☽ third person ☾
Jimin pontosan tíz órakor érkezett az étterem elé. Amikor azt mondta Taehyungnak, hogy még korán van, észre sem vette, hogy már este kilenc óra is elmúlt már. A sushisóz ünneplésük után még felszaladt Hoseokhoz egy kis időre, majd hatkor már az ágyát nyomta, sorozatot nézve. Így miután beszélt a fiatalabbal, gyorsan magára kapkodta a ruhákat, amiket talált, majd rohant, hogy idő elkapja a buszt. Viszont amikor odaért az üzlethelyiséghez, az ajtón a "zárva" felirat villogott.
"Bezárt.. Üzenetet kellene írnom neki." Jimin gyorsan előhalászta a telefonját, és gépelni kezdett, de abbahagyta, amikor eszébe jutott, hogy Taehyung vezet, és ráadásul még a telefonszáma sincs meg neki.
Úgyis ide fog vezetni a kocsijával, nem? Nincs mit bánni, ugye? Nem mintha felvenné vagy ilyesmi. Csak sushit akartunk venni, de mivel ez a hely zárva van, csak lemondjuk, és hazamegyünk külön, jól mondom?
"Miért van ilyen kurva hideg most?"
Jimin körülbelül tizenöt percig állt az étterem előtt, míg meg nem látta a fekete Hyundai-t, ami lassan beállt az étterem parkolójába. Az autó leállt, majd amikor Jimin meghallotta a motor leállását, a szíve azonnal bepörgött.
Taehyung kijött a kocsi túloldaláról, ő pedig csak nagyon hétköznapi ruhákat viselt. Szürke harisnyatartó egy hosszú ujjú kardigánban, egy vödör kalap és egy fekete arcmaszk. Nagyon bálványos dolog viselni.
Taehyung kiszállt az autóból, majd átjőve a túloldalra megindult Jimin felé. A fiatalabb egy tök hétköznapi ruhában jelent meg, amitől Jimin azt hitte meghal.
"Sajnálom, csak dugóba kerültem. Sokat kellett várnod rám?" kérdezte Taehyung.
"Nem, dehogy. Most értem ide, de az étterem már sajnos zárva van, mivel már késő van. Az én hibám."
"Nincs semmi, tudtam, hogy zárva lesz. Láttam a zárórát az interneten, amikor rákerestem."
"Szerintem ma nem fogsz már sushit kapni.."
"Nem gáz, amúgy is van nálam valami jobb." vigyorgott Taehyung, s lazán vállat vont.
"Mivel nem tudunk sushit fogyasztani, van valami ötleted?"
"Ha szeretnéd, akkor a lakásom közelében is vehetnénk? És az Itaewon Class utolsó epizódja is ma este lesz! Szeretnéd nézni Tae?"
"A hol?"
"Az lakásomban."
"A lakásodban?"
Már meg is hív az otthonába? Nem fél, hogy lehet egy pszichopata idol vagyok? Ennek a gyereknek megfelelő biztonsági intézkedésre van szüksége.
Taehyung Jimin arcára nézett, és az idősebb szemei úgy csillogtak, mint egy izgatott kölyöknek.
Ennyire izgatott a sorozat miatt? Miért ilyen aranyos?
Mindkét kezét a kardigán zsebébe tette, és úgy tett, mintha a válaszán gondolkodna, még akkor is, ha a lába már szinte viszket arra, hogy a kocsijának gázpedáljára lépjen.
YOU ARE READING
fanboy ⤷ vmin [szünetel]
Fanfiction[hiatus] : bizonytalan ideig szünetel fanboy - vmin au amiben a fanboy park jimin rajongói profilt vezet, az idol kim taehyungról. egyik nap viszont, észrevett egy ismeretlen beszélgetést, amelyre nem emlékszik, az értesítés pedig egy hitelesített f...