseoknak sem kellett több, csak azaz öt másodperc, amíg belenézett Jimin szemeibe. A fiatalabb fiú pedig egy szó nélkül rávetette magát barátjára.
"Jiminie, történt valami?" kérdezte aggódva Hoseok.
"Előbb tanuld meg elolvasni az üzeneteidet vagy legközelebb elégetem a telefonodat." dünnyögte Jimin, majd barátja nyakába fúrta arcát.
"Micsoda óriási baba!" kuncogta el magát Hoseok. "Sajnálom Jiminie, több ilyen nem lesz." simogatta Jimin hátát.
Hoseok átnézve Jimin vállán látta, hogy Taehyung ugyan abban a ruhában van, amiben a partyn is volt. Viszont nem értette, hogy találkoztak egymással Jiminnel, mikor barátja a modell ügynökségnél volt.
"Te hova tűntél?" szegezte kérdését Jungkooknak.
"Olvastam Jimin hyung üzenetét, amíg te színpadon voltál Yoongi hyunggal, és nagyon aggódtam, szóval ott hagytalak titeket. Azt írta itt van a közelben, meg akartam keresni, de mikor kiléptem az utcára megláttam Jimin hyungot Taehyunggal." mesélte neki Jungkook.
"ÁLLJ! MIT CSINÁLTÁL KIVEL?" akadt ki hangosan Jimin.
"Hosszú történet, de ígérem elméselem később. De most azt mond inkább mi történt veled, és miért vagy itt? Valami rossz történt?"
"Ez is egy hosszú történet, beszéljünk róla később."
"És veled mi van Taehyung-sshi? Nem keresnek téged?" vonta fel szemöldökét kérdően Hoseok.
"Nem, dehogy is.." legyintett lazán.
Az időzítés tökéletes volt. Hangos duda szó ijesztette meg a fiúkat, majd amint megállt a fekete autó mellettük, lehúzódott az egyik ablaka.
"Yoongi hyung?" lepődtek meg a rappert látva.
"Taehyung, a menedzser téged keres mindenhol. Elég ideges, szóval azt javaslom neked vonszold ide a segged és ülj be a kocsiba, mert ha megtalál, holnap te már nem élsz."
"Baszki." motyogta Taehyung az orra alatt.
Abban a pillanat, a két, barna szempár találkozott egymással. Sem Jimin és sem pedig Taehyung nem mert a másikhoz szólni egy szót sem, mintha meg lett volna tiltva nekik, csak nézték egymást. Igen, kifejezetten kínos volt. Nem csak nekik, hanem az egész társaságnak is, amit valamiért Hoseok jobban érzett, mint a fiatalabb barátjuk.
"Akkor most mennem kell.."
Taehyung a lehető leglassabban sétált a kocsihoz. Kinyitotta az ajtaját, majd hátra nézett a három fős fiú csapatra, de még így is az alacsonyabb fiún ragadtak szemei.
"Később találkozunk."
"Igen."
"Szia Taehyung-sshi!" integetett neki Hoseok.
"Sziasztok!" integetett a többieknek.
Az után, hogy beszállt az autóba, még eszébe jutott valami Taehyungnak, ezért odahívta magához Hoseokot, aki behajolt a lehúzott ablakon, hogy hallja, mit szeretne a fiatalabb, majd egy utolsó köszönés után elhajtottak.
"Mi volt ez?" kérdezte tőle Jimin.
"Oh, ez? Csak szívességet kért tőlem."
"Milyen szívességet?" vonta fel szemöldökeit.
"Nem kell tudnod róla Jimin-sshi. Majd meglátod." mosolyodott el az idősebb.
Hoseok a két fiú közé sétált, majd mindkettőjük vállán átdobta karjait. Jungkook magasabb volt, míg Jimin kisebb Hoseoknál, így neki egyáltalán nem volt kényelmes ez a póz.
"Menjünk haza skacok!" kiáltotta.
"Hyung a nyakam fáj." próbálta leszedni Jungkook az idősebb kezét a nyakáról.
"Francért vagy ilyen magas te gyerek. Lennél inkább akkora, mint Jimin." csapta tarkón a fiút.
"Most nem tudom, hogy ezt vegyem bóknak vagy sem." nézett Hoseokra Jimin.
"HYUNG! A NYAKAM! FÁJ! HÁT NEM ÉRTED?" kiáltott Jungkook.
"Szedd le a kezed róla hyung." sóhajtott Jimin. Úgy érezte sosem fognak haza jutni.
...
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...