☽ third person pov ☾
Miután a három fiú visszatért a kávézóba, sokkal jobban ment minden. Jimin és Hoseok is megemberelte magát, így viszonylag normálisan kezelték azt a tényt, hogy életük értelmeivel töltik a napjuk hátralevő idejét. Persze fejben hatvanszor kaptak fangörcsöt szimplán attól is, ha életük fénye csak a kávéjából kortyolt egyet. Jungkook pedig tudta jól mi játszódik két legjobb barátjában, hiszen jól ismerte őket, látta rajtuk azt a bizonyos fangörcsöt is, amin mindig egy jót kuncogott.
Kezdett laposodni a hangulat a társaságnál. Valljuk be egy öt fős fiú társaságnak, akik nem csak külön, de együtt is hangosak, nem igazán komfortos órákig egy helyben ülni egy kávézóban. Kitalálták, hogy elindulnak sétálni. Ki a kávézóból, majd a plázából is, hogy aztán kijuthassanak a pláza melletti zöld parkba. Még a kávézóban ültek, mikor Hoseok elővette telefonját, mondván, hogy Ő ma eltervezte, hogy vlogolni fog, amit Yoongi és Taehyung engedélyével el is kezdett.
"Eyyy" kiáltott hangosan a kamerába Hoseok, amikor elindította a felvételt.
"Ne ilyen hangosan hyung! Mindenki minket néz." bökte meg Jimin, amivel az idősebbik barátja abszolút nem foglalkozott.
"Inkább induljunk meg." biccentett Yoongi a kávézó kijárata felé. Összeszedték a cuccaikat, majd el is hagyták a helyet.
"Köszönjetek a kamerának!" forgatta telefonját mindenki felé.
"Jiminie~" a kamerát a fiú arcába nyomta, aki morogva tolta messzebb magától, majd egy apró biccentéssel letudta köszönését.
"Ki a következő? Tü-tü-tü-tü tű-tű, tü-tü-tü-tü tű-tű" dúdolt szokásához híven Hoseok. "Ah, Taehyung-sshi!" az említett idol egy béke jelet mutatva köszönt és már ott is hagyta a vlogot készítő fiút.
"Most én jövök." lépett Hoseok mellé Yoongi, aki csak intett egyet a kezével és el is tűnt.
"JayKay~!!!" a fiatal fiú felé irányította telefont, aki hirtelen megállt és befeszítve minden izmát pózólni kezdett, mire Hoseok hangosan elnevette magát.
"Kookie~ ne próbálkozz azzal, hogy menőnek mutatod magad. Nekem még mindig olyan vagy, mint egy kisbaba." nevetett tovább.
"Amint látjátok Jimin élvezi a jeges-csokis kávéját, amit még Taehyung-sshi vett neki korábban. Édes." a kamerában ismét Jimin volt látható, aki mellett már Taehyung is feltűnt. Hoseok észrevette a képernyőn keresztül, hogy Jimin a szemével éppen őt gyilkolja, ezért előre szaladt Jungkookékhoz.
"Hali Yoongi hyung!" lépett a csöndes fiú mellé, aki csak halkan visszaköszönt.
"Yoongi hyung, valami baj van a szememmel." itt már Jungkook is felkapta a fejét, mert tudta jól, hogy valami olyan fog történni, ami igazán vicces lesz.
"Miért?"
"Mert nem tudom levenni rólad a szemem." Hoseok válaszára, az idősebb szája összecsukódott, s inkább elnézett egy másik irányba.
"Úgy látszik ez nem működött." nézett a kamerába a szerencsétlenül járt, míg Jungkook mellette sétálva igyekezett nem hangosan nevetni rajta.
A pláza hatalmas volt és már eltelt legalább tíz perc azóta, hogy elhagyták a kávézót, és sétálnak a kijárat felé. A vlog még mindig forog, pedig most csönd van. Legalább is Hoseok szájában. Yoongi és Jungkook elől beszélgetnek a videózó fiú mellett, míg Jimin és Taehyung picivel lemaradva hátul kommunikálnak. Hobi a képernyőn észrevette őket, és sunyi mosollyal arcán, ismét beszédre nyitotta száját.
"Ahogy látjuk Jimin és Taehyung nagyon-nagyon közeli barátok lettek." utalt az egymás fülébe suttogó fiúra. Mivel Hobit észre sem vették, kihasználta az alkalmat és odament hozzájuk.
"Ez a jeges-csokis kávé finom?" nézett Taehyung Jimin kezében lévő pohárra.
"Igen, nekem ez a kedvencem. Megkóstolod?" kérdezte kedvesen Jimin, mire a fiatalabb aprót bólintott, és megkóstolta azt.
"Látjátok gyerekek! Takarítsd meg a pénzed, oszd meg az italodat a legjobb barátoddal." mutatott Hoseok a TaeMin párosra.
"Őszintén szólva, el sem hiszem, hogy Jimin-sshi megosztja Taehyung-sshivel a kávéját. Ezt fel kell írnom a naptárba." nevetett.
"Jól van srácok, elég lesz most már. Vannak itt szinglik és könnyen féltékenykedő emberek is." a két fiú teljesen elvolt veszve a saját világukban, így észre sem vették az idősebbet.
...
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...